Toon posts:

[iPhone] komt niet verder dan het "emergency call" scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

kan iemand aangeven hoe ik de Iphone weer "op gang" krijg. De Iphone is op Itunes aangesloten en nu verschijnt er op het scherm alleen het logo van Itunes met een stekkertje en verder kan ik alleen een emergency call doen. Wat ik ook in toets ik kom niet verder!!!

Groet Birgit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:58:
Hoi,

kan iemand aangeven hoe ik de Iphone weer "op gang" krijg. De Iphone is op Itunes aangesloten en nu verschijnt er op het scherm alleen het logo van Itunes met een stekkertje en verder kan ik alleen een emergency call doen. Wat ik ook in toets ik kom niet verder!!!

Groet Birgit.
Kan je misschien wat meer vertellen. Heb je de iPhone pas binnen of heb je hem al een tijdje. Sluit je hem direct aan of via een apple keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-10 23:22
Het lijkt erop dat je moet herstellen, dit kan via iTunes door daar bij iPhone op herstellen te klikken. Als dit niets doet kan je ook nog proberen je iPhone los te koppelen en uit te zetten. En terwijl je de home knop ingedrukt houdt hem weer aan te sluiten, dan kom je zeker in de herstel modus terecht.

In beide gevallen zal je alle gegevens die op de iPhone staan opgeslagen kwijt zijn. Maar iTunes maakt automatisch back-ups waar het meeste nog wel in zal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Dit klinkt gewoon als een volledig gewiste of hagelnieuwe iPhone, of heb ik het mis? Dat logo zie je wanneer je de iPhone nog moet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vgroenewold schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:56:
Dit klinkt gewoon als een volledig gewiste of hagelnieuwe iPhone, of heb ik het mis? Dat logo zie je wanneer je de iPhone nog moet activeren.
Precies, dat bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
Birgit, welkom op GoT :w

De informatie van je topicstart is te karig. Je kunt vinden wat we verwachten van een topicstart in Apple Media Devices Beleid. Verder stellen we het op prijs als je productnamen schrijft zoals het hoort (dus iTunes en iPhone), tot slot hoef je ook niet de groeten te doen op GoT.

Dit scherm krijg je, zoals hierboven al is aangegeven, alleen als je de iPhone nog moet activeren. Dus gaat het om een eerste generatie iPhone of een iPhone 3G? Hoe kom je eraan? Geef wat meer informatie, want zo kunnen we je echt niet helpen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1