[iTunes 8] window zakt naar beneden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Ik heb een vervelend probleem. In iTunes 8 zakt het venster 1 cm naar beneden, wanneer ik iets anders in de linker kolom aanklik, bijvoorbeeld itunes store, afspeellijsten, muziek, iphone, etc.

Mijn itunes staat op een iMac met een iphone 3G aangekoppeld, mocht dat iets uitmaken. Het klinkt een beetje als een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Apple heeft CoreGravity eindelijk ingebouwd in 10.5.5 ? :+

Ik heb er iig geen last van op mijn MacBook

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het gebeurde mij net ook, maar dat kwam door het volgende: iTunes start op, balk links wordt geladen en daarna wordt pas gekeken of er een iPod is aangekoppeld. If so, dan wordt die toegevoegd aan de balk links, en dat zorgt voor een verschuiving van ruwweg 1 centimeter. Is dat wat jij ook hebt Trunksmd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Harm schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:50:
Het gebeurde mij net ook, maar dat kwam door het volgende: iTunes start op, balk links wordt geladen en daarna wordt pas gekeken of er een iPod is aangekoppeld. If so, dan wordt die toegevoegd aan de balk links, en dat zorgt voor een verschuiving van ruwweg 1 centimeter. Is dat wat jij ook hebt Trunksmd?
Nee, dat doet ie niet, venster wordt wel iets langer bij het aansluiten van de ipod, en dat lijkt me normaal. Overigens blijft ie nu op zijn plaats staan. Hij verschuift niet altijd, blijkt nu. Ik zal eens goed opletten.