Ik loop al een tijdje tegen een euvel aan wat ik maar niet kan oplossen.
Het starten in Windows gaat normaal. Ik klik op mijn naam en voer het wachtwoord in. Vervolgens wordt de background geladen evenals de taskbar en vervolgens duurt het een aantal minuten voordat MSN en AVG geladen worden. Tot die tijd kan ik wel in firefox maar de Windows Verkenner werkt dan niet goed. Ik krijg aan de linkerkant een wel "Mijn Documenten" te zien, maar "Deze computer" niet. Het zaklamp icoontje verschijnt dan een paar minuten en dan loopt de start-up door en kan ik normaal werken.
Is er een manier om te zien welk proces of applicatie-tje blijft hangen?
Via msconfig is te zien dat:
NvCPL
AVG
kxmixer (oude sb live card drivers)
Deamon
ctfmon
msnmsgr
Sitecom Wireless
Wordt geladen. In programma's --> opstarten staat niets.
Ad-Aware erover heen gehaald maar dit heeft niets uitgehaald.
Google bood helaas weinig soelaas. Iemand enig idee?
Het starten in Windows gaat normaal. Ik klik op mijn naam en voer het wachtwoord in. Vervolgens wordt de background geladen evenals de taskbar en vervolgens duurt het een aantal minuten voordat MSN en AVG geladen worden. Tot die tijd kan ik wel in firefox maar de Windows Verkenner werkt dan niet goed. Ik krijg aan de linkerkant een wel "Mijn Documenten" te zien, maar "Deze computer" niet. Het zaklamp icoontje verschijnt dan een paar minuten en dan loopt de start-up door en kan ik normaal werken.
Is er een manier om te zien welk proces of applicatie-tje blijft hangen?
Via msconfig is te zien dat:
NvCPL
AVG
kxmixer (oude sb live card drivers)
Deamon
ctfmon
msnmsgr
Sitecom Wireless
Wordt geladen. In programma's --> opstarten staat niets.
Ad-Aware erover heen gehaald maar dit heeft niets uitgehaald.
Google bood helaas weinig soelaas. Iemand enig idee?