Toon posts:

Originele ventilator intel doet niks meer ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

heb een p2-350 mhz processor in m'n pc zitten, maar de laatste tijd liep hij erg vaak vast, en kwam rare foutmeldingen enzovoorts tegen, en toen ik HOTCPU gedownload had, toen waren de rapen helemaal gaar (letterlijk en figuurlijk)..

Wat blijkt, de ventilator van m'n intel processor is ermee gekapt.. Het is het originele dingetje.. De pc werkt nog wel, als ik het maar rustig houdt (beetje internette, icq enzo gaat nog, maar gamen kan ik wel vergeten)..

ik doe het nu dus even hèèl rustig aan, want ik wil niet dat ie verbrand ofzo..

Maaree, wat moet ik nou??

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Nieuwe fan kopen lijkt me verstandig

Verwijderd

het lijkt me slim om je garantioe is te checken als je dat nog heb kan je de heleboel zo opsturen. En zoeken ze het daar maar uit. En anders effe een nieuwe fan kopen. En anders ook cpu vervangen

Verwijderd

Nieuwe koeler kopen :?

Verwijderd

Topicstarter
Garantie heb ik niet (per ongeluk weg gegooid ooit)..

Maaree, hoe zet ik dan een anderen koeler erop?? en hoe heet die aansluiting waar die processor in zit??

Enne, als ik het erg rustig houdt, kan ik hem dan gewoon aan laten? (ben er dan wel bij natuurlijk) ??

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

mvds

Totally awesome!

Je kan gewoon voor twee tientjes een nieuwe koeler kopen. Je CPU is een slot 1 model. Je moet dus ook een koeler hebben voor een slot 1 CPU. Ga gewoon naar de winkel en zeg wat voor een CPU je hebt. Dan weten ze daar wel wat voor koeler je moet hebben. Laat je trouwens geen dure koeler aansmeren. Jij lijkt mij niet echt een user die stevig aan het overclocken gaat. :)

even niet goed gelezen. Je wilt dus ook weten hoe je dat ding erop kan zetten. Aangezien je een boxed koeler hebt is ie wat lastiger (valt best nog wel mee hoor) eraf te halen. Misschien makkelijker als je je CPU meemeemt naar de winkel en het hun even laat doen.
Pagina: 1