Mijn vriendin had vanochtend een groot probleem met haar auto. Ze reed gewoon, hoorde een tik en was plotseling haar stuurbekrachtiging kwijt en het acculampje ging branden. Gelukkig kon ze de auto veilig aan de kant zetten en heeft ze de anwb gebeld voor advies. Het bleek waarschijnlijk dat haar dynamo stuk was of iets dergelijks, dus geadviseerd om er geen grote stukken mee te rijden.
Toen de auto naar de garage was gebracht, bleek daar dat gewoon de hele v-snaar miste en een poelie verbrand was. Nu wil het zo zijn dat diezelfde garage nog geen 2 maanden geleden diezelfde v-snaar heeft vervangen! Nu kwam ik op de terugweg toevallig langs de plek waar ze pech kreeg en vond daar de v-snaar.
Die is nog helemaal intact en lijkt ook niet echt flink versleten te zijn ofzo.
Is het normaal dat zoiets er spontaan af kan lopen, of is er tijdens de reparatie iets niet goed gebeurd? Want in dat geval gaan we deze reparatie natuurlijk niet betalen!
Ik heb al overal gezocht over het wel en wee van de v-snaar, maak kom eigenlijk alleen maar knappende en slippende v-snaren tegen, en geen gevallen van v-snaren die er gewoon vanaf lopen!
Het gaat trouwens om een peugeot206 uit 2000, diesel (zonder airco)
Toen de auto naar de garage was gebracht, bleek daar dat gewoon de hele v-snaar miste en een poelie verbrand was. Nu wil het zo zijn dat diezelfde garage nog geen 2 maanden geleden diezelfde v-snaar heeft vervangen! Nu kwam ik op de terugweg toevallig langs de plek waar ze pech kreeg en vond daar de v-snaar.
Die is nog helemaal intact en lijkt ook niet echt flink versleten te zijn ofzo.
Is het normaal dat zoiets er spontaan af kan lopen, of is er tijdens de reparatie iets niet goed gebeurd? Want in dat geval gaan we deze reparatie natuurlijk niet betalen!
Ik heb al overal gezocht over het wel en wee van de v-snaar, maak kom eigenlijk alleen maar knappende en slippende v-snaren tegen, en geen gevallen van v-snaren die er gewoon vanaf lopen!
Het gaat trouwens om een peugeot206 uit 2000, diesel (zonder airco)
Innovation beyond Imagination