Ik heb nieuwe onderdelen gekocht om een PC te bouwen. Na alles in elkaar te hebben gezet was ik natuurlijk erg benieuwd naar het resultaat dus zette ik vanzelf sprekend de PC aan. Tot mijn grote verbazing sluit de pc spontaan na een random (zo lijkt het) interval af.
Hij geeft aan wat voor merk en type videokaart erin zit, laat netjes het foxconn POST boot schermpje zien, en gaat dan uit. Nu laat hij alleen zien wat voor merk en type videokaart erin zit en schakelt dan al uit.
Ik dacht dat de voeding te zwak was (KONIG 450 watt) dus had ik die vervangen door een Huntkey 550 watt voeding. Helaas nog steeds hetzelfde resultaat.
De specs
- Moederbord: Foxconn A6VMX
- CPU: AMD X3 8450 @ 2,1 GHz
- Voeding: KONIG 450 watt voeding
- DVD RAM drive
- HDD1: 160GB IDE Maxtor
- HDD2: 320GB IDE Maxtor
- RAM: 2GB DDRII 800 MHz
- GPU: Leadtek 9800 GT 512MB
de DVD RAM drive is aangesloten via een IDE Naar SATA controller. De 4-pins aansluiting van de voeding zit er ook in, heb de andere 4-pins stekker aan de ATXstekker geschoven (dat was iets wat ik las in een ander topic hier).
Helaas is het probleem er nog steeds. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Hij geeft aan wat voor merk en type videokaart erin zit, laat netjes het foxconn POST boot schermpje zien, en gaat dan uit. Nu laat hij alleen zien wat voor merk en type videokaart erin zit en schakelt dan al uit.
Ik dacht dat de voeding te zwak was (KONIG 450 watt) dus had ik die vervangen door een Huntkey 550 watt voeding. Helaas nog steeds hetzelfde resultaat.
De specs
- Moederbord: Foxconn A6VMX
- CPU: AMD X3 8450 @ 2,1 GHz
- Voeding: KONIG 450 watt voeding
- DVD RAM drive
- HDD1: 160GB IDE Maxtor
- HDD2: 320GB IDE Maxtor
- RAM: 2GB DDRII 800 MHz
- GPU: Leadtek 9800 GT 512MB
de DVD RAM drive is aangesloten via een IDE Naar SATA controller. De 4-pins aansluiting van de voeding zit er ook in, heb de andere 4-pins stekker aan de ATXstekker geschoven (dat was iets wat ik las in een ander topic hier).
Helaas is het probleem er nog steeds. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+