Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Firefox 3.0.3. loopt vast na versturen gegevens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Sinds een paar jaar ben ik een Firefox gebruiker en ben inmiddels ook geupgrade naar versie 3.0.3.. Na een frisse windows installatie (XP Prof., SP2) heb ik de laatste versie van Firefox geinstalleerd.

De problemen ontstaan bij het versturen van data bv. het plaatsen van een bod op marktplaats of inloggen bij Tweakers.net. Ik heb hiervan een technisch rapport zoals MS dit beschikbaar stelt. Hebben jullie hier iets aan of kunnen jullie op basis van deze info al wat raad geven.

Alvast dank voor de moeite !

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Kort vraagje alvast :)
Gebruik je Greasemonkey 0.8.200xxx, want ik had het probleem dat m'n Firefox 3.0.3 daarmee freezed.

☻/
/▌
/ \

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Je zult helaas meer zelf moeten proberen. Hier is een start.

http://kb.mozillazine.org/Firefox_crashes

Met name het psote/submitten van data doet aan firewall/neterkkaart drivers issues denken, maar aangezien je niks verteld over je hardware is dat uiteraard maar een heel wilde gok.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat versta je onder loopt vast? Hangt je browser of crasht ie?

Daarnaast al geprobeerd om je browser tijdelijk met een nieuw profiel of in safe mode te starten?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Kixtart schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:01:
Kort vraagje alvast :)
Gebruik je Greasemonkey 0.8.200xxx, want ik had het probleem dat m'n Firefox 3.0.3 daarmee freezed.
Nope
Wat versta je onder loopt vast? Hangt je browser of crasht ie?

Daarnaast al geprobeerd om je browser tijdelijk met een nieuw profiel of in safe mode te starten?
Windows geeft aan dat het programma gesloten moet worden omdat er een fout is ontstaan .... dit heeft gelukkig alleen betrekking op de browser.

Zit me net wel te bedenken dat ik AVG virus software heb geïnstalleerd ... maar dit zou niet tot een fout moeten leiden eerder een verbinding die niet gemaakt kan worden

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 17:08 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nou, je virusscanner zou best weleens een goede pointer kunnen zijn van een applicatie die lastig te traceren dingen met je requests uitvoert. Probeer deze eens uit te schakelen; of wellicht zelfs te de-installeren om het probleem te vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

zoeken op avg + firefox chash wijst naar de avg linkscanner (geen idee wat het is...)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:05:
[...]
Windows geeft aan dat het programma gesloten moet worden omdat er een fout is ontstaan .... dit heeft gelukkig alleen betrekking op de browser.

Zit me net wel te bedenken dat ik AVG virus software heb geïnstalleerd ... maar dit zou niet tot een fout moeten leiden eerder een verbinding die niet gemaakt kan worden
Ik zal m'n vraag nogmaals herhalen ;) Probeer Firefox eens in safe-mode te starten (of desnoods tijdelijk met een nieuw profiel). Het is niet de eerste keer dat iemand "ff" een add-on toevoegt die niks kwaads kan :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is inmiddels opgelost ... door de plugin van Piratebay te verwijderen loopt alles soepeltjes en heb ik geen problemen meer. Vreemd trouwens want ik heb hem eerder gebruikt en nooit problemen gehad.

Dank voor de reacties !
Pagina: 1