Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Moh] Airborne start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeden avond,

Vanmiddag heb ik Medail of Honor Airborne aangeschaft.
Ik dacht thuis gekomen deze even snel te installeren, maar dat lukt me dus niet.

De dvd start goed op, autorun scherm komt in beeld, klik ik op install en dan mag ik na de taal gekozen te hebben, het serie nummer invoeren.

Als ik het serie nummer ingetoetst heb dan krijg ik een schrempje waar ik weer de taal mag kiezen.

In de titel balk van dat schrempje staat Ageia physx v7.07.09

Zodra ik op ja druk krijg in snel een zwart windows scherm te zien, maar dat is zosnel weer weg dat ik er niks op kan lezen.

Mijn systeem is een q6600, 4 gb geheugen, en een geforce 9800 GT, Vista home premium, ik heb dit systeem ongeveer een week en geen problemen met andere spellen

Ik heb op Got een topic gevonden van iemand die ook airborne wilde installeren maar dan een Bsod krijgt. dit krijg ik niet maar er gebeurt gewoon helemaal niks.

Heeft er iemand een oplossing??

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Een hoop tekst, maar wat er ontbreekt (en wel verwacht wordt in het vervolg !) is je eigen inzet. [google=Ageia physx medal of honor airborne installation] levert de nodige sites op met mogelijke oplossingen. Onder andere http://forums.breekpunt.n...HIVE=true&TOPIC_ID=39353:
Wat bleek: Medal of Honor wil een oude versie van de AGEIA Physx installeren, en wanneer op jouw pc op dit moment een nieuwere versie staat loopt de install vast.

Via Start-->Configuratiescherm-->Software AGEIA Physx verwijderen, en Airborn opnieuw installeren. Na de installatie kan je op de AGEIA website eventueel weer de nieuwste Physx drivers downloaden en installeren.
Kijk 's of het hier aan ligt en probeer andere mogelijke oplossingen die met bovenstaande of vergelijkbare zoekopdracht te vinden zijn.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
PromoX bedankt voor je reactie, Ik heb een aantal zaken doorgelezen maar ik kom er nog niet uit.

Problem: My Install rolls back at the Ageia Physics Driver stage
Solution: Your driver may be more up to date than what Airborne is trying to install. Try rolling back one version and the install should complete.

Hierbij gaat men er dus vanuit dat mijn systeem te goed is.. , ik weet ook niet of ik wel terug kan gaan, ik heb nog niks geupdate kwa drivers, alles is gewoon zoals ik het gekregen heb.

Ik heb de readme file ook even doorgelezen van Airborne, daar kom ik op het volgende

• Video: DirectX 9.0c, NVIDIA GeForce 6600 GT, ATI Radeon
X1300 Pro, or better with Shader 3.0 support for Windows XP or
Vista (Note: NVIDIA 6800XT, 6800LE, 7100GS, 7200GS, 7200LE,
7300GS, 7300GT cards not supported). NOTE: NVIDIA SLI and ATI Crossfire modes are not supported
in Medal of Honor Airborne.

Mijn video kaart staat er niet tussen, maar is wel beter als die er tussen staan.

Ik lees op Nvidia.com

Let the games begin
The GeForce 9800 GT-based graphics card has industry-leading GeForce features such as NVIDIA SLI, dynamic cloth and next generation volumetric effects. Add to that PhysX technology that captures true human character behaviors and atmospheric weather effects that you can feel and you get unrivaled game play.

Sli is blijkbaar niet ondersteund door MOH, maar Physix wel.. Kan ik met mijn video kaart nou dit spel spelen of ligt het daar niet aan? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een hele tijd bezig geweest met zoeken, maar ik kom er niet uit.

Ik hou het er dan maar op dat mijn video kaart niet compatibel is.

Gelukkig kan ik het spel terug brengen binnen een dag, dat mag van meneer Bart Smit.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 20:06:
Problem: My Install rolls back at the Ageia Physics Driver stage
Solution: Your driver may be more up to date than what Airborne is trying to install. Try rolling back one version and the install should complete.

Hierbij gaat men er dus vanuit dat mijn systeem te goed is.. , ik weet ook niet of ik wel terug kan gaan, ik heb nog niks geupdate kwa drivers, alles is gewoon zoals ik het gekregen heb.
Dit is wat ik ook aangaf in m'n reactie. Als je een nieuwere versie van de Ageia Physics Driver hebt geïnstalleerd kan dit problemen geven en dan zul je voordat je het spel gaat installeren verwijderen. Ik kan niet uit je reactie opmaken of je hier naar uberhaupt naar gekeken hebt. En als je helemaal geen (videokaart)drivers geupdate hebt is dat natuurlijk ook altijd iets wat je kunt proberen.
Ik heb de readme file ook even doorgelezen van Airborne, daar kom ik op het volgende

• Video: DirectX 9.0c, NVIDIA GeForce 6600 GT, ATI Radeon
X1300 Pro, or better with Shader 3.0 support for Windows XP or
Vista (Note: NVIDIA 6800XT, 6800LE, 7100GS, 7200GS, 7200LE,
7300GS, 7300GT cards not supported). NOTE: NVIDIA SLI and ATI Crossfire modes are not supported
in Medal of Honor Airborne.

Mijn video kaart staat er niet tussen, maar is wel beter als die er tussen staan.
Beter betekent over het algemeen dat het prima gaat werken.
Ik lees op Nvidia.com

Let the games begin
The GeForce 9800 GT-based graphics card has industry-leading GeForce features such as NVIDIA SLI, dynamic cloth and next generation volumetric effects. Add to that PhysX technology that captures true human character behaviors and atmospheric weather effects that you can feel and you get unrivaled game play.

Sli is blijkbaar niet ondersteund door MOH, maar Physix wel.. Kan ik met mijn video kaart nou dit spel spelen of ligt het daar niet aan? :?
Je hebt geen SLI opstelling dus dat doet er niet toe. Zou je er wel gebruik van maken zou het waarschijnlijk nog niets uitmaken, aangezien het spel dan gewoon van één kaart gebruik maakt.

Je hardware voldoet aan de eisen, dus ik denk dat het nog steeds een softwareprobleem is.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
PromoX schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:46:
[...]

Dit is wat ik ook aangaf in m'n reactie. Als je een nieuwere versie van de Ageia Physics Driver hebt geïnstalleerd kan dit problemen geven en dan zul je voordat je het spel gaat installeren verwijderen. Ik kan niet uit je reactie opmaken of je hier naar uberhaupt naar gekeken hebt. En als je helemaal geen (videokaart)drivers geupdate hebt is dat natuurlijk ook altijd iets wat je kunt proberen.
Ik kan in Nvidia control panel niks vinden over Ageia Physx. Op de website van Nvidia.com kan ik opmaken dat ageia een onderdeel is geworden van Nvidia.

Ik heb de Driver van de video kaart vergeleken met de nieuwste versie die op daar te downloaden is. Ik heb versie 178.13 de te downloaden versie is ook 178.13.

Ik ga kijken of ik de Ageia physx driver up kan daten, of terug kan zetten

Ik heb versie 8.09.04

Dit is de nieuweste versie.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Je moet naar Configuratiescherm, dan Software en daar staan de Aggeia Physx drivers tussen. Die moet je allemaal verwijderen en ook MOH Arborne.
Dan Instaleer je MOH opnieuw en installeer je de Ageia Physx Driver van de CD.
Speel het spel dan een keer en dan kan je de laatste Ageia Physx driver instaleren.
Als het goed is moet het dan werken.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Verwijderd

Hallo,
Hier heb ik hetzelfde probleem. Ik heb gekeken bij de configuratie --> software, maar de Ageia physx staat er niet tussen. Wel de Nvidia physx, maar weet niet of ik deze moet hebben.

Weet iemand wat te doen?

Verwijderd

Reactie op Franswa 89 04-11-09
Zelfde probleem,oplossing in mijn geval [ grafischekaart is wel een Ati Raedon 4870x2].
Start-cofiguratiescherm-software-Nvidea physx-verwijderen.[er ontstaat een conflikt als Ageiaphysx en Nvidea physx op het systeem staan].
Ageia stond overigens bij mij ook niet in de lijst van software,wel gevonden bij Start-zoeken-naar bestanden en mappen.
Dit gedaan hebbende ging de installatie wel verder na het schermpje Ageia physx 7.07.09.
Er kan vervolgens nog een probleem ontstaan als de game bijna helemaal is geinstalleerd kan de installatie afgebroken worden met de volgende melding :setup wizzard anied prematurely because of error.
Je hebt dan de windows firewall uit staan,deze moet gestart zijn voordat je de installatie begint.
Start-instellingen-configuratescherm-services-windows Firewall[links boven in tab blad starten.
Succes.
Pagina: 1