Toon posts:

pc start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Verwijderd

Topicstarter
probleem met de computer, deze start niet op.
Na het indrukken aan/uit knop gaan de lampjes ongeveer 1 seconden branden, dan weer uit.
Ook de cpu koeler gaat draaien, om vervolgens weer te stoppen.
Al een andere (nieuwe) voeding geprobeerd, geeft de zelfde problemen.
Ook de CMOS al gereset, en alle stroomstekkers los gehaald, geen oplossing.

MB is een a8ne-fm

Wat nu ?

Groeten, Peter

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 10:20
Piept er iets? Of stopt hij er gewoon helemaal mee?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Vermeld eens je volledige specs, niet alleen je mobo. Verder kan het echt aan van alles liggen en heb ik mijn kristallen bol helaas bij de reparateur achter moeten laten voor een RMA procedure. Kortom, neem even Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door en post je bevindingen ;)
Al een andere (nieuwe) voeding geprobeerd, geeft de zelfde problemen.
Waarom verdacht je je PSU? Zomaar nieuwe spullen halen zonder concrete argumenten is nooit slim :o

[ Voor 22% gewijzigd door Bitage op 02-10-2008 16:47 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst, welkom op GoT

Zoals Bitage al aangeeft is de troubleshooter de plek om mee te beginnen om dit soort problemen te achterhalen.

Zoals in het PMG Beleid te lezen is verwachten we hier op GoT dat je zelf de moeite doet om een probleem op te lossen. Daarnaast ontbreken in je topicstart de volledige specs van je systeem en de zaken die je zelf al hebt geprobeerd om je probleem op te lossen.

Omdat dit topic niet voldoet aan de voorwaarden doe ik het op slot. Mocht je er na het doornemen van de troubleshooter nog niet uitkomen, dan ben je natuurlijk altijd vrij om een topic te openen :). Als je dit doet let dan wel op de punten die ik hier aangeef.

Dit topic is gesloten.