Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] .exe bestanden onvindbaar

Pagina: 1
Acties:

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:53

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik heb een nogal irritant probleem op dit moment. Sinds een paar dagen nu kan mijn systeem geen exe bestanden meer vinden. Wanneer ik een exe bestand wil openen om een programma te installeren geeft Vista doodleuk aan dat het bestand wat ik open niet gevonden kan worden.

Ik word hier gek van omdat ik net een nieuwe telefoon heb en daar software voor wil installeren om de telefoon goed in te kunnen stellen etc. Tevens zijn er nog wat andere programma's die ik nog wil installeren, maar niets werkt. De programma's die al geïnstalleerd zijn werken gewoon naar behoren. Het is dus eigenlijk alleen de installatie .exe files en de auto-runs ervan die dienst weigeren.

Ik heb het volgende gedaan om het probleem proberen te verhelpen:
- GoT/ internet afgestruint, maar niet een soortgelijk probleem kunnen vinden.
- PC gereboot, geen verandering
- AV / spyware scannen. geen abnormaliteiten en geen verandering
- In veilige modus opgestart, daar werden de exe files wel gevonden, maar kon de installatie niet in veilige modus worden uitgevoerd
- Systeem herstel geprobeerd uit te voeren ... "Kan het bestand niet vindne" :X

Oftewel, ik weet het niet meer. Hebben jullie misschien ideeën wat het mogelijk kan zijn.
Vista opnieuw instaleren is iets wat ik wil voorkomen, dus dat zou een last resort solution zijn

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat het in Veilige Modus werkt, wil dus zeggen dat er iets geladen wordt bij normale modus die het uitvoeren ervan tegenhoud. Pak eens een nieuwe gebruiker, Kijk of dat wil werken. Als dat wel werkt, is het dus in je profiel. Als dat het niet is, schakel dan eens je beveiliging uit (ook ff je internet verbinding als je zeker veilig wilt blijven ;)).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:53

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Hmm ik heb het probleem opgelost door een systeemherstel in veilige modus uit te voeren, dom dat ik daar niet eerder aan gedacht had 8)7

De oorzaak heb ik nog niet kunnen achterhalen ...

Overigens het maken van een andere gebruikersaccount hielp niets.

[ Voor 15% gewijzigd door Just_I op 04-10-2008 20:56 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o