Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluetooth op asus laptop

Pagina: 1
Acties:

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:43
Goedenavond,

Ik heb hier een probleem met mijn laptop (asus X50SL-AP102C MTR). Deze laptop behoort voor zover ik weet over bluetooth hardware te beschikken, en dit kan ik ook op sommige sites vinden. Het vreemde alleen is dat ik op de asus website alleen de X50C kan vinden, en niet de SL versie dus. Verder zit er ook een lampje naast de powerlampjes en Wlan, namelijk eentje met het bluetooth logo, dus we gaan er maar van uit dat deze laptop over bluetooth hardware beschikt?

Maargoed, ik heb alle drivers die ik bij de laptop kreeg geinstalleerd en daar zaten dus geen bluetooth drivers bij. Als ik kijk bij systeembeheer via nokia pc suite krijg ik mooi een instellingenschermpje voor bluetooth maar de hardware daarvoor is dus blijkbaar niet geinstalleerd. Nu ben ik natuurlijk op zoek gegaan en kwam ik via google uit bij:

http://support.asus.com/d...load.aspx?SLanguage=en-us

Daar staat onder bluetooth een bluetooth driver. Zogezegd zogedaan, geinstalleerd, maar verder is er niks veranderd aan mijn systeem voor zover ik weet....

Kijk ik nu gewoon ergens overheen of is er een vreemd probleem aan de gang?

Mvg,

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Misschien betekend de SL versie dat er geen bluetooth opzit. Overigens is het wel gebruikelijk dat laptopfabrikanten dezelfde behuizingen gebruiken voor verschillende types laptops. Bij Acer wordt dit vooral gedaan. Ook al zit de hardware er niet op, dan is het nog steeds goedkoper om één behuizing aan te houden.

Kijk ook eens bij apparaatbeheer in Windows, als daar geen ontbrekende hardware staat, dan heb je waarschijnlijk geen bluetooth. Daarnaast zou je ook nog in de BIOS kunnen kijken voor bluetooth instellingen of eventueel in de handleiding.