Geen geluid Inspiron 1520 koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Hoi,

Over de speakers van mijn laptop heb ik wel geluid, maar als ik een mijn stereo verbindt met de uitgang voor de hoofdtelefoon heb ik sinds gisteren geen geluid meer. Een koptelefoon op dezelfde uitgang werkt ook niet, terwijl deze het op andere apparaten wel doet.

Sinds gisteravond heb ik niet actief nieuwe programma's geinstalleerd, wel zou het kunnen dat er een windowsupdate tussendoor is gekomen omdat mijn computer gewoon de hele nacht aanstond.

Ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, maar alleen de speakers in de laptop werken. Als ik een koptelefoon in de ingang doe hoor ik echter niets, alleen de cpu whine...

Ik heb even geen idee wat het kan zijn, aangezien het een dag geleden nog gewoon werkte, er zijn geen ongelukken gebeurd met mijn computer.

Guust

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:16
Zou je even je specs en besturingssysteem kunnen vermelden. Heb je de geluidskaart drivers al opnieuw er op gezet en deze daarvoor verwijderd?

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Tuurlijk,

Windows Vista
Core Duo T7500
2GB ram
Sigma High definition audio Codec (met de laatste drivers van Juni 2008 via Dell)

Ik heb de drivers geuninstalled en opnieuw erop gezet, maar mijn koptelefoon uitgang blijft dienst weigeren.

Is er nog meer dat je wilt weten?