Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MCE Vista en dualview

Pagina: 1
Acties:

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Hoi,

Momenteel heb ik een PC met een Gforce 7300 GS Kaart. Hierop heb ik aangesloten:
1 PC monitor (VGA)
1 Samsung LCD (DVI)

Ik gebruik de dualview optie van NVIDIA forceware om MCE Vista op mijn LCD tv te tonen. Dit werkt perfect, alleen krijgen ik en mijn vriendin ruzie om de muis.. Stel zij wil internetten en door MCE scrollen dan gaat dit niet tegelijkertijd :|

Heeft iemand hier een oplossing voor? Een standalone HTPC of XBOX360- als extender is een mogelijkheid, maar ik behou liever de huidige configuratie!

Ik heb een vaste muis voor de PC en ik heb een mediacenter toetsenbord met geintegreerde muis. Ook heb ik een MCE afstandbediening. Is er bijvoorbeeld aan manier om het toetsenbord / aftsnadbediening toe te wijzen aan het LCD scherm en de muis aan de PC monitor?

Nu moet ik als zij op internet zit of msn of zo ALT TAB gebruiken om MCE weer te activeren...

Ik hoor het graag _/-\o_

• turbopinda
Modbreak:Bij haastige spoed, bel een betaalde helpdesk.
Hier wacht je gewoon tot er iemand reageert en mag je na 24 uur je topic weer onder de aandacht brengen.

[ Voor 98% gewijzigd door alt-92 op 03-10-2008 21:31 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Al gegoogled op 'multiple mouse vista'?

en je topic na 1,5 uur omhoog schoppen heeft geen nut, mensen werken :+

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
wat jij wil kan voor zover ik weet niet in windows, er is wel een topic hier op GoT waarmee je het, na veel gedoe onder linux aan de praat krijgt, maar dat lijkt me niet jouw bedoeling. Windows ondersteunt maar één cursor en jij wilt dat er 2 komen lees ik zo

Verwijderd

Nee helaas (heb hier dezelfde setup)

Gaat niet -> het is OF, OF

wat je kan doen is zo'n intel atom mobotje (zit vga/geluid op) halen voor 5 tientjes, en daar je tvkaart in prikken.. (mja heb je ook wel een kast + voeding nodig.. .maar mischien dat je die nog hebt)

• turbopinda
Hmm Bedankt... linux optie is misschien geen gekke optie, maar ik ben helaas geen echte tweaker...

Raar zeg dat dit in de huidige tijd niet kan... Ook heb heb je een dubbele muis dan moet je er nog voor zorgen dat windows de 2 apps allebei geactiveerd houdt... anders moet je weer gaan alt tabben 8)7

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het kan wel, maar dan zul je elke applicatie ook dual-mouse aware moeten programmeren.
En aangezien jouw doorsnee standaard app dat niet is, gaat dat ook niet op die manier werken :)

Er is inmiddels wel een project om dat voor Windows te doen, wat vooral in landen als India e.d. ingezet wordt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1