Dell Waardebonnen Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste
Acties:
  • 326.503 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FacQ
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 12:56
Matched: korting
De 2 codes hierboven werken bij mij nog steeds.
Let wel op dat deze korting als artikel in je configuratie komt te staan en niet in het lijstje van extra kortingen en waardebonnen.

18 sekúndur fyrir sólarupprás

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Matched: dell
Dankjewel. Zodra (als) ik codes van Dell krijg zet ik ze hier neer. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 11:08

Xuj

Geen matches
Once more, with feeling: 1?2MMZMWPC25WF [10%]

... begint haast spam te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMrOcean
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-04 14:51
ik heb nu 3x 10% korting vanaf €899 allemaal geldig t/m 31.07.11
hier zijn er 2 (eentje voor mezelf(A))
ZTTH4XNXT?2R92
X19GGND39WT12P
ik hoop dat ik mensen gelukkig heb gemaakt:)

ik krijg ze met regelmaat
10mei, 17mei en 24mei
steeds rond half 2 snachts :+
dus ik gok dat ik de 31e weer een nieuwe kortings bon krijg?

[ Voor 28% gewijzigd door TheMrOcean op 24-05-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xuj schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:56:
Once more, with feeling: 1?2MMZMWPC25WF [10%]

... begint haast spam te worden.
Bedankt! Ik heb een XPS 17 gekocht met deze kortingscode. Ik heb de versie van 779 aangepast zodat ik ook nog de 40 euro korting kon kiezen. Toen kwam ik op 760 euro uit. Alleen ik zag later dat ik net zo goed die van 899 euro kon aanpassen, voor ongeveer 50 euro meer had ik een i7 en betere videokaart. Maar de laptop die ik nu besteld heb is snel genoeg voor mij. Weet trouwens iemand wat je moet doen als je nog een backlit toetsenbord wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMrOcean
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-04 14:51
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:45:
[...]

Bedankt! Ik heb een XPS 17 gekocht met deze kortingscode. Ik heb de versie van 779 aangepast zodat ik ook nog de 40 euro korting kon kiezen. Toen kwam ik op 760 euro uit. Alleen ik zag later dat ik net zo goed die van 899 euro kon aanpassen, voor ongeveer 50 euro meer had ik een i7 en betere videokaart. Maar de laptop die ik nu besteld heb is snel genoeg voor mij. Weet trouwens iemand wat je moet doen als je nog een backlit toetsenbord wilt?
lees het xps15 forum door (volgens mij in de start post en anders ongeveer pagina 35-40) daar word verteld hoe je die optie in het online menu kan krijgen. anders word het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 21:02
Geen matches
Voor de snelle beslissers: een 10% bon voor een XPS

M?8MNDPQNNC?92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheMrOcean schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:46:
[...]

lees het xps15 forum door (volgens mij in de start post en anders ongeveer pagina 35-40) daar word verteld hoe je die optie in het online menu kan krijgen. anders word het bellen.
Het staat dus in de startpost, daar is-ie voor :P

Overigens, ik heb een excel sheet gemaakt met een overzicht van de goedkoopste configs, word elke dag rond 12 uur ge-update dvm een powershell script. Erg handig bij het uitproberen van alle configs (01-99 incl -epp configs)
https://spreadsheets.goog...S0xV2djV1E&hl=en_US#gid=0
Ook in xlsx formaat te downloaden: http://dl.dropbox.com/u/18772348/Dell/prijzen.xlsx

Ja ik weet dat de sheet op dit moment veel te breed is, daar moet ik nog wat op verzinnen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Ook ik heb voor de liefhebbers een extra 10% kortingscode voor XPS laptops, geldig t/m 31 juli 2011.
Geniet ervan!

MND8T565DWN83M

(tweede in twee weken btw, 17 mei en 23 mei! de ander bewaar ik voor mn eigen xps 15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linrosink
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-05-2011
Heeft iemand nog een kortingscode over? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Geen matches
code:4TDWQ0PP2VFKDJ (al 1 keer gebruikt :9 )

Blijf voorlopig nog wel aangemeld voor de code's om te delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModularMix
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-01 17:31
10% korting op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Geldig t/m 31.07.11. Kan nog 5 keer gebruikt worden, ik heb geen gebruik gemaakt van de code.

code: MLDHX19KSNH$W1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maus75
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:52
@ModularMix: bedankt, ik heb met de 10% kortingcode MLDHX19KSNH$W1 een XPS15 gekocht in combinatie met de 40 euro kortingscode 0J3X3ZXVB?62MJ die er nog bovenop gebruikt kan worden (van http://tegoedbon.blogspot.com).

Wanneer ik een code binnenkrijg zal ik ´m posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een keer 10% korting voor de liefhebber: LXMZP?ZJCZTXCR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
Eindelijk gelukt om de bestelling er door te krijgen; Firefox werkt beter met de Dell site dan IE8. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeidiOlstrom
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-07 15:21
En nog 1:

COUPON CODE: H1N91ZMJMQK3M9

10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899.

max 5 systemen per klant, t/m 31.07.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Even voor de duidelijkheid:

Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linrosink
Wilde gister met code nieuwe laptop bestellen, liep oudje weer vast.. Hoognodig nieuwe XPS15. Nu nog een kortingscode (die ik gister dus misliep) Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armand4u
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-07-2022
zow gisteravond zijn er dus enorm veel codes gepost, echter toen ik laat in de avond thuis was, waren ze allemaal alweer gebruikt. Je mag ze toch 5x per bon gebruiken? Dan lijkt het mij dat dell een goede avond had? 9 bonnen x 5 bestellingen?
Met andere woorden... blijf ze posten! Na 1 week aangemald op nieuwsbrief en een config in mn mandje en wishlist.. noppes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .junior
  • Laatst online: 07-07 11:44
Geen matches
Voila drie nieuwe 10% codes. Twee ervan post ik hier en de derde kan toegezonden worden per mail, voor de laat komers onder ons ;)

code 1: QN7D?DJDQ$93BZ
code 2: J13?CS4XBFD3DV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linrosink
Dank .junior!! Te gek, net besteld!! Ik heb me aangemeld, krijg ik de kortingscodes, dan post ik ze ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7ven
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 23:44
Geen matches
DBTMH22C5VLX2K
10% xps 899€, succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:57

Jodi

No Matches Found

Hier nog wat 10% codes (de welbekende "10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899.").

Code 1: HMJ5SQSVX6V?45
Code 2: RSFK7T5TPQMCVW (deze heb ik zelf 1 keer gebruikt, dus zou nog 4 keer geldig moeten zijn)

Beide codes zijn geldig tot 31 juli.

Veel plezier/succes ermee :)

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Bedankt voor code 1, deze gaf mij 10% korting op een xps 15z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey de kortingscodes werken niet meer .... heeft iemand er nog een voor me ?

Thanx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 16:56

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Als iemand er nog 1 over heeft, dan zie ik deze graag tegemoet. Ben van plan vandaag een 15Z te bestellen.
De andere coupon van 90 euro korting geldt namelijk nog maar tot vandaag.. dus als iemand nog een code heeft graag! Als ik zelf nieuwe codes krijg na de aankoop, zal ik ze hier delen :)

[ Voor 24% gewijzigd door FREAKJAM op 25-05-2011 20:54 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Wederom iemand die een xps15 wil kopen, dus mocht iemand mocht een kortingsbon hebben, graag :D
Tevens zal ik mijn eventuele bonnen die ik later krijg natuurlijk delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hoop ook nog op een 10% code, het mandje zit al vol maar wil nog geen aanbieding van Dell zelf krijgen. Dus als iemand er nog ééntje heeft, dan graag. Dan volgen de mijne ook weer snel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Helaas gaat het vandaag niet meer lukken vrees ik. Zit al vanaf 14:00 te refreshen op dit topic haha.

edit reactie op Darkstone:
Die 90 euro kortingbon geldt maar tot vandaag toch? Herhalen deze acties zich elke week dan?

[ Voor 38% gewijzigd door FREAKJAM op 25-05-2011 22:50 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe geen moeite, morgen zijn de kortingsn precies hetzelfde.

Niet overtuigd? bestel op vooruitbetaling, dan heb je 10 dagen om te betalen. Precies voldoende om 2 weken (elke donderdag) de 'nieuwe' aanbiedingen af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42
FREAKJAM schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:47:
Helaas gaat het vandaag niet meer lukken vrees ik. Zit al vanaf 14:00 te refreshen op dit topic haha.

edit reactie op Darkstone:
Die 90 euro kortingbon geldt maar tot vandaag toch? Herhalen deze acties zich elke week dan?
Zoals Darkstone al zei... ze zijn alweer geldig t/m 1 juni.... :)

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Geen matches
Yes, helemaal gelijk :) Toch zal ik alert blijven op dit topic haha ^^ Thnx!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe kom je eigenlijk aan die 10% bonnen? Zou daar graag de moeite voor nemen en wat over is hier posten namelijk.

Edit de 90 euro code is vandaag KWWZC?$57D6942

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi

Jodi

No Matches Found

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:43:
Hoe kom je eigenlijk aan die 10% bonnen? Zou daar graag de moeite voor nemen en wat over is hier posten namelijk.

Edit de 90 euro code is vandaag KWWZC?$57D6942
Je moet je inschrijven voor de Dell nieuwsbrief, dan komen ze vanzelf :)

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Nu online
Matched: korting, dell
Zijn die 10% kortingsbonnen trouwens alleen vanaf 899 btw? Want ik vind die xps 15 deal voor 499 ( http://www.dell.com/nl/p/...=n00xl510&model_id=xps-15 ) toch wel een vrij goede deal. Ik vraag we alleen af hoelang die accu mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Misschien handig om nog eens erop te wijzen dat het invoeren van een code bij een account al als gebruik telt, en dus niet de vraag of daarna wordt afgerekend. Mensen die een code gebruiken om alleen maar even te zien of het werkt, of bijvoorbeeld te zien hoe duur de laptop dan wordt maar uiteindelijk niks kopen gooien feitelijk de kortingscode weg. Zonde.

Heb overigens nog geen nieuwsbrief voorbij zien komen. Hoe vaak komen die dingen eigenlijk?

offtopic: ja, ik weet het, meestal komen die spambrieven veel te vaak, maar nu ik het goed kan gebruiken niet vaak genoeg. Is niet opportunistisch of zo... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Geen matches
Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:42:
Heb overigens nog geen nieuwsbrief voorbij zien komen. Hoe vaak komen die dingen eigenlijk?

offtopic: ja, ik weet het, meestal komen die spambrieven veel te vaak, maar nu ik het goed kan gebruiken niet vaak genoeg. Is niet opportunistisch of zo... :+
Elke dinsdag
En donderdag/vrijdag ( geloof ik )

Heb mijn mailaccount op geruimt dus kan nu niet meer zien :)
Maar ik ken het gevoel .... hehe dat je altijd krijgt wanneer je hem niet nodig hebt :) ..... tot dat je hem wel nodig hebt en niet binnenkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 15:56
Misschien handig om nog eens erop te wijzen dat het invoeren van een code bij een account al als gebruik telt, en dus niet de vraag of daarna wordt afgerekend. Mensen die een code gebruiken om alleen maar even te zien of het werkt, of bijvoorbeeld te zien hoe duur de laptop dan wordt maar uiteindelijk niks kopen gooien feitelijk de kortingscode weg. Zonde.

Je bedoelt als je ingelogd bent met een acount bij Dell??
Ik zit nml al dagen elke dag op de site van Dell configuraties te bekijken en welke kortingen er elke keer wel of niet lukt en mijn code blijft het doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
rsvmark schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:18:
[...]
Ik zit nml al dagen elke dag op de site van Dell configuraties te bekijken en welke kortingen er elke keer wel of niet lukt en mijn code blijft het doen!!
Ja, maar de code voor 10% korting kan niet door iemand anders worden hergebruikt als jij uiteindelijk besluit niets te kopen: het invoeren bij jouw account betekent dat die door jou nu is gebruikt, althans zo lees ik eerder in dit forum. Dus het uitproberen van een kortingscode is zonde als dat uitproberen niet met het doel om iets te kopen was. Dat is mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gebruik dan gewoon die handige excel sheet van mij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:34:
[...]

Ja, maar de code voor 10% korting kan niet door iemand anders worden hergebruikt als jij uiteindelijk besluit niets te kopen: het invoeren bij jouw account betekent dat die door jou nu is gebruikt, althans zo lees ik eerder in dit forum. Dus het uitproberen van een kortingscode is zonde als dat uitproberen niet met het doel om iets te kopen was. Dat is mijn punt.
Dat zou inderdaad een beetje jammer zijn als mensen de codes "proberen" om te kijken hoeveel korting men krijgt. Waardebon inwisselen betekent dat hij verbruikt is. Hopelijk houden mensen hier daar inderdaad rekening mee :)

start -> run -> calc doet ook wonderen :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:34:
[...]

Dat is mijn vraag ook juist. Ik ben NIET ingelogd met een acount oid. Ik surf gewoon naar Dell.nl en probeer verschillende configuraties en kortingscodes.
En of ik dit thuis of op mijn werk doe maakt niets uit (maw je hoeft niet in te loggen om de codes te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Geen matches
rsvmark schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:55:
[...]
maw je hoeft niet in te loggen om de codes te gebruiken
Hm, de vraag is dan dus of je zonder inloggen ze ook kunt verbruiken, ik vermoed van wel. Let wel, het gaat mij hier om de 10% codes die beperkt inzetbaar zijn, niet die €40/€60/€90 codes (die zijn beperkt in duur maar niet in aantal gebruikers).
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:40:
Gebruik dan gewoon die handige excel sheet van mij :o
Hear, hear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:03
Ik heb wel eens een kortingsbon van hier gebruikt in een mandje. De volgende dag, na overleg met de obersturmbahnfuhrer probeerde ik hem weer te gebruiken op hetzelfde mandje. Bon niet meer geldig, is al gebruikt melding.
Iemand van hier had hem al gebruikt, hij stond ook niet meer in het mandje aangegeven. Maar de 90E korting nog wel.

Het bovenstaande is dus in mijn ogen niet waar.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Bad Brains schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:12:
[...]
Ik heb wel eens een kortingsbon van hier gebruikt in een mandje. De volgende dag, na overleg met de obersturmbahnfuhrer probeerde ik hem weer te gebruiken op hetzelfde mandje. Bon niet meer geldig, is al gebruikt melding.
Iemand van hier had hem al gebruikt, hij stond ook niet meer in het mandje aangegeven. Maar de 90E korting nog wel.

Het bovenstaande is dus in mijn ogen niet waar.
Hm, het zou anders kunnen zijn, maar ik betwijfel het. Ik zie hier codes verschijnen voor 5x gebruik die binnen hele korte tijd opgebruikt zijn, zo snel dat ik me afvraag of ze in de tussentijd ook verzilverd zijn. Zoals ik ook al opmerkte is mijn opmerking gebaseerd op een eerdere van gelijke strekking in dit forum, paar pagina's terug. Bovendien zou de stelling dat het invoeren meteen verbruik van de code oplevert nog steeds waar kunnen zijn, je hebt de code immers zelf ingevoerd = 1xgebruik. Dat ie de volgende dag niet meer in je mandje stond is vaag - was je wel ingelogd op een eigen account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexanderrr
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Hulde voor de excellijst van Darkstone! Die configuraties zijn een vloek en een zegen; je kunt je ideale computer samenstellen, maar Dell heeft het zo ingericht dat ik altijd denk dat er een nog betere configuratie is, voor een nog betere prijs. En inderdaad - ik dacht na een halve dag puzzelen de beste te pakken te hebben, maar die uit de excellijst was 100 euro goedkoper, met een betere configuratie.

Ik baalde al dat nu mijn Inspiron 6400 het na 5 jaar niet meer trekt, de XPS toch zo goed is dat ik weer bij een Dell uitkom. Zucht. Maar dankzij de lijst (en dat er altijd acties en coupons zijn), hoef ik alleen nog even te wachten op de volgende 10%. Ik zou hem wel wat beter promoten (ik ben hem in het forum niet tegengekomen), het zal iedereen een hoop tijd en moeite schelen.

Enige probleem dat ik nu heb is dat ik de 9-cel batterij wil downgraden naar de 6-cel, maar dat die in de configuratie niet te kiezen is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Geen matches
Alexanderrr schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:16:
Hulde voor de excellijst van Darkstone! (...) die uit de excellijst was 100 euro goedkoper, met een betere configuratie.
Hm, ik zie dat de standaard aanbieding op de site, waar je overigens flink voor moet doorklikken, inderdaad in prijs is gestegen. Het loont dus zeker die E-value codes uit de excell lijst te halen en daarna verder uit te werken naar smaak.
Enige probleem dat ik nu heb is dat ik de 9-cel batterij wil downgraden naar de 6-cel, maar dat die in de configuratie niet te kiezen is. Iemand een idee?
Ik kom bij geen enkele standaard config tegen dat die met een 9-cel wordt geleverd, dus ben benieuwd wat je gekozen hebt. En heb je de disconnect truc al toegepast? (= XPS config uitzoeken, tijdens uitzoeken je eigen netwerk verbinding even uitzetten, dan iets in de config wijzigen, wachten op de pop-up dat er iets mis is, netwerk weer aan en refresh doen, dan krijg je meer keuze opties voor de config te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun28
  • Laatst online: 01-05-2024
Inderdaad een handig tooltje van Darkstone. Met name bij de XPS15 zijn bepaalde systemen wat omslachtiger te vinden op de site van Dell.
Klein puntje is dat de 90 euro kortingsbon geldig is bij een systeem van minimaal 1099 euro ipv 1199 euro.
Hoe wist Darkstone overigens gisteren al te melden hoe de nieuwe Dell actie er uitziet?
Inside information of kan ik dit ook zelf ergens herleiden?

[ Voor 25% gewijzigd door Teun28 op 26-05-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

van tegoedbon.blogspot:

Wekelijkse Dell waardebonnen voor consumenten t/m 1 juni 2011
EUR 40,- korting op alle orders boven EUR 799,-
Kortingscode: CHZ04939LVTG9R
• EUR 60,- korting op alle orders boven EUR 999,-
Kortingscode:N$101H57DJVSVW
• EUR 90,- korting op alle orders boven EUR 1099,-
Kortingscode: 9LK9HJN7CXH?F7

10% korting op een printer boven EUR 299,-
Dell waardebon: 5MFD639$C62X0T t/m 1 juni 2011
• 20% korting op een projector boven EUR 399,-
Dell waardebon: ?GFJP8P$BM0 t/m 1 juni 2011

[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 26-05-2011 22:52 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teun28 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:49:
Klein puntje is dat de 90 euro kortingsbon geldig is bij een systeem van minimaal 1099 euro ipv 1199 euro.
Done.
Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:45:
[...]

Hm, ik zie dat de standaard aanbieding op de site, waar je overigens flink voor moet doorklikken, inderdaad in prijs is gestegen. Het loont dus zeker die E-value codes uit de excell lijst te halen en daarna verder uit te werken naar smaak.

[...]

Ik kom bij geen enkele standaard config tegen dat die met een 9-cel wordt geleverd, dus ben benieuwd wat je gekozen hebt. En heb je de disconnect truc al toegepast? (= XPS config uitzoeken, tijdens uitzoeken je eigen netwerk verbinding even uitzetten, dan iets in de config wijzigen, wachten op de pop-up dat er iets mis is, netwerk weer aan en refresh doen, dan krijg je meer keuze opties voor de config te zien)
Als je de sheet download(!) kun je in cel J2 het bedrag van €200 invullen, zo weet je meteen welke config met 1080p de goedkoopste is.

Met google docs kan dat helaas niet tenzij ik iedereen schrijfrechten geef, maar dat vind ik niet zo'n ideale situatie.

Ik zie ook geen config met 9-cel, of is dat een bug in mijn script? Of je hebt het over de xps 17 natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:58:
Of je hebt het over de xps 17 natuurlijk :)
Zit ik (toch niks beters te doen) al die codes van de 15 na te lopen... 8)7

@Alexanderrr: nee, downgraden van een 'gratis' upgrade in een speciale aanbieding kan idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .junior
Geen matches
.junior schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:44:
Voila drie nieuwe 10% codes. Twee ervan post ik hier en de derde kan toegezonden worden per mail, voor de laat komers onder ons ;)

code 1: QN7D?DJDQ$93BZ
code 2: J13?CS4XBFD3DV
Bij deze nogmaals, ik had drie codes, 2 heb ik online gezet en 1 wilde ik naar iemand mailen die hem vaak mis loopt. Helaas heeft niemand die hint begrepen, dus bij deze zet ik hem dan online.

code3: Z88GDV008R16M8

Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Misschien handig om nog eens erop te wijzen dat het invoeren van een code bij een account al als gebruik telt, en dus niet de vraag of daarna wordt afgerekend. Mensen die een code gebruiken om alleen maar even te zien of het werkt, of bijvoorbeeld te zien hoe duur de laptop dan wordt maar uiteindelijk niks kopen gooien feitelijk de kortingscode weg. Zonde.[/small]
Dat heb je helemaal fout!

Als je een kortingscode toevoegd in je account telt hij niet als gebruik. Het word een "shortcut" maar als iemand hem dan voor jou gebruikt voor een betaling dan word hij uit jouw account verwijderd.

Myth Busted!

[ Voor 23% gewijzigd door Hakulaku op 27-05-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !kke
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 15:43

!kke

twiks.nl

Geen matches
.junior schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:34:
[...]

Bij deze nogmaals, ik had drie codes, 2 heb ik online gezet en 1 wilde ik naar iemand mailen die hem vaak mis loopt. Helaas heeft niemand die hint begrepen, dus bij deze zet ik hem dan online.

Veel plezier ermee.
Ik had je een PM gestuurd, maar tervergeefs zie ik nu. Helaas werkt deze code nu al niet meer. Als iemand nog codes heeft stel ik mij natuurlijk beschikbaar :)

twiks.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .junior
Geen matches
!kke schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:16:
[...]

Ik had je een PM gestuurd, maar tervergeefs zie ik nu. Helaas werkt deze code nu al niet meer. Als iemand nog codes heeft stel ik mij natuurlijk beschikbaar :)
Hai !kke,
Helemaal over het hoofd gezien 8)7 . Sorry... als ik eentje binnen krijg dan gaat deze eerst naar jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexanderrr
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:58:
Ik zie ook geen config met 9-cel, of is dat een bug in mijn script? Of je hebt het over de xps 17 natuurlijk :)
Sorry, ik heb het inderdaad over de xps 17. En dan is er maar een config met het 3d-scherm en dat is die met de 9-cel batterij. 3d heb ik niet nodig, maar na de discussies gevolgd te hebben over het AG-scherm, denk ik toch maar 200 euro extra te betalen als het 3d-scherm zo veel beter is.
Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:45:
Interessant! Ga ik vanavond thuis eens proberen. Dank, handige trucjes leer ik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
.junior schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:34:
[...]

Veel plezier ermee.
Thanx. _/-\o_ Ging er - eigenwijs als ik ben - van uit dat die ook al vergeven was. Niet dus. Ingevoerd en geaccepteerd, mijn dank is groot.

Volgende hindernis: bestelling finaliseren, dell site blijft maar een foutmelding geven. |:(
(had ook al storing in KPN centrale, ADSL lag er vanmorgen uit, gaat lekker zo). Via chat nog geen directe oplossing, nu de mail maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Hakulaku schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:38:
[...]

Dat heb je helemaal fout!

Als je een kortingscode toevoegd in je account telt hij niet als gebruik. Het word een "shortcut" maar als iemand hem dan voor jou gebruikt voor een betaling dan word hij uit jouw account verwijderd.

Myth Busted!
Hm, heb de bestelling nog niet kunnen plaatsen, maar de code wel kunnen toevoegen, met als bijgevolg dat !kke die nu niet meer kan gebruiken (zie zijn bericht). Ik vrees dus dat mijn veronderstelling vooralsnog klopt, de kortingscode staat namelijk nog steeds in mijn account.

Enneh, myths busten doe je met bewijzen, niet met enkel het tegendeel beweren. Ik laat me graag onderbouwd overtuigen van mijn ongelijk.

edit: @ !kke: als ik nog codes krijg van dell stuur ik je er een (en post de rest hier natuurlijk).

[ Voor 6% gewijzigd door Appelsap op 27-05-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !kke
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 15:43

!kke

twiks.nl

Geen matches
Dank je wel voor alle toezeggingen! :) Als ik er meer dan 1 krijg post ik ze vanzelfsprekend ook hier.
Inmiddels heb ik me ook aangemeld voor de nieuwsbrief, we zien wel hoe dat gaat.

twiks.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:03
Geen matches
Appelsap schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:13:
[...]
Enneh, myths busten doe je met bewijzen, niet met enkel het tegendeel beweren. Ik laat me graag onderbouwd overtuigen van mijn ongelijk.
Wilde me er niet mee bemoeien, maar aangezien je zo hautain doet doe ik het toch even.
Welk empirisch bewijs heb je zelf aangedragen behalve een hunch? Snap dat hij ietwat aanvallend een post op je loslaat en dat irritaties kan opwekken maar dat terzijde.
Ik heb je hiervoor verteld dat ik een code gebruikt het in een mandje en deze de volgende dag door iemand anders is verzilverd. Wat je zegt is in mijn ogen niet waar en of je dat geloofd is aan de lezer, maar als je zelf geen bewijzen kan leveren post dan geen onzin reply.
Zeg dan gewoon "je bent een lul dat je zo reageert", maar ga niet beweren dat je zelf wel gelijk hebt en bewijs verlangt om je bevinding te weerleggen.

Beetje ridicuul niet?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun28
Ik blijf nog zitten met mijn vraag hoe Darkstone een dag voorafgaand al wist te vertellen hoe de nieuwe actie er bij Dell uitziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Stuur em een DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teun28 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:25:
Ik blijf nog zitten met mijn vraag hoe Darkstone een dag voorafgaand al wist te vertellen hoe de nieuwe actie er bij Dell uitziet?
Hetzelfde als de vorige. Althans, dat is 9 van de 10 keer het geval. Ik werk niet bij dell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Teun28 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:25:
Aangezien er soms 3 maanden elke week de zelfde eenmalige actie is.... :P valt het redelijk te voorspellen denk je ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun28
Ja, natuurlijk herhaalt/verlengt Dell haar acties vaak, maar de stelligheid/zekerheid waarmee Darkstone dit meldde wekte bij mij de indruk dat hij wellicht over inside info beschikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Helaas niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Laatst online: 11:17
Ik sta op het punt een XPS 15 te bestellen en hou me zeer aanbevolen voor een kortingscode. Net zelf ook voor de nieuwsbrief ingeschreven dus mochten er nog in de mail komen komen ze hier te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 23:09
ja, ik idem dito (ingeschreven), kijk wel ff of er wat in de mailbox valt. Vind het zo'nb ondoorzichtige zooi op die site dat ik via tweakers nog af en toe wat leuks kan samenstellen, maar je ziet door de bomen amper het bos meer. En denk dan soms bij mezelf :schijt aan die 10% korting, ik ga NU bestellen", maar das toch wel weer zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik twijfel zelf ook nog tussen een XPS15 en een 15Z. Voor hetzelfde geld heb je met de XPS15 een quadcore en zelfs 8GB ram. Maargoed, ik wacht zelf ook nog eerst op een 10% kortingsbon. Scheelt net toch weer iets te veel. Zelf ook al ingeschreven voor de nieuwsbrief trouwens!

edit:
mijn 500ste post jeuj! :+

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 31-05-2011 09:56 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetdrum
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 21:47
Ik heb me net als anderen ook al ingeschreven voor de nieuwsbrief. Het is nu alleen nog wachten op de kortingscode en dan kan ik hem bestellen. Op welke dag komen die e-mails normaal gesproken?
En als iemand nog toevallig een code heeft, ik heb er nog 1 nodig.

En als ik er zelf nog krijg via de mail zal ik ze hier natuurlijk ook posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 09:23
Geen matches
Nog een bonnetje:

10% op studio xps

COUPON CODE: 1DG1C0PQG6KDWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mackabroad
  • Laatst online: 11-10-2022
Ik lurk al jaren op GoT.
Wil hierbij Darkstone bedanken voor de excel lijst en voor de tips in de xps 17 topic

Ik heb 3 codes voor de XPS:

10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899.

XMW4?5461T1WD0

0?5SF0QZ42QVW8

T$WZCCFBWD$0W5

* stealth edit * typo's

[ Voor 6% gewijzigd door Mackabroad op 31-05-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Laatst online: 11:17
Geen matches
@Damouzer, bedankt voor de code, laptop besteld met deze code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
10% korting : H0MW8?FQV03PW6

Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 23:50
Geen matches
Net een code gehad:

COUPON CODE: B?PZGW3M52RMT0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
10% Korting by besteding van meer dan 899.

S20?S2TM4LVSLN

Geldt voor zowel Studio als XPS laptops. Geldig tot 31/07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
  • Laatst online: 16-09 21:02
10% korting op XPS laptops : Z2BHXQV9C0KTWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Geen matches
dank @2boris!

net een i72360QM XPS15 besteld :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:44

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Bedankt Rarz en Bucket. Ik heb spijtig genoeg de code van Rarz "verspild" omdat de "bevestiging" fout bleef gaan onder Opera (kreeg maar geen betaalpagina, maar dell foutcode). Daarna in IE9 de code van Bucket gebruikt en toen werkte het wel :D
Wel dom dat Dell het winkelmandje opslaat (als je ingelogd bent), maar niet de ingevoerde kortingscoupons.

Anyway, ook een XPS15 besteld (rode dots zijn config edits):
Afbeeldingslocatie: http://shamelesss.info/msblappy.png

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 18:01
Heb ik mijn eigen XPS 15 nu net een weekje,
krijg ik eindelijk na al die 40,- kortingsbonnen een 10% bon!

Dus omdat ik mijn korting ook dankzij jullie heb gekregen,
hierbij mijn bon:

5992XW8N1PQLL4

En nog een tip: Ik heb het al eerder gelezen in het topic en bij mij is het ook gebeurd:
Ik bestelde een 640 gb harde schijf maar kreeg een 750 gb!!
(geen garantie natuurlijk ;-))

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 146970
  • Laatst online: 28-09-2024
Heb twee weken geleden een XPS15 besteld met eenzelfde kortingscode van edje21. Nu voordeel voor een van jullie!

10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899: 0V4RRPRVQ0DFBW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexanderrr
146970 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:33:
Heb twee weken geleden een XPS15 besteld met eenzelfde kortingscode van edje21. Nu voordeel voor een van jullie!

10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899: 0V4RRPRVQ0DFBW
Mijn dank is groot! Zojuist mijn XPS 17 (toch maar met een 9-cels batterij) besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 23:09
Geen matches
is de 10% altijd alleen v.a. 899?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een kortingsbon, sta op het punt een xps 15 te bestellen ? :9~

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Geen matches
kun je die bonnen ook meerdere keren gebruiken? Zou wel handig zijn aangezien ik binnenkort een XPS15 plan te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
5 keer, volgens de geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb aantal codes hier geprobeer maar zijn allemaal ingewisseld, als goed is heb nog klein kwartiertje om de winst te pakken. Want dan verloopt de kortingscode van 90 euro, iemand 10% kortingscode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
lees: over een kwartier staat er een nieuwe €90 bon klaar.

edit: Wait, de aanbiedingen lopen toch altijd woensdagavond af?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ow inderdaad (wordt wekelijks geupdate) dom van me :P thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:41:
lees: over een kwartier staat er een nieuwe €90 bon klaar.

edit: Wait, de aanbiedingen lopen toch altijd woensdagavond af?
Ja zag ik eerst ook staan, maar dinsdag komen ze ook al met nieuwe kortingen.
Bij mij in het winkelmandje staat:
Profiteer van €354 inclusief BTW korting op geselecteerde laptops.
Vervalt zaterdag 30 juli 2011
Gratis bezorging t/m 29/07/2011
Vervalt zaterdag 30 juli 2011
€90 korting op alle bestellingen van Dell Studio & Dell Inspiron & Dell XPS-modellen vanaf €1099,- !
Vervalt woensdag 1 juni 2011

Maar die laatste over paar minuten geupdate als het goed is, toch?
Dus kan ik beste gewoon morgen bestellen als er een kortingcode van 10% beschikbaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:54:
[...]

*KNIP* *Wil gewoon kortingscode hebben*
Bij deze, kreeg ik gister in de e-mail: 10% korting op uw Studio XPS Laptop -> 1B97FJNSVV98FZ

Wie het eerst komt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Geen matches
Ik lees hier dat je wellicht 5 keer een code kan gebruiken.
Ik heb deze afgelopen vrijdag (1x :P ) gebruikt dus wie het wil kan het proberen:
PTT?LRVD0QMJBS

(laat even weten of het gelukt is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van rsvmark deed het niet maar die van grecco wel dus bedankt voor de code, 10% korting op een XPS15 :)
Als ik codes in de mail krijg zal ik die zeer zeker gaan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:48:
[...]

Bij deze, kreeg ik gister in de e-mail: 10% korting op uw Studio XPS Laptop -> 1B97FJNSVV98FZ

Wie het eerst komt... ;)
Zit hier geen ondergrens aan de prijs van de laptop op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi

Jodi

No Matches Found

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:13:
[...]

Alle 10% bonnen hebben een ondergrens van 899 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Jodi schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:49:
[...]

Alle 10% bonnen hebben een ondergrens van 899 euro.
Nouja, voor die super 10% bon die je in april nog kon gebruiken, gold dit niet. Die deed het bij elke prijs. Dus vandaar dat ik het even expliciet vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een kortingsbon ik ben nog opzoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:13:
[...]

Jawel, € 899,- zoals bij elke.

Wat ik trouwens wel slecht vind is dat ze (volgens mij) een oude XPS serie als afbeelding in de e-mail stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Jawel, € 899,- zoals bij elke.

Wat ik trouwens wel slecht vind is dat ze (volgens mij) een oude XPS serie als afbeelding in de e-mail stoppen.
Helaas val ik deze keer buiten de boot, een weekje geleden mij ingeschreven voor de nieuwsbrief (en dus hopend op een 10% kortingsbon...) maar helaas niks mogen ontvangen. Misschien heb ik later geluk, of dell.... 8)7 :9

Kiek em goan!

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.

Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.