Toon posts:

Japanse xbox 360 op 220v.

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik heb net een Japanse xbox360 gekocht met het spel Tales Of Vesperia.Nu is mijn probleem dat er bij deze xbox een 110v adapter bijgeleverd word.Zelf heb ik thuis de europese xbox360 ook met een 220volt adapter.Ken ik die adapter van de europese op de japanse versie aansluiten ? of moet ik een omvormer van 110naar220 kopen.

Groetjes Freek

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:24

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Een beetje zelf zoeken mag ook wel hoor.
Wat is de uitgangs spanning van beide adapters?
Staat er evt. een spanning genoteerd op de connector op de XBox?

Alles kan stuk.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kijk op de adapter, staat op wat de spanning is die er uit komt.

Mij lijkt me van wel, waarom zouden ze anders adapters hebben.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de japanse nog niet binne..maar had niet gekeken welke psu erbij geleverd was maar nu staat er 110v word erbij geleverd.....ik heb al gezocht op internet maar ken het echt niet vinden.wou me nu alvast informeren want ik wil niet dat ik volgende week me xbox de lucht in zie gaan xD

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overigens ook nog van een japanse gamecube een omvormer van 110>220v...Geen id of die eventueel zou werken...

Dan zou ik dus die voeding sterkker uit die X360 110v PSU ... naar de omvormer en dan in stopcontact moeten doen xD

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 15:57 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:45:
ik heb de japanse nog niet binne..maar had niet gekeken welke psu erbij geleverd was maar nu staat er 110v word erbij geleverd.....ik heb al gezocht op internet maar ken het echt niet vinden.wou me nu alvast informeren want ik wil niet dat ik volgende week me xbox de lucht in zie gaan xD
Als je de console nog niet binnen hebt, wat heeft het dan voor nut om het 'hier alvast te vragen'? Wees niet zo ongeduldig, en kijk zelf gewoon wanneer de console binnen is. Dit is echt geen lastig probleem hoor.

[ Voor 57% gewijzigd door TheZeroorez op 03-10-2008 17:22 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.