Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Medusa Headphone stuk

Pagina: 1
Acties:

• Nexuses
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-11 00:28
Ik heb twee medusa headphones, waarvan ik denk dat er 1 beyond repair (1) is en de ander (2) enigszins te redden valt, maar hoe??

Problemen:
- geen garantie meer
- als ik de op usb gevoede headphone aansluit brand het lampje niet bij de volume regelaar
- komt er bijna tot geen geluid uit, zelfs op zijn hardste stand, dat te ver gelijken is met kleine boxjes(misschien alleen uit het rechter oortje)
- ook kreeg ik bepaalde error wolkjes in windows als ik hem aansloot op de frontpanel

De headphone die in tact is, daarvan denk ik dat iets mis is met de bedrading, misschien doordat ik met mijn bureaustoel eroverheen ben gereden, wie weet?!!? De echte oorzaak kan ik in ieder geval niet te achterhalen. Ik maakte nog de volumeregelaar open om te kijken of die draden misschien niet zijn losgekomen, maar daar kon ik ook niets vinden (alhoewel het er wel kan zijn en ik het over het hoofd heb gezien).

Zelf had ik in gedachte om de draden van mijn nog intacte headphone te vervangen met mijn beyond repair headphone aangezien het geluid dat daaruit komt nog even goed is als toen ik het gekocht had.

Wie heeft enige suggesties wat of waar ik terecht kan met dit probleem??