In de zin van wat ? lag ? ping tijden ?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:23:
Wie weet welke provider het best geschikt is voor online games?
Lastig te zeggen. Als je in een server in nederland speeld zal de ping al gauw lager zijn dan als je op een server in amarika speelt.
Heb een eigen server waar ik in speelgeforce5_guy schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:28:
[...]
In de zin van wat ? lag ? ping tijden ?
Lastig te zeggen. Als je in een server in nederland speeld zal de ping al gauw lager zijn dan als je op een server in amarika speelt.
Heb nu adsl van Telfort, verschil merk ik niet moet ik zeggen... ja alleen in de portemonnee. (€ 19,95)
Waar moet ik nou naar kijken.
Alleen download snelheid mbyte's of mbit's of ook naar upload?
Het hangt van veel dingen af.
Bij mijn weten heeft Kabel een lagere ping dan adsl.
De afstand naar de wijk centrale mag niet te ver zijn.
Je interne netwerk moet in orde zijn.
Kakel 'kan' lagere ping halen dan ADSL, afstand van de wijkcentrale is daar grote rol in.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het thuis netwerkje is prima in orde.
Speedtest (net en nl) zijn zo onbetrouwbaar als het maar kan. Bekijk gewoon de mensen op je server, kijk naar hun ping en vraag welke provider zij hebben.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:58:
Als ik kijk via speedtest.nl dan is Alice & Tiscali het meest gunstige.
Het thuis netwerkje is prima in orde.
Per saldo zal het om enkele ms gaan (20 vs 25 etc), wat nagenoeg niet te merken is en het eigelijk niet eens waard is om eventueel over te stappen.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 01-10-2008 15:02 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()