Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Foto-uploader apart aangeven

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Vanmorgen was ik op zoek naar de foto-uploader (ik ben een abo) op het forum (template tweakers_ng, de nieuwe dus), maar ik kon hem niet vinden. Ik had een vraag gesteld in Glaanieboy in "Abo en nieuwe layout", daar bleek dat de foto-uploader is verplaatst naar de Teksteditor toolbar, welke ik heb uitstaan, omdat ik 'm niet gebruik. Vroegah kon je de foto uploader opstarten via een aparte link net onder de textarea in insert_message, maar nu dus niet meer.

Bij deze dus het request om voor deze weer een aparte link/knop te maken, eventueel alleen voor degenen die de teksteditor uit hebben staan.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Bij deze dus het request om voor deze weer een aparte link/knop te maken, eventueel alleen voor degenen die de teksteditor uit hebben staan.
Dat is een mogelijkheid, maar qua functionaliteit vind ik het wel iets dat logisch gezien bij de editor hoort. Derhalve is hij ook verplaatst (plus dat het het formulier wat compacter maakte).

Intentionally left blank

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:42:
[...]

Dat is een mogelijkheid, maar qua functionaliteit vind ik het wel iets dat logisch gezien bij de editor hoort. Derhalve is hij ook verplaatst (plus dat het het formulier wat compacter maakte).
Ja misschien wel, maar ik ben het al jaren zo gewend (althans, sinds ik abo ben, ruim 2 aar dus). Ook is het zo dat ik de teksteditor zie als een hulpmiddel voor [b], [s], [u], [url] etc, maar die ken ik grotendeels uit het hoofd, daarom heb ik 'm uitgeschakeld, want niet nodig. Wat ik niet uit het hoofd kan doen, is een foto uploaden en gebruiken op het forum. Ik moet dus eerst naar mijn fotoalbum gaan, een foto gaan uploaden, de foto aanklikken, de (thumbnail)code kopieren, weer terug naar het topic en dan de gegenereerde RML plakken in mijn post.

Vandaar dat ik het logisch zou vinden dat de foto uploader op een aparte plaats zou staan, iets wat technisch gezien een kleine ingreep zou zijn en helemaal niet lelijk. Maar goed, nu ga ik aannames maken die ik eigenlijk niet kan maken, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:42:
[...]
ik ken de meeste tags uit de toolbar uit m'n hoofd dus die heb ik uitstaan, met een foto kan ik dat niet, dus ik vind het ook stom dat 'ie daar nu inzit ;(

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Mooi dat dit topic er is. Ben er achter dat ik deze handige feature helemaal niet heb met m'n crew-abo. Eventjes navragen hoe dat komt :)

Edit:
Bovenstaande is fixed, nu jullie probleem nog ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Kixtart op 01-10-2008 13:39 ]

☻/
/▌
/ \

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Fixed in SVN :)

Intentionally left blank