[Java] Database tabel in .dat file *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Topicstarter
Voor mijn werk ben ik een JAVA applicatie aan het maken die verbinding heeft met een PostgreSQL database.
Nu is het voor elke gebruiker nodig om PostgreSQL te installeren.
Daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om per tabel een .dat file te creeëren waaruit de software de gegevens haalt en ze in weg schrijft. Ik weet zeker dat dit mogelijk is maar ik kon na een aantal uurtjes zoeken echt niets vinden. :P

Mocht iemand een betere manier hebben hoor ik het natuurlijk ook graag. 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21

Sebazzz

3dp

Kijk eens naar SQLite.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Topicstarter
Ik ga er gelijk naar kijken, bedankt.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Nu online

BCC

Ik neem tenminste aan dat die een JDBC extender heeft.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:42

Kettrick

Rantmeister!

of kijk eens naar http://hsqldb.org/ , een java database oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

RoeLz schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:52:
of kijk eens naar http://hsqldb.org/ , een java database oplossing :)
met ^^

hsqldb is eigenlijk wel de standaard db oplossing voor de "kleine" data behoefte. Je zou ook nog naar derby kunnen kijken, wat ongeveer hetzelfde doet.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Nu online

BCC

Zolang het maar JDBC doet, dan kun je tenminste altijd "professionaliseren" naar postgresql zonder dat het moeite kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Of JavaDB, dat gewoon in de JDK zit gebakken sinds JDK6. Gebaseerd op Derby overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Topicstarter
SQLite werkt erg goed voor de software die ik aan het schrijven ben. Ik zal de andere oplossingen ook eens bekijken, hardstikke bedankt iedereen. Het was mijn eerste post op GoT en het is me niet tegen gevallen;)

Kan een topic ook gesloten worden of moet dat door een moderator gedaan worden? 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Afvalzak op 01-10-2008 18:31 . Reden: typo's + vraag voor sluiten toegevoegt ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een topic wordt alleen gesloten wanneer het niet aan de [faq]FAQ[/faq] voldoet. Als jouw vraag is beantwoord, dan laat je het topic gewoon met rust. Het zal vanzelf omlaag in de actieve topiclijst zakken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Topicstarter
BalusC schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:36:
Een topic wordt alleen gesloten wanneer het niet aan de [faq]FAQ[/faq] voldoet. Als jouw vraag is beantwoord, dan laat je het topic gewoon met rust. Het zal vanzelf omlaag in de actieve topiclijst zakken :Y)
Ah okay. Dat is natuurlijk nog handiger. Is toch ff wennen altijd zo'n nieuw forum :+ *laat het topic nu maar met rust O-) *

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1