Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Heb je dan wel de meest recente drivers? Kijk daarvoor eens op de site van de fabrikant.
Ik hoop dat je al wat gegoogled had naar de combinatie van Vista en de printer, gaf dat meer problemen of lijk je de enige te zijn? Misschien zijn er (nog) geen correcte drivers voor Vista beschikbaar.
Ik hoop dat je al wat gegoogled had naar de combinatie van Vista en de printer, gaf dat meer problemen of lijk je de enige te zijn? Misschien zijn er (nog) geen correcte drivers voor Vista beschikbaar.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik gebruik de meest recente, zowel server als op de client pc's. En er zijn geen bekende vista problemen, als ik m aansluit op mijn pc of op mijn laptop (allebei vista x64) werkt het wel. alleen als ik via de server print. Morgen ga ik de server helemaal herinstalleren met server 2008, kijken of het dan werkt
.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.