| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Heb je een jailbreaked iPhone software versie?
Indien zo, kun jet met Cydia iPhoneModem installeren, der is ook een die heeft pda.. nog iets.
Beide werken met je MAC.
Waarom niet? De iPhone kan prima ad-hoc een internet verbinding ontvangen hoor van een machine die deze internet verbinding deelt. Jij bekijkt het andersom.matinez schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:33:
Dat gaat niet lukken.
Heb je een jailbreaked iPhone software versie?
Indien zo, kun jet met Cydia iPhoneModem installeren, der is ook een die heeft pda.. nog iets.
Beide werken met je MAC.
[ Voor 197% gewijzigd door Nielsvr op 02-10-2008 17:37 ]
whitehouse schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:55:
<snip>
Hoe kan ik osx instellen zodat ook het internet (wat via mijn ethernet binnen komt) te delen met mijn iphone ?
Deadalus heeft de oplssing gegeven, het gevraagde is voor thuis lijkt me.matinez schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:33:
<snip>
<snip>
De oplossing van matinez is natuurlijk ook wel zo handig omdat deze op reis weer zeer goed te gebruiken is.
edit:/ spuit 3
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Het is me gelukt een wifi verbinding op te zetten, waarbij mijn macbook als wifi - router fungeert voor mijn iphone.
Door internet-deling aan te zetten wordt internet wat binnen komt op mijn ethernet-poort doorgezet naar wifi!
mijn dank is groot!
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Weet iemand misschien een vergelijkbare oplossing voor onder windows?
Internet Connection Sharing. Dit had je wel zelf moeten kunnen vinden hoor...wallie-s schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:58:
inderdaad werkt rete fijn! gebruik het vaak..
Weet iemand misschien een vergelijkbare oplossing voor onder windows?
Launching containers into space
helaas is daar het onderdeel internet sharen verdwenen, enkel ad-hoc is nog mogelijk.
Ik heb een macmini als server draaien en heb deze verbonden met een ethernet kabeltje. en aangezien mijn complete netwerk op N draait zou ik graag op de server de g open willen zetten zodat pda's en oudere laptops ook werken
wat ik nu heb gedaan is een "extra netwerk" aangemaakt, maar dan wordt er nog geen IP gegeven en ook niks geforward
[ Voor 56% gewijzigd door Madcat op 28-10-2008 18:58 ]