beste mensen,
ik heb onlangs mijn huidige systeem geupgrade met de volgende hardware:
Asus P5KC
Q6600 G0 stepping
2x 1Gb Corsair Dominator PC8500
Coolermaster Real Power M620
Sapphire Radeon HD3870 Toxic.
nu is mijn probleem dat ik mijn geheugen niet op 1066mhz krijg, wat wel zou moeten kunnen volgens de specs.
ik heb al allerlei settings geprobeert in de bios maar telkens start me pc niet op.
ik heb in deze review van miorob gelezen (die volgens mij precies het zelfde mobo,cpu en geheugen heeft) dat hij
het wel op 1066 heeft gekregen. ik weet alleen niet hoe ik hem een PM kan sturen ( kan nergens deze optie vinden hier), dus vandaar dit topic.
Is het wel mogelijk om een PM te sturen of iets dergelijks om contact met iemand van t forum te krijgen, zoja hoe?
ik hoop dat iemand mij kan helpen
edit:
had al een paar topics op andere forums gevonden met het zelfde probleem:
ask the ram guy 1
ask the ram guy 2
house of help
egter hebben deze oplossingen mij nog niet kunnen helpen
ik heb onlangs mijn huidige systeem geupgrade met de volgende hardware:
Asus P5KC
Q6600 G0 stepping
2x 1Gb Corsair Dominator PC8500
Coolermaster Real Power M620
Sapphire Radeon HD3870 Toxic.
nu is mijn probleem dat ik mijn geheugen niet op 1066mhz krijg, wat wel zou moeten kunnen volgens de specs.
ik heb al allerlei settings geprobeert in de bios maar telkens start me pc niet op.
ik heb in deze review van miorob gelezen (die volgens mij precies het zelfde mobo,cpu en geheugen heeft) dat hij
het wel op 1066 heeft gekregen. ik weet alleen niet hoe ik hem een PM kan sturen ( kan nergens deze optie vinden hier), dus vandaar dit topic.
Is het wel mogelijk om een PM te sturen of iets dergelijks om contact met iemand van t forum te krijgen, zoja hoe?
ik hoop dat iemand mij kan helpen
edit:
had al een paar topics op andere forums gevonden met het zelfde probleem:
ask the ram guy 1
ask the ram guy 2
house of help
egter hebben deze oplossingen mij nog niet kunnen helpen
[ Voor 24% gewijzigd door mikeymika op 03-10-2008 20:42 ]