Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung SCX-4200 wil niet liggend printen.

Pagina: 1
Acties:

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 14:42
Het probleem:

Ik heb 'n server (met server 2003) waarop 2 printers zitten. 1 Samsung SCX-4200 en een Canon pixma iP2600. Deze zijn gedeeld met alle andere pc's thuis. Nu is het probleem dat als je vanuit Vista print naar de samsung en er zitten liggende onderdelen in het document hij deze toch rechtop afdrukt over 2 paginas wat natuurlijk lelijk is. Met de Canon gaat het wel goed, ook vanaf de server zelf of windows XP werkt het prima. Als ik vanuit vista in de drivers aangeef dat ik liggend wil printen en ik op OK druk print hij nog steeds gewoon ipv liggend.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is, ik wordt er helemaal gek van 8)7

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heb je dan wel de meest recente drivers? Kijk daarvoor eens op de site van de fabrikant.
Ik hoop dat je al wat gegoogled had naar de combinatie van Vista en de printer, gaf dat meer problemen of lijk je de enige te zijn? Misschien zijn er (nog) geen correcte drivers voor Vista beschikbaar.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 14:42
Ik gebruik de meest recente, zowel server als op de client pc's. En er zijn geen bekende vista problemen, als ik m aansluit op mijn pc of op mijn laptop (allebei vista x64) werkt het wel. alleen als ik via de server print. Morgen ga ik de server helemaal herinstalleren met server 2008, kijken of het dan werkt :).

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.