Toon posts:

Platinum 800MB/90min CDROMS ervaring...

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de gok genomen, bij Funprice zo'n 10 stuks vor 29.95 te nemen, kwam idd de volgende dag binnen, maar met Nero 5013 op mij HP7200 krijg ik steeds foutmeldingen, terwijl mijn brander wel wordt herkent(en hij kan overburnen), en ook de tijd/grootte tabel aan de onderkant meegaat tot 90 min/800MB....iemand betere ervaringen?

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-03 12:59
Ik heb eerst met Feurio geprobeerd tot hoever ze eigenlijk te overburnen zijn. Als ik een tijd van meer dan 90 min opgeef om te testen gaat dit altijd meteen fout (heeft volgens mij iets met adressering te maken), maar als ik gewoon 90min invul gaat hij helemaal door tot 90min.
Ook het branden, met Nero 5.0.1.3 gaat gewoon goed, al een 86 en 87 min cd gebrand. Ik kan ze daarna ook gewoon lezen met mijn schrijver (Plextor 12/10/32A) en ook met mijn gewone Philips CDROM (PCA403CD). Mijn laptop cdrom drive kan ze echter niet lezen en krijgt er behoorlijke kuren van Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Misschien heeft die HP7200 problemen met het feit dat de tracks zo dicht op elkaar staan en kan hij ze daarom niet goed schrijven...

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat lijkt er sterk op, maar het was het testen waard, ik zal ook Feurio eens proberen... ik kan ze evt. verpatsen aan een vriend die heeft een Plextor!

Dedankt voor je reactie. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Verwijderd

Topicstarter
Met FEURIO 151 demo lukte het wel op mijn HP7200i, COLLECTOR bedankt voor je tip!!!

Hier zullen meerdere gebruikers wat aan hebben, dus het is goed te doen 800MB/90minuten!!!!

(Het is wel even wennen die Feurio met al die instellingen, waarschuwingen en foutmeldingen, maar gewoon alles negeren!!!)

De CD(Audio) werd gewoon geaccepterd in mijn Sony Audio Player...

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:33

me1299

$ondertitel

Ik heb zelf de Plextor 8X IDE speler. Ik heb net bij mijn lokale computerboer Platium 800MB cd's gehaald.

Ik heb NERO versie: 5.0.1.8

Bij CDINFO geeft hij gewoon 80 minuten aan. Ik heb overburning aangezet, en hij schrijft gewoon goed.

Heb net een cd met 730MB geschreven, nu maar hopen dat ik ook tot de 800 haal.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Topicstarter
Met Feurio geeft hij de volle 90 minuten aan...

• The Collector
mooi dan, ik vind het dan toch raar dat nero foutmeldingen geeft.

OF: heb je in FILE-->PREFERENCES-->EXPERT_FEATURES wel ingesteld dat hij moet overburnen en zo ja, heb je die op 90minuten staan?

Verwijderd

Probeer eens de nieuwste SONY firmware op je HPtje te zetten, anders kan hij gewoon de 90 minuten niet aan

• The Collector
Met Feurio geeft hij de volle 90 minuten aan...
De-lamerizer: met Feurio (of welk programma dan ook) is het alleen mogelijk om de 90 minuten 'te zien' als je ze ook echt hebt gescreven/gesimuleerd. In de TOC staat namelijk gewoon dat het een 80min cd is! Het zou dus gewoon moeten lukken met die brander.

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-04 05:54

Majapro

Deventer

hai die hai,

Nero 5.5.5.1 zeurt als een tierelier en wil absoluut niet over burnen met mijn Plextor 12x10x32SCSI op die 90 min cd's. Feurio ziet de cd als 80 min ( en ja ik heb overburn in Nero aan gezet!!) Ook op een Teac lukt het niet te branden een data block van 715Mb (nee geen audio klopt, kan het dan alleen met audio?)

Ik kan alleen de feature dat je dat kan testen in Feurio niet vinden, heb slechts de demo gedowned, kut progranm, nee ho kut cd's :?

Je moet niet vergeten om disc at once in te schakelen, als je dat niet doet zal het niet werken
A BIG THANKX oppertweaker >:) :) :P :o :D :9~ :9 ;) :7 :+

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Verwijderd

--> OM, deze oude }:O
Pagina: 1