“If Your Only Tool Is a Hammer Then Every Problem Looks Like a Nail” (Abraham Maslow)
Met 64Bit widnows moet je gewoon kunnen browsen op een 32bit computer.
Tijdens onze LANparties zijn er ook mensen met winVista64 die gewoon bij de file servers kunnen.
Kijk eerst eens of je met beide computers elkaar kan pingen (eerst op naam en lukt dat niet dan op ip-adres).
Werkt alleen ip-adres ping dan betekend dat bij een van de computers DNS niet goed werkt.
Tijdens onze LANparties zijn er ook mensen met winVista64 die gewoon bij de file servers kunnen.
Kijk eerst eens of je met beide computers elkaar kan pingen (eerst op naam en lukt dat niet dan op ip-adres).
Werkt alleen ip-adres ping dan betekend dat bij een van de computers DNS niet goed werkt.
I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys
Nope, niets van waar.bart0l0meus schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:06:
Is er iets bekend dan 64Bit apparaten alleen 64Bit apparaten kunnen zien in het netwerk?
Met andere woorden, ik zou toch maar eens goed gaan troubleshooten wat je wel en wat je niet kan op je netwerk (firewalls, welke is de masterbrowser, controleer naamresolutie voor zowel DNS en netBIOS).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
hmmm,
Dan is het wel gek dat ik verder niemand vind!
Dan zal er inderdaad wel ergens iets verkeerd ingesteld staan.
Is het ook mogelijk via remote desktop van een 32Bit op een 64Bit te kijken?
Dan is het wel gek dat ik verder niemand vind!
Dan zal er inderdaad wel ergens iets verkeerd ingesteld staan.
Is het ook mogelijk via remote desktop van een 32Bit op een 64Bit te kijken?
“If Your Only Tool Is a Hammer Then Every Problem Looks Like a Nail” (Abraham Maslow)
het is mogelijk heb zelf ook een 64bit computer en kan vanaf mn vader's pc gewoon inloggen via remote desktop.Is het ook mogelijk via remote desktop van een 32Bit op een 64Bit te kijken?
[ Voor 30% gewijzigd door leonbijdevaate op 03-10-2008 09:44 ]