halflive + win2k

Pagina: 1
Acties:

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 09:48
heb een server waarop win 2k draait, loopt perfect. Alleen als ik half live installeer dan vraagt ie om minimaal servicepack 3. Win2k heeft alleen nog maar een servicepack 1, dus halflive denkt waarschijnlijk dat het om de oude win nt gaat. Iemand een idee?

Verwijderd

Half-life, heeft weinig eisen, echter inderdaad servicepack 3, deze kan je gewoon downloaden op www.microsoft.com

*D

• marsian
ja, maar voor win2k heb je alleen een servicepack 1!!!!

Verwijderd

Dit is raar, want ik heb zelf ook win 2k, en bij mij instaleerde, ik het (legaal) en daarna, de code, en dat werkt perfect, ik heb geen 1 probleem, gehad, en hij is dus ook niet komen zeuren over een servicepack.
*D
Had je voordat je win 2k, erop zette, een ander os, erop staan?, mischien is dit wel de oorzaak, dat hij een beetje conflicten geeft.:?

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Je moet eerst je Half-Life updaten naar ik geloof 1.0.0.4 of zoiets, want de standaard versie ondersteund inderdaad geen Win2000...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-01 17:34
THE FIX

heb ik ook gehad

APCOMPAT.EXE downloaden en werkt perfecr.

Als je niet kan vinden mail ik hem wel (erg klein bestand)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
apcompat.exe staat ook op de win2k cd rom..

maar bij mij doet halflife het geloof ik wel gewoon onder win2k.. maar ik kan me vaag iets herinneren dat de installatie idd niet lukte ivm dat servicepack.. heb hem toen gewoon onder winME geinstalleerd en hij doet het goed :)

• marsian
wat is apcombat.exce????

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 22 februari 2001 17:49 schreef RainManX het volgende:
Je moet eerst je Half-Life updaten naar ik geloof 1.0.0.4 of zoiets, want de standaard versie ondersteund inderdaad geen Win2000...
Gewoon ff op www.sierra.com kijken... Dnieuwste HL patch wegtrekken en je probleem is opgelost! :)

edit:
HIER dus! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1