Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

desktop doorzoeken - sorteren op filetype?

Pagina: 1
Acties:

• Asitis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 14:12
Ik ben onlangs van Winamp overgestapt op WMP (lang verhaal, maargoed).
Nu loop ik tegen het feit dat WMP niet zoveel ondersteund als Winamp (geen FLAC, OGG, MPEG etc), en dus de Media Library in WMP een stuk minder bevat dan de oude van Winamp.

Nou is dat op zich geen probleem - ik zoek gewoon de desbetreffende bestanden en converteer die naar mp3.. Het enige probleem wat zich daar voordoet is dat ik een kleine 70 gig aan muziek heb, en die niet allemaal folder voor folder wil nalopen om de bestandsextentie te checken..
Vandaar dat ik aan jullie wil vragen of er een programmatje/techniek is om een bepaalde folder te scannen/doorzoeken en de resultaten te weergeven op filetype - ik heb de Windows Search al gebruikt, maar dat werkt niet echt makkelijk..

Dus, weet iemand een manier om een folder (met subfolders) te indexeren en te sorteren op filetype?

• ZanomiX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-06-2019
Ik zou ook gewoon de ingebouwde zoekfunctie van Windows gebruiken, maar zoek dan enkel in die map de submappen omvat. Daarna kan je je beeld op details zetten (wat standaard al zo is) en sorteren op bestandstype. Waarom werkt het volgens jouw op die manier niet handig?

http://parkingwerchter.be