Toon posts:

Gek probleem met iPhone headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De headset van mijn iphone (een standaard witte met microfoon) is na een half jaar kapot gegaan, nouja kapot.. er is in iig iets heel geks aan de gang. Mijn rubbertjes zijn eraf. en daarom doen mijn speakers het gewoon niet? Ik krijg alleen maar treble van de achterkant. Dus als ik het in mijn oren heb op allerhardste volume, dan hoor ik zelf nauwelijks wat. Alleen door een paar rubbertjes? Is het dan nog wel slim om een headset van Apple te kopen? De ear-in van apple die binnenkort uitkomt is ook heel prijzig dus tsja.. wat moet ik dan doen?

Ik kan wel een nieuw headset kopen, maar moet ik dan niet een special ipod-gedoe hebben? vanwege die 3 ringetjes bij de jack 3'5? want headsets van andere mensen wilt er bij mij echt niet in.

Persoonlijk vind ik de in-earphones wel wat, kunnen die nou wel in een iphone ofniet?
Hebben jullie daar ervaring mee? Alvast bedankt :)

De muziekgenre die ik luister is vaak; metal/rock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Het is algemeen bekend dat de standaard headsets van iPod niet echt geweldig zijn; ook al niet qua geluidskwaliteit, maar blijkbaar ook niet qua duurzaamheid.
Dat die rubbertjes eraf liggen heeft er denk ik niet direct iets te maken met de beschadigde speakertjes; hoogstens dat beide problemen misschien tegelijk ontstaan zijn.

Misschien dat dat 3e ringetje met de microfoon te maken heeft?
Er zijn genoeg mensen die een andere headset op hun iPod aansluiten dus het moet kunnen. Maar blijkbaar heb je daar wel een convertortje voor nodig; lees de volgende pagina eens:

Fastmac iPhone Headset Adapter With Microphone, Control Button & Volume Control (ACE-6521)

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
DeaTh RoW, kun je misschien aangeven wat je wil met het topic. Er staan zoveel vragen in de topicstart. Wil je nu graag alternatieven voor de iPhone headset, in-ear oordopjes of juist je bestaande headset fixen?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 16:10
Als het gaat over een in-ear Iphone set moet je even kijken naar de m-jays.

Deze bevalt mij goed en je kunt er alle soorten headsets op gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wellicht overbodig maar de mijne zijn nu na twee maanden ook niet goed meer.

Het lijkt er op dat de afstandbediening kortsluit waardoor er random gepauzeerd wordt etc.
Erg slecht nmm.

Ik mag aannemen dat dit ook onder de garantie valt, ik weet alleen niet of je dan naar T-mobile (indien via hun verkregen) of naar een Apple store moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Ook al is de fabrieksgarantie nog geldig: dan nog zou ik gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebben. Laat hen de rest maar afhandelen en hem naar de fabriek terugsturen; dat mag je toch als service van een winkelier verwachten.

/offtopic: ook al is de fabrieksgarantie verlopen, dan nog staat er voor een electronisch product gewoon een nominale levensduur waarin je mag verwachten dat het goed functioneert, en dat is echt wel langer dan 1 jaar. Dus zelfs al is de *fabrieksgarantie* dan verlopen, dan heeft de *winkelier* gewoon de verantwoordelijkheid, ook al moet hij het dan misschien uit eigen zak betalen. Helaas is hier recht op hebben zelfs in Nederland vaak nog iets anders dan je recht krijgen, maar okee. Dan nog zou ik dus gewoon naar de winkel gaan; het valt allicht te proberen of dit misschien zo'n winkelier is die wel zn verantwoordelijkheden neemt.

[ Voor 9% gewijzigd door RagingR2 op 17-10-2008 22:29 ]

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Pagina: 1