Gezocht -> klein gamesysteempje

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 19:21
Hallo leden,

mijn moeder hier wil de grote kast uit huis en het liefst een laptop. Mijn pa is nogal van de games, dus een klein ding word lastig. Nou weet ik dat er gamelaptops zijn, maar ik zoek iets van een macmini met goeie graka. mijn vraag aan jullie is:

Wat is een klein gamesysteem, géén laptop, géén barebone ala shuttle (moet stil zijn) en toch die power?

Ik heb aardig wat dingen gezien, een macmini of eeepctje is ideaal, maar kan diablo3 niet draaien :)

Ik ben nog niets tegen gekomen maar zoek iets in de trend van een laptop met geforce8600, maar dan klein. Hebben jullie een idee. Ik heb al gedacht over een laptop en dan gewone monitor gebruiken, maar zoek alleen een kastje. Een lage prijs is ook van belang.

Vraag ik nu echt het onmogelijke? Believe me, ik heb erover nagedacht en heb veel opties overwogen, maar ben benieuwd naar jullie als inspiratie...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem CSL Beleid eens door. Daar staat een mooi stuk in over hoe je een systeem kunt samenstellen. De BBGs helpen je een heel eind op weg voor een aantal standaard systemen.

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-10-2025
PhaeTom schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:27:
Ik ben nog niets tegen gekomen maar zoek iets in de trend van een laptop met geforce8600, maar dan klein.
Bedoel je dat je nóg kleiner zoekt dan een laptop? Koop anders zo'n desktop behuizing en prop er een miniATX of microATX mobo in. (Let wel... ik heb geen research gedaan op eventuele mobo's en grafische kaarten die daar dan al dan niet inpassen. 8) (*is blij met zijn ATX bordje*)
Als grafische kaart zijn de budget kaarten van ATI uit de HD 4xxx serie misschien wat?

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Kijk eens naar de laptops van Zepto:
http://nl.zepto.com/Shop/Notebooks.aspx

En voor het bestellen in nederland:
http://denned.zepto.com/Shop/Default.aspx

deze hebben 14.1inch modellen met 8600/9600's erin, met hoge resolutie schermen.

http://specs.tweak.to/15535

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 19:21
Hmm,

bedankt voor de reacties. Wat ik eigenlijk zoek is een Macmini design, maar dan een goede gamechip onboard. Das mooi klein, wat moeders leuk vind. De proc hoeft niet eens te knallen en 3g geheugen is meer dan zat. Het gaat echt om die grafische chip. Zeg maar een zepto zonder scherm...

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.