Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wii sound over 5.1 set van computer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een uur googlen toch maar weer terug op het eigenlijk altijd goede antwoord van de vaste tweakers gebruikers.... laten we hopen.

Sinds een maandje of 3 heb ik een Wii waarop ik graag Guitar Hero 3 speel, nu ben ik het geluid van me lcd tv zat en wil ik graag mijn geluid over mijn 5.1 set doen van mijn computer. (heb geen versterker of steriotoren, anders was he stukje van cake.)

Ik heb de rode en wite tulp kabel van mijn Wii verlengt naar mijn Creative Audigy 2 ZS in de hoop dat het geluid via de Line-in mijn pc in zal gaan en er dan via mijn 5.1 set uit zal lopen. Dit lukt mij helaas niet..

Ik gebruik momenteel Windows Vista 64 bit en heb een Logitech X-530 5.1 set. Mijn geluidskaart is een Creative SB Audigy 2 ZS.

Bvd & Groeten,

Guido

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 23:34
je hebt wel de goede versie van GH3?

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 14:37
Kan je hem niet gewoon met een splitter oid aansluiten op je speaker set?(achter op de sub ofzo?)

Jouw naam in onder mijn Post

Verwijderd

Topicstarter
loser180 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:07:
Kan je hem niet gewoon met een splitter oid aansluiten op je speaker set?(achter op de sub ofzo?)
nee ik kan hem niet aansluiten op mijn subwoofer, alleen maar uitgangen.
je hebt wel de goede versie van GH3?
Zijn er verschillende versies dan? En het heeft niets met GH3 te maken trouwens, het gaat gewoon over het geluid van mij Wii over het algemeen.

Verwijderd

Topicstarter
Close Topic, het is gelukt. Heel stom, maar de line-in van mijn geluidskaart stond gemute en vista is daar soms nogal koppig in.