Ik heb een nogal irritant probleem op dit moment. Sinds een paar dagen nu kan mijn systeem geen exe bestanden meer vinden. Wanneer ik een exe bestand wil openen om een programma te installeren geeft Vista doodleuk aan dat het bestand wat ik open niet gevonden kan worden.
Ik word hier gek van omdat ik net een nieuwe telefoon heb en daar software voor wil installeren om de telefoon goed in te kunnen stellen etc. Tevens zijn er nog wat andere programma's die ik nog wil installeren, maar niets werkt. De programma's die al geïnstalleerd zijn werken gewoon naar behoren. Het is dus eigenlijk alleen de installatie .exe files en de auto-runs ervan die dienst weigeren.
Ik heb het volgende gedaan om het probleem proberen te verhelpen:
- GoT/ internet afgestruint, maar niet een soortgelijk probleem kunnen vinden.
- PC gereboot, geen verandering
- AV / spyware scannen. geen abnormaliteiten en geen verandering
- In veilige modus opgestart, daar werden de exe files wel gevonden, maar kon de installatie niet in veilige modus worden uitgevoerd
- Systeem herstel geprobeerd uit te voeren ... "Kan het bestand niet vindne"
Oftewel, ik weet het niet meer. Hebben jullie misschien ideeën wat het mogelijk kan zijn.
Vista opnieuw instaleren is iets wat ik wil voorkomen, dus dat zou een last resort solution zijn
Ik word hier gek van omdat ik net een nieuwe telefoon heb en daar software voor wil installeren om de telefoon goed in te kunnen stellen etc. Tevens zijn er nog wat andere programma's die ik nog wil installeren, maar niets werkt. De programma's die al geïnstalleerd zijn werken gewoon naar behoren. Het is dus eigenlijk alleen de installatie .exe files en de auto-runs ervan die dienst weigeren.
Ik heb het volgende gedaan om het probleem proberen te verhelpen:
- GoT/ internet afgestruint, maar niet een soortgelijk probleem kunnen vinden.
- PC gereboot, geen verandering
- AV / spyware scannen. geen abnormaliteiten en geen verandering
- In veilige modus opgestart, daar werden de exe files wel gevonden, maar kon de installatie niet in veilige modus worden uitgevoerd
- Systeem herstel geprobeerd uit te voeren ... "Kan het bestand niet vindne"
Oftewel, ik weet het niet meer. Hebben jullie misschien ideeën wat het mogelijk kan zijn.
Vista opnieuw instaleren is iets wat ik wil voorkomen, dus dat zou een last resort solution zijn
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o