Ik heb vandaag mijn 8800 GTX terug gekregen van reparatie. Voordat hij was gerepareerd had ik problemen met games spelen. Dit was namelijk niet mogelijk omdat ik dan na 2 min. spelen een BSOD kreeg.
Helemaal blij omdat ik mijn pc eindelijk weer kon gebruiken stop ik de kaart in de pc en ga windows opnieuw installeren. Dat bleek allemaal goed te gaan. Daarna installeerde ik Call of Duty 4, deze ging even draaien om te testen of het allemaal goed werkte. Dat was ook het geval.
Toen ben ik verder gegaan met nog wat andere programma's te installeren. alles liep lekker, tot ik een reboot deed. toen de pc was opgestart kwamen er allerlei spikkeltje op het beeld. alles ging verkleuren en toen werd het scherm zwart.
De specs.
Antec 500 watt voeding
8800 GTX
Gigabyte p35-ds4
2 gb geheugen
C2D E6750
Win XP
De mogelijke oorzaken die ik kan bedenken zijn:
De voeding stuk
De videokaart stuk
Te weinig stroom uit het stopcontact.
Wat denken jullie er van. Als er vragen zijn moet je die maar stellen.
Helemaal blij omdat ik mijn pc eindelijk weer kon gebruiken stop ik de kaart in de pc en ga windows opnieuw installeren. Dat bleek allemaal goed te gaan. Daarna installeerde ik Call of Duty 4, deze ging even draaien om te testen of het allemaal goed werkte. Dat was ook het geval.
Toen ben ik verder gegaan met nog wat andere programma's te installeren. alles liep lekker, tot ik een reboot deed. toen de pc was opgestart kwamen er allerlei spikkeltje op het beeld. alles ging verkleuren en toen werd het scherm zwart.
De specs.
Antec 500 watt voeding
8800 GTX
Gigabyte p35-ds4
2 gb geheugen
C2D E6750
Win XP
De mogelijke oorzaken die ik kan bedenken zijn:
De voeding stuk
De videokaart stuk
Te weinig stroom uit het stopcontact.
Wat denken jullie er van. Als er vragen zijn moet je die maar stellen.