Q6600 / Gigabyte P35-DS4 / 4GB Geil6400 / Club-3D 4870X2 / 2x WD Raptor 36GB RAID0 / 2x Seagate 7200 320 GB RAID0 / Club3D Theatron DTS / Antec TruePower Quattro 850 / Lian Li PC-7
Wat moet wat voorstellen ? Ik zie veel kleuren en getallen....Ingesss schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:00:
Ik heb net mijn 4870X2 aan de praat gekregen (met mijn nieuwe Antec TruePower Quattro 850) maar nu kijk ik met Everest Ultimate....en ik vind de temps zo hoog.....klopt dit???
[afbeelding]
Tja deze kloppen, want het staat er... Wat ze verder betekenen...?????Ingesss schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:00:
Ik heb net mijn 4870X2 aan de praat gekregen (met mijn nieuwe Antec TruePower Quattro 850) maar nu kijk ik met Everest Ultimate....en ik vind de temps zo hoog.....klopt dit???
[afbeelding]
Ik vind het ook niet erg duidelijk, maar kan me niet voorstellen dat 98 graden goed is voor welk-onderdeel-dan-ook in een PC?
Hoi, welkom op GoT.
Het is hier op GoT de bedoeling dat je voordat je een topic start eerst even zelf op zoek gaat naar mogelijke antwoorden op je vragen. Ik denk dat je bij het registreren wat te snel de Registratievoorwaarden / korte FAQ weggeklikt hebt. Neem nog even de tijd om die door te nemen en lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette) svp
Het is hier op GoT de bedoeling dat je voordat je een topic start eerst even zelf op zoek gaat naar mogelijke antwoorden op je vragen. Ik denk dat je bij het registreren wat te snel de Registratievoorwaarden / korte FAQ weggeklikt hebt. Neem nog even de tijd om die door te nemen en lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette) svp
Dit topic is gesloten.
![]()