Toon posts:

en het is geworden:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De Microsoft Intellieye explorer, die mooie grijze :-)
Ik heb deze gekozen omdat ze die andere van logitech nog niet hadden de ms ligt me ook lekker in de hand dus....

ik heb gelijk ook een toetsenbord gekocht want mijn oude zat helemaal onder de koekkruimels, cola en koffie. Ik heb een logitech internet keyboard gekocht. Wel effe wenne want die linker shift toets is veel kleiner dan bij mijn oude toetsenbord, maar die internet toetsen zijn wel handig. En gelukkig werken de toetsen van zowel de muis en keyboard ook zonder iets te installeren.

Alleen om muisknop 4 en 5 een andere functie te geven moet ik wel wat installeren., maar ik vind back en forward wel handig.

Ook moet ik zeggen dat ik een heeeeeeeeeeeel groot verschil merk met mijn oude comport muis. Deze beweegt veel soepeler, geen onderhoud nodig en ik kan hem zelfs op mijn been besturen :-)

Ik heb ook nog een klein vraagje: die muis van mij kan op een usb port en een ps/2 port, welke is beter? of maakt dat geen reet uit?

Thanks

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
PS2, kun je die usb uitschakelen in je bios en dat scheelt weer een irq ;-)

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Als het je om het IRQ kanaal gaat kan je beter de USB aansluiting gebruiken, die ps/2 poort is alleen maar geschikt voor een muis en IRQ12 wordt vrijgegeven door BIOS als er geen muis gedetecteerd wordt op PS/2, USB gebruikt 1 irq kanaal voor meerdere apparaten.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Op overklokken.nl staat nu een review van de logitech mouseman wheel optical. Mijn ervaring met deze is dat hij veel soepeler werkt met usb als met ps/2...

Neem aan dat dit ook zo is bij de ms intelli

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 06:59

oCe

aka Dookie.

Zodra je de muis op de USB poort aansluit reageert 'tie al een heel stuk soepeler. Dit geld voor alle muizen, simpelweg omdat de bandwith van USB hoger is dan die van de PS/2 of seriele poort. Try it!

-I am Jack's wasted life.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
In dat Logitech proggie kun je de PS2 refresh rate hoger ofzo zetten, hij gaat dan net zo soepel als USB. Tenminste, ik merk geen verschil. En die bandbreedte is gezeik want PS2 is echt wel genoeg voor een muis hoor.

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 06:59

oCe

aka Dookie.

'genoeg' is heel wat anders dan 'ruim voldoende'

-I am Jack's wasted life.

Pagina: 1