• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06-2025
Ben al een tijdje op zoek naar een SONY lcd. Nu hebben ze vanaf 1 okt weer een actie en die geldt alleen voor internetwinkels die officieel BRAVIA online partner zijn. Ik kan alleen nergens een overzicht vinden welke sites dit zijn. Zie nergens het logo staan en krijg ook van Sony (nog) geen reactie.

Iemand enig idee?

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Niet alleen voor internet winkels;
Deze actie is alleen geldig op producten die via de reguliere Nederlandse detailhandel en via de officiële Nederlandse internetwinkels zijn aangeschaft. Deze webwinkels zijn herkenbaar aan het officiële BRAVIA Online Partner logo

Smiling as the shit comes down...

• wjcastelijns
Scherp. Bedoelde qua internetwinkels maar idd ook de reguliere NL detailhandel.

Verwijderd

Ik denk niet dat je ooit een dergelijke lijst gaat krijgen van Sony. Hiervoor kan ik twee redenen vinden:

1) deze actie is in het leven geroepen om de brave internetwinkels en de reguliere handel zich te laten onderscheiden
2) als een internetwinkel op de lijst komt en hij gaat daarna "stout" doen is het moeilijker om deze winkel te straffen

Kortom, gewoon sites bezoeken en kijken naar een logo of tekst.

• wjcastelijns
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 20:47:
Ik denk niet dat je ooit een dergelijke lijst gaat krijgen van Sony. Hiervoor kan ik twee redenen vinden:

1) deze actie is in het leven geroepen om de brave internetwinkels en de reguliere handel zich te laten onderscheiden
2) als een internetwinkel op de lijst komt en hij gaat daarna "stout" doen is het moeilijker om deze winkel te straffen

Kortom, gewoon sites bezoeken en kijken naar een logo of tekst.
Ja snap je punt wat betreft de rotte appels. Maar ik kan geen enkele site vinden met het logo of een verwijzing naar de actie.

Neem bijvoorbeeld plasma-discounter.nl. Dit is volgens de site van sony zelf een officiële dealer. Ook volgens hun eigen site. Tevens bieden ze ism sony een thuis service aan en de sony extra garantie voor consumentenproducten. Je zou toch zeggen dat de bedrijven die door sony zelf als verkooppunten worden aangeven toch op zijn minst partner zijn (en dus ook mee doen aan de actie) :/

Maar goed, kreeg een e-mail van plasma-discounter.nl terug dat dit niet het geval is.

Verwijderd

Als ik even snel op kieskeurig kijk dan heb ik het vermoeden dat je inderdaad gelijk hebt dat er geen internetzaken meedoen.

Ik vind je argument dat ze service aan huis en extra garantie aanbieden overigens niet valide. Dit kan ism Sony Europe of van mijn part Sony Roemenie zijn. Wie weet hebben ze zelf een TD. Wat betreft officiele dealer, daartegen kan ik niets inbrengen.

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-12-2025
Loopt er op het moment eigenlijk een thread over de Sony lcd modellen ? Kan em niet vinden met de search :/

• wjcastelijns
Pred87 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 00:04:
Loopt er op het moment eigenlijk een thread over de Sony lcd modellen ? Kan em niet vinden met de search :/
Deel 6 is volgens mij gesloten, maar er is nog geen nieuwe voor geopend.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb Koeitje een DM gestuurd dat ik nog wel een keer een TS wil maken. Aangezien er weer extreem veel nieuwe modellen zijn is het veel werk. Kan dus nog tot max volgend weekend duren. Moet sowieso nog reactie van Koeitje afwachten of er niet al iemand anders bezig is.

Ik zit er wel over te denken om alleen bepaalde series in de TS te zetten. Er zijn er momenteel ZO veel... (14 volgens mij!) Of misschien op een andere manier de hoeveelheid info wat beperken. Als iemand nog ideeën heeft...

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-12-2025
Ok dan wacht ik rustig af :)

Ik heb even gekeken naar officiële Nederlandse internet winkels. Ik denk dat de winkels die je kunt vinden via de Sony zoekfunctie allemaal hieronder vallen. Winkels als Redcoon, Digital Street en Komplett vindt je bijvoorbeeld niet met deze zoekfunctie. De goedkoopste die ik kon vinden is Bobshop. Zij doen in ieder geval mee aan een 50 euro retour actie op sony home cinema sets, dus dat doet vermoeden dat ze ook aan deze actie meedoen. Ik heb een mailtje gestuurd gister maar heb nog geen reactie gehad.

De W4500 kost hier maar 30 euro meer dan de goedkoopste op kieskeurig.

• wjcastelijns
Pred87 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:59:

Ik denk dat de winkels die je kunt vinden via de Sony zoekfunctie allemaal hieronder vallen.
Nou dit is volgens mij niet het geval. Plasma-discounter.nl staat ook in de zoekfunctie maar deze doen in ieder geval niet mee. Twijfel ook over Bobshop. Twijfel overigens echt of hier uberhaupt wel internetsites aan mee doen. Heb er nog steeds geen enkele gevonden.

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01:14
het maakt het halen van een sony lcd tv een stuk interessanter... ben opzoek naar een 40w4500 voor mijn vader
hij is online 1250 verkrijgbaar

maarja bij de bcc waar de actie geld staat ie te koop voor 1800.. dus dan is het nog niet voordelig...

• lemco
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-05-2025
Is er ergens een goede review gedaan van de sony w4500?
Pagina: 1