Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XSALL only] snelheidsverhoging al afgerond?

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:09
Ik heb deze vraag al een paar keer gesteld op het Xs4All Only topic, maar zonder antwoord. Helpdesk is een paar keer niet door te komen. Daarom deze topic.

Een hele tijd geleden kondigde Xs4All snelheidsverhogingen aan, maar alleen voor ONLY. Het was voor mij toen de aanleiding om mijn korting (die je als trouwe klant krijgt) op te geven en ONLY aan te vragen.

Nu vele maanden later heb ik nog geen bevestiging ontvangen of iets gemerkt aan de verbinding.

Mijn vraag: klopt het dat Xs4All nog steeds bezig is met deze snelheidsverhogingen (dat overigens al in April klaar had moeten zijn)?

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50
Deze zijn allemaal afgerond ja.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:09
Dan zal ik maar weer contact met ze zoeken. Ik heb nog geen bevestigingsbrief ontvangen of een snellere internet. :(

Bedankt.

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50
De vraag is of je XS4ALL Only hebt of niet. De upgrades zijn namelijk alleen voor XS4ALL Only. Een brief krijg je volgens mij niet als je lijn is geupgrade.

Indien je wel Only hebt, maar geen hogere snelheid kan het ook zijn dat je een lagere maandprijs betaalt nu. Kijk dus ook even op je facturen. De kans bestaat namelijk dat jouw lijn dan niet sneller kon en dus commercieel is gedowngrade ( dus zelfde snelheid, lager bedrag)

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Waarom een apart topic voor een simpele vraag aan de helpdesk? Een apart topic openen terwijl er een verzamel topic is over deze ISP cq. product is ook niet de bedoeling.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.