De headset van mijn iphone (een standaard witte met microfoon) is na een half jaar kapot gegaan, nouja kapot.. er is in iig iets heel geks aan de gang. Mijn rubbertjes zijn eraf. en daarom doen mijn speakers het gewoon niet? Ik krijg alleen maar treble van de achterkant. Dus als ik het in mijn oren heb op allerhardste volume, dan hoor ik zelf nauwelijks wat. Alleen door een paar rubbertjes? Is het dan nog wel slim om een headset van Apple te kopen? De ear-in van apple die binnenkort uitkomt is ook heel prijzig dus tsja.. wat moet ik dan doen?
Ik kan wel een nieuw headset kopen, maar moet ik dan niet een special ipod-gedoe hebben? vanwege die 3 ringetjes bij de jack 3'5? want headsets van andere mensen wilt er bij mij echt niet in.
Persoonlijk vind ik de in-earphones wel wat, kunnen die nou wel in een iphone ofniet?
Hebben jullie daar ervaring mee? Alvast bedankt
De muziekgenre die ik luister is vaak; metal/rock.
Ik kan wel een nieuw headset kopen, maar moet ik dan niet een special ipod-gedoe hebben? vanwege die 3 ringetjes bij de jack 3'5? want headsets van andere mensen wilt er bij mij echt niet in.
Persoonlijk vind ik de in-earphones wel wat, kunnen die nou wel in een iphone ofniet?
Hebben jullie daar ervaring mee? Alvast bedankt
De muziekgenre die ik luister is vaak; metal/rock.