• mjkl
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 11:49
Hallo,

Ik heb laatst een nieuwe pc in onderdelen gekocht maar ondervind hier nog wat problemen mee. Het probleem waar ik nu last van heb is dat zodra ik de drivers voor mijn Leadtek 9800gt installeer mijn beeldscherm instellingen niet verder komen dan 800x600 en kleuren laag(4 bits)(eenigste keuzes) hiervoor heb ik mijn nieuwe videokaart niet gekocht, weet iemand hier een oplossing voor.

Ik heb door google al flink wat opgezocht maar kennelijk ben ik de enig met dit probleem. windows probleem oplossen bood ook niet veel soelaas, want die zei dat ik nieuwere drivers moest halen maar dit zijn de nieuwste.

alvast bedankt

[ Voor 21% gewijzigd door mjkl op 03-10-2008 16:58 ]

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:23
Probeer de nieuwste drivers van www.nvidia.com te halen.
Kon je zelf ook wel even proberen.

Zucht...

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De kans zit erin dat de drivers voor je moederbord nog niet op orde zijn zoals de aansturing van de onboard chipset en dergelijke. Als dat voorkomt, kan het moederbord niet de correcte info aan je OS doorgeven over wat voor type videokaart erin zit. Dan is het maar zo dat je je videokaart-drivers wel 100x kan installeren maar constant op 800x600 blijft hangen.

Welkom op GoT trouwens; ik mis wat info van je zoals beschreven in het topic: Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent

Oftewel; misschien wil je dat topic eerst even doorlezen en dan je vraagstelling aanvullen met de punten die nu ontbreken. Dat werkt voor jou en voor ons aanzienlijk makkelijker om een duidelijk beeld te krijgen van je vraag en hoeven we minder te gokken om een oplossing te vinden.

Verder ook even de FAQ van dit subforum doornemen en de kans is aanwezig dat je het probleem helemaal zelfstandig oplost.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• mjkl
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 11:49
Sorry zag het het topic net pas staan. Drivers van nvidia.com halen levert hetzelfde probleem. Vreemde is dat ik zonder de drivers wel gewoon beeld heb. Nadeel is dat sommige dingen (vooral spellen het niet zonder doen)