diverse opmerkingen pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik ben bezig een pc samen te stellen echter loop ik tegen diverse problemen aan met het nieuwe systeem:

ik heb, omdat er gefiltert wordt, geen mogelijkheid meer om een duidelijk overzicht te krijgen:
als ik verzenden klik, MOET ik een betaal wijze selecteren, echter omdat niet alle winkels dezelfde betaal methodes accepteren heb ik nooit een compleet overzicht van al mijn artikelen met de kosten
ik kan ophalen kiezen maar dat wil ik niet... ik wil verzenden, maar nu is het dus onmogelijk gemaakt om een duidelijk overzicht te krijgen...

daarnaast: als er geen resultaten zijn met de filters kan ik de filters niet meer aanpassen (alleen via de URL)

hierbij overzicht waar ik de problemen tegen kwam:
#ProductPrijsSubtotaal
1Antec Atlas (ATX, 550W, Zwart)€ 123,39€ 123,39
1GeIL Value Dual Channel GX24GB6400LDCK 4GB (2x 2GB) DDR2€ 54,68€ 54,68
1Intel Core 2 Duo E8200€ 124,90€ 124,90
1MSI G31M2-FD V1€ 45,58€ 45,58
ImporterenTotaal€ 348,55

ik klik op "bijkomende kosten meerekenen" en laat de filters op standaard staan...
vervolgens krijg ik maar 2 winkels terug, terwijl voorheen je gewoon alle winkels terug kreeg, met een overzichtje welke artiekelen waar te krijgen waren..

lang verhaal kort: hoe schakel ik die nieuwe irritante,nutteloze en vooral slecht geïmplementeerde filters uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Is een bug dat er maar twee winkels ofzo overblijven als je kiest voor verzending met bankoverschrijving, er zijn meer winkels die daaraan voldoen.

Uitschakelen is echter niet zo maar mogelijk, de betalingsregels die wij opgesteld hebben kunnen domweg niet zonder elkaar. Dat jij wil laten verzenden betekent waarschijnlijk niet dat je dan onderdeel X via paypal wil betalen en onderdeel Y en Z met je creditcard, terwijl je de rest met een bankoverschrijving voldoet... of wel?

In het vorige systeem had je alleen maar verzenden + bankoverschrijving.

[ Voor 7% gewijzigd door ACM op 02-10-2008 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die bug is opgelost, is je bezwaar tegen de vernieuwde functionaliteit nou nog net zo groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjee ACM, dat je stante pede met een oplossing komt na zo'n enorm niet-opbouwende TS...

@TS: Vriendelijker mag ook. Zoals je wellicht hebt meegekregen is dit systeem net ingeschakeld, en het kan altijd voorkomen dat er ergens nog een probleempje in schuilt. Als je dan iets aantreft wat volgens jou niet klopt, probeer het dan volgende keer eens op een constructieve manier alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
ACM schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:22:
't Is een bug dat er maar twee winkels ofzo overblijven als je kiest voor verzending met bankoverschrijving, er zijn meer winkels die daaraan voldoen.

Uitschakelen is echter niet zo maar mogelijk, de betalingsregels die wij opgesteld hebben kunnen domweg niet zonder elkaar. Dat jij wil laten verzenden betekent waarschijnlijk niet dat je dan onderdeel X via paypal wil betalen en onderdeel Y en Z met je creditcard, terwijl je de rest met een bankoverschrijving voldoet... of wel?
ja hoor, als dat moet/kan (i.v.m meerdere shops) doe ik dat zeker.
daarom zou een optie: verzenden en alle mogelijke betaalmethodes erg prettig zijn.
want mijn inziens is alleen intressant wat verzenden kost (e.v.t. een minimaal en maximaal kosten) en niet wat voor soort verzendmethode wordt gebruikt, het blijft immers een pricewatch

excuses voor de wat onvriendelijk TS, was wat chagerijnig op moment van schrijven.
Ik snap inderdaad dat het nog wat kinderziektes kan hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, 4allclients is ook weer terug zie ik :/ Kunnen we daar weer opnieuw beginnen om hun belachelijke verzend/handling/provisie/whatever kosten weer in de pricewatch te krijgen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
SinergyX schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:38:
Ach, 4allclients is ook weer terug zie ik :/ Kunnen we daar weer opnieuw beginnen om hun belachelijke verzend/handling/provisie/whatever kosten weer in de pricewatch te krijgen?
Als je niet kloppende bedragen tegenkomt horen we het graag hoor :)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het overzicht is verder aangepast, nu is de standaardmethode 'Vooruitbetalen', waarbij gekeken wordt naar de goedkoopste van de (met afstand) twee meest populaire methodes iDeal en Bankoverschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
ACM schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:16:
Het overzicht is verder aangepast, nu is de standaardmethode 'Vooruitbetalen', waarbij gekeken wordt naar de goedkoopste van de (met afstand) twee meest populaire methodes iDeal en Bankoverschrijving.
_/-\o_

hij voelde vanmiddag al weer een heel stuk meer naar vroeger *O*

[ Voor 9% gewijzigd door mschol op 06-10-2008 22:33 ]

Pagina: 1