Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MSN] Msn wil niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
Mensen, ik heb het volgende zeer irritante probleem waar ik niet uit kom.

Ik heb hier op een laptop vista home premium staan, waarop msn staat geinstalleerd, ofwel windows live messenger (de nieuwste versie). Deze heeft twee weken gedaan.
Als ik de laptop opstart wil msn gewoon niet opstarten, rechtsonder komt geen icoontje.
Wel staat msn in het taakbeheer (als msnmsgr.exe onder processen).

Ik kan nergens vinden wat een oplossing zou kunnen zijn, er bestaat al een soortgelijk topic hier op got, maar nergens een goede oplossing. Ook wordt ergens op internet de oplossing gesuggereerd wat inhoudt dat je de router opnieuw moet opstarten, dit werkt dus ook niet.

De laptop is een Asus F3SV met de nieuwste drivers van de asus site zelf en windows vista heeft ook alle nieuwste updates (dus ook SP1). Voor de rest werkt alles prima op de laptop.

Alvast bedankt:)

[ Voor 2% gewijzigd door Meijuh op 02-10-2008 16:07 . Reden: info toegevoegd ]

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

• cor-gijs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 21:02

cor-gijs

Dig further for bigger hole

even wat vraagjes:
1) heb je al geprobeerd hem via het startmenu op te starten?
2) (misschien een beetje een slechte vraag maar) kan het niet zijn dat windows het msn-logo heeft verborgen, zoals windows dat wel vaker doet met 'ongebruikte programma's op de taakbalk'? in dat geval zou je even op het kleine pijltje links van de pictogrammaatjes in je taakbalk moeten klikken.

Mocht dit allemaal niet werken, probeer dan windows live messenger te deïnstalleren en vervolgens weer te installeren.

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

• Meijuh
cor-gijs schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:06:
even wat vraagjes:
1) heb je al geprobeerd hem via het startmenu op te starten?
2) (misschien een beetje een slechte vraag maar) kan het niet zijn dat windows het msn-logo heeft verborgen, zoals windows dat wel vaker doet met 'ongebruikte programma's op de taakbalk'? in dat geval zou je even op het kleine pijltje links van de pictogrammaatjes in je taakbalk moeten klikken.

Mocht dit allemaal niet werken, probeer dan windows live messenger te deïnstalleren en vervolgens weer te installeren.
1) Ja, werkt niet
2) Nee, dat is het niet.
3) Opnieuw installeren al te vaak gedaan->helpt niet

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Start | Run... | msnmsgr <enter>

Als hij gestart is, dan moet ie naar voren komen. Heb je de eventviewer al bekeken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Meijuh
BtM909 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:15:
Start | Run... | msnmsgr <enter>

Als hij gestart is, dan moet ie naar voren komen. Heb je de eventviewer al bekeken?
Dat start run werkt niet, als ik kijk in taakbeheer staat onder processen 16x msnmsgr.exe. In de eventviewer kan ik niks bijzonders vinden.

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Ik denk dat 1 van je msnmsgr.exe processen hangt.
Probeer eest eens alle msnmsgr.exe processen af te sluiten voordat je een nieuwe opstart.

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
bij het opnieuw installeren ook eerst de oude versie verwijderd en ook C:/program files/<msn> (of zoiets)?
Kan zijn dat ie wat rare instellingen onthoud waardoor het probleem blijft bestaan.
Pagina: 1