Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een digitale foto camera.

Als ik reviews of specificaties van camera's lees op internet staat er nooit iets over een aftelfunctie bij. En dat is cruciaal voor mij, ik wil er geen zonder aftelfunctie. Hoe kom ik er achter of hij een aftelfunctie heeft? Kunnen jullie er een aanraden? Budget onder de 200.

Met aftelfunctie bedoel ik dat je hem op bijvoorbeeld 30 seconden zet, ergens neerzet en dat ie dan na 30 seconden de foto maakt.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:34
Wat jij bedoelt heet een zelfontspanner. Misschien moet je even daar op zoeken. Overigens heeft volgens mij zo'n beetje elke fatsoenlijke camera die functie.

omniscale.nl

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:12

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Euh, bedoel je niet gewoon de zelfontspanner? Of een camera dat heeft zou gewoon bij de specificaties moeten staan. Als je alleen naar de term 'aftelfunctie' kijkt zul je inderdaad weinig vinden.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb zo'n idee dat ze het niet vertellen omdat dat gewoonlijk op elke camera zit. Ik denk dat je beter eerst een camera kunt uitzoeken en dan even naar de specificaties/manual om te kijken of er een zelfontspanner op zit. Ik verwacht wel dat dat in 95+% van de gevallen zo is (misschien niet op een goedkope benQ oid).

☻/
/▌
/ \

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-01 13:59
Ik werk al wat jaartjes in een fotozaak en ik ken geen camera zonder een zelfontspanner.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-01 07:56

Barrycade

Through the...

Maar niet op iedere camera is de zelfontspanner in te stellen op een bepaalde tijd.
Sommige hebben de keuze tussen 5 en 15 seconden bijvoorbeeld.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Als je nu weet dat het ook wel selftimer heet dan zoekt 't veel makkelijker lijkt me.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Topicstarter
Ach heet het zo.
Bedankt voor jullie reacties.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:36

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hoe makkelijk soms iets op te lossen is als je de juiste termen weet :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.