Ik heb een stuk javascript geschreven, wat theoretisch gezien een aantal velden 1 voor 1 langs zou moeten lopen, en elk leeg veld vullen met een stukje tekst. Hij werkt echter niet. Het stuk code (wordt body onload aangeroepen):
Het probleem is dat elke keer dat ik dinges[i] of boodschap[i] aanroep, dit niet omgezet wordt in bijbehorende waarde. Help?
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <script type="text/javascript"> var dinges = new Array("voorletters", "voornaam", "achternaam", "achternaam2"); var boodschap = new Array("Vul hier uw voorletters in", "Vul hier uw voornaam in", "Vul hier uw achternaam in", "Vul hier uw tweede achternaam in"); function replaceEmpty() { for (i = 0; i < fields.length; i++) { if (document.getElementById(dinges[i]).value == "") { document.getElementById(dinges[i]).value == boodschap[i].value } } } </script> |
Het probleem is dat elke keer dat ik dinges[i] of boodschap[i] aanroep, dit niet omgezet wordt in bijbehorende waarde. Help?
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 06-10-2008 17:30 . Reden: Code=js toegevoegd :Y) ]