Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:17
Hoi,

ik maak gebruik van Windows Vista Ultimate,
ik gebruik Windows media center.

Als ik met dit programma naar Uitzending gemist wil gaan kan ik dit gewoon openen, een programma zoeken,
maar op het moment dat het op afspelen aan komt doet hij niks,
heeft hij nooit gedaan (ik gebruik het pas 2 weken)

ik neem aan dat je moet af spelen door middel van op het plaatje klikken van het des betreffende programma?..

Soms komt er heel vlug een witte pagina langs die te snel weg is om te lezen wat er staat, (foutmelding oid?)

Het kan zijn dat ik iets fout doe, maar misschien heb ik gewoon een fout in mijn plugin,

heeft iemand voor mij deze plugin(werkend!)..
of een andere oplossing
zodat ik mijn mediacenter weer werkend kan krijgen

(uitzendinggemist.nl werkt bij mij super goed, kan dus ook filmpjes afspelen, de fout zit dus ergens in mediacenter)

ik hoop dat ik mijn verhaaltje een beetje duidelijk heb, en dat mensen mij begrijpen

alvast bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De MediaCenter addin is nog gemaakt voor de oude versie van de website, en die site wordt constant aangepast om te zorgen dat mensen geen kopietjes trekken en dergelijke.
Die addin werkt daardoor niet meer (sowieso is die extern aangeleverd, en niet van MS zelf).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
alt-92 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:50:
De MediaCenter addin is nog gemaakt voor de oude versie van de website, en die site wordt constant aangepast om te zorgen dat mensen geen kopietjes trekken en dergelijke.
Die addin werkt daardoor niet meer (sowieso is die extern aangeleverd, en niet van MS zelf).
aha,

dit houd dus in dat ik de plugin nooit meer kan gebruiken? (en niemand dus?).

zijn er andere alternatieven?..

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
ik probeer net mijn mediacenter weer,

na de uitzending gemist plugin te installeren doet hij het weer!