Heb er nu ook een Nano 4G na het overlijden van mijn 2G Nano. Tot mijn spijt werkt de nieuwe niet ism Anapod Explorer! Anapod herkent de iPod wel en kan ook schrijven en lezen, maar als ik de Pod loskoppel dan geeft ie aan dat ie leeg is. Dit was ook zo met de 5G Classic van een maat van mij. Ik heb ergens gelezen dat het bestandsformaat van die nieuwe iPods anders is waardoor het niet meer werkt. Op de site van Anapod staat ook bij de nieuwste versie (v. 9.0.6) alleen support voor Nanos 1e & 2eG. Weet iemand een workaround om Anapod toch aan de praat te krijgen? Omdat alles wel lijkt te werken hoop ik dat met een kleine mod de Ipod de geladen bestanden ook herkent.
Anders een andere proggie? Ik vindt iTunes een crime en werk nu met Winamp maar dat is ook niet ideaal. Ik wil geen library bijhouden maar gewoon drag & drop werken. Ik heb Yamipod geprobeerd maar dat werkt niet. Nog andere opties?
De nieuwe ipod heeft ook Coverflow. Ondanks dat ik hier niet veel waarde aan hecht zou het wel leuk zijn als de software ook helpt om de album/cover art te beheren.
Anders een andere proggie? Ik vindt iTunes een crime en werk nu met Winamp maar dat is ook niet ideaal. Ik wil geen library bijhouden maar gewoon drag & drop werken. Ik heb Yamipod geprobeerd maar dat werkt niet. Nog andere opties?
De nieuwe ipod heeft ook Coverflow. Ondanks dat ik hier niet veel waarde aan hecht zou het wel leuk zijn als de software ook helpt om de album/cover art te beheren.
[ Voor 8% gewijzigd door koekeeghan op 03-10-2008 13:08 ]
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.