S110P4 naar RJ45 kabel nodig.

Pagina: 1
Acties:

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:47
Ik weet niet of het hier mag, maar ik heb een probleempje. Ik heb kabels nodig met aan de ene kant RJ45 en de andere kant S110P4 (zgn AT&T connectoren). Wij hebben er een hele doos van besteld, maar die is niet meer te vinden en natuurlijk heb ik het morgen nodig. De standaard leveranciers (Misco, Black Box enz.) hebben het niet op vroorraad. Ik zoek dus een leverancier die deze kabels heeft liggen (stuk of 100) en waar ik het op kan halen (maakt niet uit waar en prijs is echt niet belangrijk) Kan iemand mij de goede richting op helpen?

Verwijderd

als het echte 110 connectoren moet je die op vele plekken vinden.

Het datakabel gedeelte van at&t werd lucent daarna Avaya en nu CommScope . De producten heten echter nog altijd systimax en te krijgen bij o.a. anixter.

S110P4 doet me echter denken aan Siemon materiaal. Ook 110, maar hiervan ken ik hun distributiekanalen niet.
Siemon heeft trouwens ook nog S210P4 connectoren die breder zijn dacht ik dus even opletten bij bestellingen.

succes

• Archie_T
Dank je wel! We hebben het al eerder besteld bij Black Box en daar hadden we S110P4, dus ik ga er vanuit dat dat nu ook goed moet zijn.
Ik zal even bij Anixter kijken. We hebben nu een leverancier gevonden die het misschien morgen kan afleveren, maar dat is nooit zeker en dus zoek ik even voor een backupje.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-03 12:49

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Heb je al bij Kannegieter (Amersfoort) gekeken? Desnoods Technische Unie?

• Archie_T
Technische Unie hebben we geprobeerd. Kannegieter ga ik zo even kijken. Ik wil even wachten tot we morgen wel of niet de levering binnen krijgen en dan verder beslissen. Dank!