Toon posts:

Ervaringen Vodafone Super Sim Only

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

Is iemand het gelukt om dit abo aan te vragen zonder IPHONE? Ik bedoel, mijn abo loopt ten einde. Ik denk erover over te stappen, maar als ze mij dit abo aanbieden, blijf ik...Kans van slagen? Of hebben jullie dat al geprobeerd en geen succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Geen succes. Het abo moet je activeren met een iPhone in de winkel. Heb je er geen, dan doen ze het gewoon niet. Ik wilde 'm al aanvragen voor in mijn iPhone uit België ging halen, zodat ik meteen kon internetten en ze mijn nummer tijdig over konden zetten. Logischerwijs was dat niet mogelijk. Een dag later kwam ik aan met het toestel en ging het wel (maar nog niet perfect, 9/10 verkopers daar weet niet eens wat een SSO is!).

Trouwens, ik heb nu alleen maar ellende met Vodafone. Kan al een maand geen rekening of beltegoed status bekijken. Morgen eens even in de telefoon klimmen en nu eens goed kwaad worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Voorwaarden
Je hebt een unlocked Apple iPhone 3G
Je gebruikt de Super Sim alleen in je Apple iPhone 3G
Vodafona kan aan de hand van je IMEI gewoon achterhalen welk merk en model telefoon je hebt en op grond van je niet-juiste IMEI je de toegang weigeren.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nik schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:44:
Trouwens, ik heb nu alleen maar ellende met Vodafone. Kan al een maand geen rekening of beltegoed status bekijken. Morgen eens even in de telefoon klimmen en nu eens goed kwaad worden!
Daar was een tijdlang gezever mee inderdaad, maar dat werkt inmiddels voor de rest van ons weer gewoon hoor.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35

itarix

404 soul not found

Is het feit dat je persee een iPhone moet hebben bij een supersimonly niet gewoon discriminatie! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

itarix schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:10:
Is het feit dat je persee een iPhone moet hebben bij een supersimonly niet gewoon discriminatie! 8)7
Ja. Is daar iets mis mee?

Zoek 'discrimineren' eens op in een fatsoenlijk woordenboek. (Dwz, niet de vandale.) Dat betekent namelijk gewoon 'onderscheid maken'. Alleen hebben wij er met z'n allen een negatief woord van gemaakt.

[ Voor 29% gewijzigd door CyBeR op 04-10-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat zijn betere prijzen, hopen dat het een trend is en het ook voor andere telefoons komt (misschien bij een andere netwerkaanbieder).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-10 22:21
itarix schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:10:
Nee natuurlijk niet! Van discriminatie (zoals bedoeld in artikel 1 van de grondwet) is sprake als verschillende personen in gelijke gevallen ongelijk behandeld worden. En aangezien wel/geen iphone geen gelijke situatie is, kan er dus ook geen sprake zijn van discriminatie.
CyBeR schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 14:07:
[...]
Zoek 'discrimineren' eens op in een fatsoenlijk woordenboek. (Dwz, niet de vandale.) Dat betekent namelijk gewoon 'onderscheid maken'. Alleen hebben wij er met z'n allen een negatief woord van gemaakt.
Nee hoor, discriminatie betekend in de meeste woordenboeken "het onderscheid maken, in het bijzonder/vooral/... het maken van ongeoorloofd onderscheid,...".
Wij hebben er inderdaad (zoals wij alle woorden hun betekenis geven) een negatieve (bij-)betekenis aan gegeven, maar dat doen we al zo lang (tientallen jaren?) dat nu onderdeel is van de betekenis van het woord.

[ Voor 0% gewijzigd door Rrob op 06-10-2008 15:58 . Reden: volledig off-topic maar dat walgelijke discriminatie-geschreeuw op fora is echt stuitend! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 11:10
Even een vraagje wat misschien heel stom is, maar voor mij wel van belang:
Heb je met de super sim only toegang tot 3G? Er staat bij dat onbeperkt internetten inbegrepen is, maar dat kan natuurlijk ook via een anders, langzamer netwerk, en daar heb ik weinig verstand van..

Bij mijn huidige abonnement kan ik trouwens ook de onbeperkt internet blox aanzetten, dat maakt zeker gebruik van umts?

[ Voor 18% gewijzigd door VR46 op 12-10-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Je hebt bij vodafone altijd toegang tot het UMTS-netwerk, zolang je een compatibele SIM kaart hebt (Dwz, een USIM. En tenzij je een hele oude SIM hebt, heb je dat. En anders kun je 'm omwisselen.) Doen ze niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CyBeR schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:21:
Je hebt bij vodafone altijd toegang tot het UMTS-netwerk, zolang je een compatibele SIM kaart hebt (Dwz, een USIM. En tenzij je een hele oude SIM hebt, heb je dat. En anders kun je 'm omwisselen.) Doen ze niet moeilijk over.
Ja daar kwam ik ook achter toen ik opeens een dikke rekening kreeg voor dataverkeer waarvan ik niet eens wist dat ik het verbruikte (heb geen internet abo).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Weet iemand of een gewone iPhone 2G ook voor deze simkaart in aanmerking komt? Ik heb vodafone de vraag gesteld via hun website, maar na 3 weken heb ik niet zo'n hoop meer op een antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Satch schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:46:
Weet iemand of een gewone iPhone 2G ook voor deze simkaart in aanmerking komt?
Ja. Nee. Zie burne in "ervaringen super sim only"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat zegt nog niks, misschien controleren ze alleen of er fabrikant Apple en type iPhone staat geregistreerd. :) Maar dan stuur ik binnenkort nog wel een vraag naar ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Satch schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:36:
[...]

Dat zegt nog niks, misschien controleren ze alleen of er fabrikant Apple en type iPhone staat geregistreerd. :) Maar dan stuur ik binnenkort nog wel een vraag naar ze.
Nee, je moet ermee naar de winkel en als 't geen iPhone 3G is, geven ze je dat abo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Satch schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:36:
Als je doorklikt kom je op een pdf met de voorwaarden. Een van de voorwaarden is dat ze je IMEI registreren. De IMEI's van iPhone 3G's zijn bekend, en met een andere IMEI werkt je supersim niet. Zelfs al ga je met een 3G naar de winkel en steek je de sim later in een gewone iPhone, dan nog heb je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Klinkt intressant zo'n super sim only zijn die nu nog te verkrijgen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 20:29
Ik neem aan van wel, maar ze zijn alleen in Vodafone winkels te verkrijgen, dus dan zou je daar even langs moeten gaan (met een iPhone dus, maar dat had je waarschijnlijk al begrepen).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Hahn schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:23:
Ik neem aan van wel, maar ze zijn alleen in Vodafone winkels te verkrijgen, dus dan zou je daar even langs moeten gaan (met een iPhone dus, maar dat had je waarschijnlijk al begrepen).
Ja klopt maar de iphone heb ik (nog niet). Ga denk ik wel een keer langs want in de voorwaarden staat iets heel erg vaags
Na afloop van de duur wordt het Abonnement door Vodafone automatisch omgezet in
een ander regulier Vodafone abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 21:36

DesertShooter

Afgekickt

Even een schop, ik kom net terug van de winkel, waar ik een Super Sim only abbonement heb afgesloten.
burne schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:36:
[...]

Als je doorklikt kom je op een pdf met de voorwaarden. Een van de voorwaarden is dat ze je IMEI registreren. De IMEI's van iPhone 3G's zijn bekend, en met een andere IMEI werkt je supersim niet. Zelfs al ga je met een 3G naar de winkel en steek je de sim later in een gewone iPhone, dan nog heb je niets.
En dat verhaal klopt dus niet. Ik kwam in de winkel, vroeg of het mogelijk was met mijn iPhone (een eerste generatie iPhone, NIET 3G dus) een super sim-only abbo af te sluiten. Dit was mogelijk. Ik heb mijn gegevens ingevuld en hij heeft het IMEI-nummer ingevuld. Hij heeft wel herhaaldelijk gezegd dat je hem NIET in een andere telefoon mag stoppen, en als je dat wel doet dat dan je abbo overgezet wordt naar een 27,50 kostend abbo.

Ik ben er blij mee. Het zou goed kunnen dat de verkoper niet door had dat het geen 3G was, maar het abbo staat geregistreerd onder de IMEI van mijn iPhone 2G en dus zal Vodafone waarschijnlijk geen actie tegen me ondernemen.

Als dat wel gebeurd sta ik hoogstwaarschijnlijk in mijn recht omdat ze me niet hebben meegedeeld dat je een iPhone 3G nodig hebt.

Edit:
Ze kijken volgens de voorwaarden alleen naar de verandering van de IMEI. Als je een toestel met een ander IMEI gebruikt wordt het abbo omgezet in een regulier abbonement.
Vodafone Super SIM
...
2. Het Abonnement mag gedurende de duur van de Overeenkomst uitsluitend gebruikt
worden in combinatie met de Randapparatuur, zoals in artikel 1 bedoeld en waarvan
het IMEI-nummer kenbaar is gemaakt aan en geaccepteerd is door Vodafone bij het
aangaan van de Overeenkomst.
....
5. Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2
aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door
Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement
om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.

[ Voor 23% gewijzigd door DesertShooter op 13-03-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:43

f.h

Ben blij dat je dit topic hebt geschopt. Dit abonnement staat met stip op nummer 1 bij mij om mijn huidige Hi abonnement te vervangen.

Zou je over een week of 2 wat eerste ervaringen kunnen delen, bijvoorbeeld dekking in huis en in kleine dorpen (als je daar komt ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 21:36

DesertShooter

Afgekickt

Frank2006 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 22:11:
Ben blij dat je dit topic hebt geschopt. Dit abonnement staat met stip op nummer 1 bij mij om mijn huidige Hi abonnement te vervangen.

Zou je over een week of 2 wat eerste ervaringen kunnen delen, bijvoorbeeld dekking in huis en in kleine dorpen (als je daar komt ;) ).
Excuses voor het late antwoord maar hier dan toch nog mijn ervaringen:

Het bereik: Niets dan lof, ik zit bijna altijd met GPRS en GSM verbinding. 3G geen idee, dat werkt natuurlijk niet op een 2G iPhone.
Kosten: Wederom niets dan positieve ervaringen, ik ben nog nooit over de 13,50 heen gegaan.
Service: Iets minder, vanwege de constant eruit liggende site van vodafone is het vaak niet mogelijk je tegoed te checken. Op mailtjes wordt wel redelijk snel gereageerd.

Verder maken ze er helemaal geen probleem van dat dit alles draait op een iPhone van de eerste generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

En jullie hebben allemaal 2 jarige Super Sim Only's afgesloten?
Nu met de nieuwe iPhone 3GS is het wel erg horny dit abbo namelijk, maar ik wil wel 1 jaar..

Dit heb ik ook gevraagd aan Vodafone en kreeg als antwoord terug:
De 'Super Sim Only' is inderdaad alleen maar mogelijk met een looptijd van 1 jaar.

Lijkt me niet helemaal te kloppen?

En als ik het dan 2 jaar afsluit en dus 12x13,50 betaal..
Is het dan mogelijk om het abbo na 1 jaar op te zeggen en wat betaal ik dan? Alleen nog is 12x13,50 in 1x?

Voorwaarden Super Sim Only Vodafone

Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2
aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door
Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement
om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.

Dus als ik na een jaartje die simkaart in 'n andere telefoon doe wordt het een regulier abbo...
Opzich ook geen probleem, maar welk abbo wordt dit? 27,50 / 35,00? Of eentje van 80,-

Anders bestel ik gewoon dit abbo!
Doe ik er minimaal 1 jaar mee en betaal lekker 13,50 per maand...
Daarna kijk ik wel: Of ik gebruik het nog een jaar icm m'n iPhone 3GS of ik doe 'm in een andere telefoon.
Hoop dan natuurlijk 13,50 per maand te blijven betalen, maar anders maar 27,50 / 35,00 per maand...
Heb ik toch 'n jaar veeel minder abonnementskosten betaald namelijk... Iemand die dit weet?

De vragen zijn vorige week al naar Vodafone gestuurd, maar tot op heden geen enkel antwoord ontvangen en normaal komt dat snel

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 24-06-2009 20:17 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Nu vandaag mail ontvangen:

Super Sim Only inclusief internet en sms-verdubbelaar kost: 13,,50/ maand
Totale kosten 1 jarige 27,50 sim-only + losse iPhone = 675 + (12x13,50) = 837
- 200 minuten en / of 400 smsjes.. Onbeperkt internet met 3,6mbit download

Zat alleen met het feit dat het een 2 jarig abbo is en ik waarschijnlijk niet 2 jaar de iPhone 3GS zal hebben..

Dus even mailtje gestuurd:
Beste,

Vandeweek een vraag gesteld over de duur van het Super Sim Only abonnement (voor de iPhones)
en kreeg als antwoord: "De 'Super Sim Only' is inderdaad alleen maar mogelijk met een looptijd van
1 jaar." Klopt dit, aangezien ik op sommige sites weer 2 jaar lees?

Volgens punt 5 van de AV voor de Super Sim Only:
"Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2 aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement."

Welk regulier Vodafone abonnement is dit?
Het bijpassende 27,50 abbo + sms-voordeel-blox + internetblox? Heeft namelijk evenveel smsjes / minuten?

Ik wil 'n 1 jarige Super Sim Only namelijk, maar als dat niet kan, kan ik toch 1 jaar de 13,50
gebruiken en hem daarna in 'n andere telefoon stoppen en dan nog 1 jaar 'regulier abonnement' hebben? MvG

En kreeg vandaag:
Geachte meneer CLB,

De Super Sim Only kan alleen met een 2-jarige looptijd. Dat vindt u ook in de algemene voorwaarden voor de Super Sim Only. Het andere reguliere abonnement wordt dan inderdaad het bijpassende €27,50 abonnement.

U kunt inderdaad uw abonnement na een jaar omzetten naar een regulier abonnement door de sim kaart in 2 andere toestellen te gebruiken binnen een periode van 2 maanden.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Ik loop vandeweek nog wel even een winkel binnen om te vragen naar '2 andere toestellen' in 2 maanden...
Want of dat nou klopt of niet weet ik ook niet... Iemand ervaring met Super Sim Only zonder iPhone?

Stel dat ik m'n iPhone zo goed en mooi vind dat ik 'm nog 'n jaar (na m'n eerste) wil gebruiken zit ik zeker gebakken. Mocht ik een andere telefoon (misschien weer nieuwere iPhone) willen ben ik bereid om het 27,50 abbo + sms-verdubbelaar + internetblox te betalen en mocht het 13,50 blijven zal ik ook nergens gaan klagen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:08:
En jullie hebben allemaal 2 jarige Super Sim Only's afgesloten?
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik kan een nieuwe iphone ophalen in Belgie en dan combineren met dit abbo. Het enige wat me eigenlijk tegenstaat is dat het een 2 jarig abonnement is, en dat daarna onduidelijk is of je het kan opzeggen, ik neem aan van wel.

Maar 13.50 is niet duur voor 200 belminuten of sms, en snel internet.

Wat ik me afvraag, en ook ga navragen is of als je dit abbo hebt en er een nieuwe iphone uitkomt en je hebt het IMEI nummer al eens geregistreerd of ze daar moeilijk over gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CLB schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:46:
Nu vandaag mail ontvangen:

Super Sim Only inclusief internet en sms-verdubbelaar kost: 13,,50/ maand
Totale kosten 1 jarige 27,50 sim-only + losse iPhone = 675 + (12x13,50) = 837
- 200 minuten en / of 400 smsjes.. Onbeperkt internet met 3,6mbit download

Zat alleen met het feit dat het een 2 jarig abbo is en ik waarschijnlijk niet 2 jaar de iPhone 3GS zal hebben..

Dus even mailtje gestuurd:
Beste,

Vandeweek een vraag gesteld over de duur van het Super Sim Only abonnement (voor de iPhones)
en kreeg als antwoord: "De 'Super Sim Only' is inderdaad alleen maar mogelijk met een looptijd van
1 jaar." Klopt dit, aangezien ik op sommige sites weer 2 jaar lees?

Volgens punt 5 van de AV voor de Super Sim Only:
"Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2 aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement."

Welk regulier Vodafone abonnement is dit?
Het bijpassende 27,50 abbo + sms-voordeel-blox + internetblox? Heeft namelijk evenveel smsjes / minuten?

Ik wil 'n 1 jarige Super Sim Only namelijk, maar als dat niet kan, kan ik toch 1 jaar de 13,50
gebruiken en hem daarna in 'n andere telefoon stoppen en dan nog 1 jaar 'regulier abonnement' hebben? MvG

En kreeg vandaag:
Geachte meneer CLB,

De Super Sim Only kan alleen met een 2-jarige looptijd. Dat vindt u ook in de algemene voorwaarden voor de Super Sim Only. Het andere reguliere abonnement wordt dan inderdaad het bijpassende €27,50 abonnement.

U kunt inderdaad uw abonnement na een jaar omzetten naar een regulier abonnement door de sim kaart in 2 andere toestellen te gebruiken binnen een periode van 2 maanden.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Ik loop vandeweek nog wel even een winkel binnen om te vragen naar '2 andere toestellen' in 2 maanden...
Want of dat nou klopt of niet weet ik ook niet... Iemand ervaring met Super Sim Only zonder iPhone?

Stel dat ik m'n iPhone zo goed en mooi vind dat ik 'm nog 'n jaar (na m'n eerste) wil gebruiken zit ik zeker gebakken. Mocht ik een andere telefoon (misschien weer nieuwere iPhone) willen ben ik bereid om het 27,50 abbo + sms-verdubbelaar + internetblox te betalen en mocht het 13,50 blijven zal ik ook nergens gaan klagen
In twee andere toestellen, dus als je het in één ander toestel gebruikt dan blijf je 13,50 betalen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 13-10 18:21

scorpie

Supra Addict

Nouja, toch maar eens reageren hier. Hebben er al meer mensen dit abo afgesloten? Ik namelijk wel, maar ik betaal wel 25,25 per maand, en dat lijkt me echt niet te kloppen, dan had ik net zo goed voor 5 euro meer een T-Mobile abo af kunnen sluiten. Toch maar eens bellen met Vodafone want er klopt toch echt iets niet.. (Buiten het feit dat ik geen 3G bereik meer heb sinds gisteravond :/ )

edit: nouja, net gebeld en het was inderdaad foutgegaan, is dus toch wel gewoon 13,50 per maand.

[ Voor 11% gewijzigd door scorpie op 13-04-2010 11:27 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

scorpie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:19:
Nouja, toch maar eens reageren hier. Hebben er al meer mensen dit abo afgesloten? Ik namelijk wel, maar ik betaal wel 25,25 per maand, en dat lijkt me echt niet te kloppen, dan had ik net zo goed voor 5 euro meer een T-Mobile abo af kunnen sluiten. Toch maar eens bellen met Vodafone want er klopt toch echt iets niet.. (Buiten het feit dat ik geen 3G bereik meer heb sinds gisteravond :/ )
Dan zal je het abo met een andere telefoon gebruikt hebben, dan krijg je het normale tarief. Ik vind het sowieso belachelijk zo'n iPhone als voorwaarde (als ze hem nou nog meeleverde, maar het gaat over een sim-only)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Marzman schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:21:
[...]

Dan zal je het abo met een andere telefoon gebruikt hebben, dan krijg je het normale tarief. Ik vind het sowieso belachelijk zo'n iPhone als voorwaarde (als ze hem nou nog meeleverde, maar het gaat over een sim-only)
Daarom heb ik hem uiteindelijk ook niet genomen, en je zit er ook 2 jaar aanvast. En dat je een buitenlandse iphone niet kan verzekeren uiteindelijk gewoon bij t-mobile besteld met 1 jarig abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Heren, zie mijn edit, niks aan de hand :) Krijg het teveel betaalde geld gecrediteerd.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

scorpie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:19:

edit: nouja, net gebeld en het was inderdaad foutgegaan, is dus toch wel gewoon 13,50 per maand.
Ik ben al 1,5 jaar bezig om dit te regelen met Vodafone. Bij mij tikken ze iedere maand 27,50 af, maar krijg die 13,50 niet voor elkaar omdat dit zo op het contract staat, zoals door de domme dozen van Vodafone Goes aangemeld is. Die hebben n.b. telefonisch met een ander filiaal de aanvraag moeten doen, omdat de vaste medewerkers er niet waren, en zij er geen verstand van hadden. Is mijn grootste fout ooit geweest. Ik heb de moed inmiddels opgegeven... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Bij mij zeiden ze dat bij de ene afdeling de actiecode wel was ingevuld en bij de andere niet, was binnen 5 minuten gefixt.. Maar waarschijnlijk stond op dat initiele contract ook geen actiecode bij jou, en dat ze daarom nu moeilijk doen? Heb je de papieren variant nog waar je handtekening opstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek vd Brug
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik heb een paar dagen geleden een sim only van vodafone besteld. Je hebt een 1 jarig abo en een 2 jarig abo. Er zit alleen een prijs en minuut verschil in.

Als je bij gsmweb.nl kijkt dan zie je onder de contractsvormen staan, opzegtermijn 1 maand en opzegkosten geen..

Is het dan niet veel slimmer om een 2 jarig abo af te sluiten en op te zeggen wanneer je daar zin in hebt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Freek vd Brug schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:26:
Ik heb een paar dagen geleden een sim only van vodafone besteld. Je hebt een 1 jarig abo en een 2 jarig abo. Er zit alleen een prijs en minuut verschil in.

Als je bij gsmweb.nl kijkt dan zie je onder de contractsvormen staan, opzegtermijn 1 maand en opzegkosten geen..

Is het dan niet veel slimmer om een 2 jarig abo af te sluiten en op te zeggen wanneer je daar zin in hebt???
Slimmer als wat? Misschien krijg je over een jaar een telefoon van de baas of komt Telfort met een abonnement van 2000 minuten per dag voor 3 euro per maand, dat kunnen wij toch niet voorspellen?

[edit]Die opzegtermijn is een maand met een minimum van 24 maanden, misschien is dat het stukje wat je niet begrepen hebt of verkeerd gelezen hebt?

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 17-09-2010 19:43 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

De opzegtermijn is een maand nadat je die 12 of 24 maanden uit hebt gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Dat zou echt geniaal zijn als je dat kon doen maar helaas kan dat niet, je moet eerst je 2 jaar uitzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Een kick en crosspost in één. Niet om de modjes te pesten, maar omdat wat ik te zeggen heb relevant is voor eenieder die destijds een Super Sim Only abonnement heeft afgesloten. De beste manier om jullie allemaal te bereiken leek mij middels dit topic :)

Onderstaande heb ik ook hier al gepost.
posttoast schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:00:
Zijn er hier nog mensen met een Vodafone Super Sim Only abonnement (abonnementen van een paar jaar terug waarbij je zelf voor een iPhone moest zorgen) dat binnenkort afloopt?

Die van mij loopt in december af. Ik betaal nu € 25 per maand en was altijd in de veronderstelling dat ik straks, na de actieperiode van 2 jaar, gewoon € 50 per maand zou betalen en dezelfde voorwaarden zou houden (fair use internet, afrekenen per seconde, etc). Ik was echter net in een Vodafone winkel en daar werd mij iets heel anders verteld:

* Ik ga straks € 50 betalen voor het basisabonnement (dus alleen bellen)
* Daar komt € 10 bij voor een internet-Blox (een trage variant)
* Ik krijg een datalimiet van 600MB
* Ik ga per minuut afrekenen, in plaats van per seconde

Het ziet er dus naar uit dat ik toch een nieuw abonnement moet gaan zoeken. Dat is niet zo lekker natuurlijk. Ik bel straks nog maar even met Vodafone om e.e.a. te verifiëren, maar leuk is het niet.
Ik heb met Vodafone gebeld om dit verhaal even te verifiëren. Het antwoord dat ik kreeg was een beetje vaag, maar het kwam erop neer dat Vodafone ervoor kan kiezen om je abonnement aan te passen naar deze ongunstige voorwaarden. De kans bestaat echter ook dat ze je abonnement gewoon door laten lopen. De actiekorting (in mijn geval €25 per maand in plaats van €50) houdt uiteraard wel op.

Ik denk dat ik het even aan ga kijken dus. Zelfs voor die €50 heb ik nog een heel gunstig abonnement dat ik per maand kan opzeggen.

Ik ben wel benieuwd of er hier anderen zijn die een Super Sim Only abonnement hadden dat inmiddels verlopen is, en wat daarmee gebeurd is.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik had het goedkopere abo waarbij ik €13.50 betaalde per maand. Toen dat afliep hield ik gewoon dezelfde voorwaarden alleen kostte het me iets van €25. In vergelijking met de huidige abo's op de site nog steeds niet slecht voor 'onbeperkt' internet.
Maar ik heb nu via een personeels(&vrienden ;) ) actie van Imtech bij Vodafone een abo afgesloten (275 minuten en 1GB @7.2Mbps) voor €29.95 per maand. Met voor €99 extra een iPhone 4. Dat ding voor €500 verkocht (heb toch een 4S) waardoor het me nu dus nog maar €13 per maand kost :D

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat ben je bij Simyo ook kwijt (ok, heb je 1mbps, maar ik merk daar verder weinig van op een telefoon is dat snel zat).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Op een 6310i misschien ja :D

Daarbij geldt die geweldige snelheid alleen voor de eerste 50mb van die 1000. Daarna wordt je lekker op 128Kbps gezet :')

[ Voor 69% gewijzigd door fsfikke op 22-10-2011 14:14 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik ben wel heel benieuwd wat er met fair-use gaat gebeuren. Dat is natuurlijk gebaseerd op gemiddeld gebruik, maar dat gemiddelde zal wel flink gaan kelderen nu al die limieten er zijn. Of zouden ze het gemiddelde pakken van de nog resterende fair-use abonnees (vast niet)?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hmm interessante deal fsfikke.. zal ook eens zo'n soort constructie gaan zoeken :P
Mijn abo loopt 26 november af..

Pagina: 1