Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fout: "De pinnen zijn niet verbonden" Bij rippen DVD

Pagina: 1
Acties:

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:47
Hallo,

Op het internet was ik opzoek naar een goede converter voor DVD naar MP3. Ik kwam bij Jodix Free DVD MP3 Ripper uit. Maar bij het openen van een VOB bestand geeft hij de volgende foutmelding:

De bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat de pinnen niet zijn verbonden. ($XXXXXX)

(X is nummer ;) )

Ik weet dat er ook al een topic over is, maar dat hielp me niet. Ik heb K-Lite Mega codec pack en geen verdere codecs. Ik heb het ook al opnieuw geïnstalleerd (Zowel K-Lite als de Ripper). Ik snap het niet meer? Misschien ziet iemand een lichtpuntje in deze bodemloze put :?

Sef

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:47
Ik heb het op een andere computer geinstalleerd. Eerst kon ik het bestand niet openen (codec probleem). K-Lite Mega Codec Pack geinstalleerd, en je raad het: Ook de "pins" foutmelding. K-Lite verwijderd, herstart, zelfde probleem. Ik word er gek van... Nu hebben twee computers het te pakken 8)7

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 16:46

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Als je nou eens virtual dub gebruikt en gewoon een direct stream copy maakt van de DVD audio?
Kun je die daarna vrolijk omzetten naar MP3, grote kans dat dat tooltje van jouw ruzie heeft om 5.1 naar mp3 te krijgen.
Druk anders AC3filter er eens bij op en kijk dan eens of hij wil werken?

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

ffdhow directshow plugin installeren...hoeveel langer gaan mensen nu nog met codec packs zitten klooien om dan te klagen dat het niet degelijk werkt.