When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
... begint haast spam te worden.
hier zijn er 2 (eentje voor mezelf(A))
ZTTH4XNXT?2R92
X19GGND39WT12P
ik hoop dat ik mensen gelukkig heb gemaakt:)
ik krijg ze met regelmaat
10mei, 17mei en 24mei
steeds rond half 2 snachts
dus ik gok dat ik de 31e weer een nieuwe kortings bon krijg?
[ Voor 28% gewijzigd door TheMrOcean op 24-05-2011 17:45 ]
Verwijderd
Bedankt! Ik heb een XPS 17 gekocht met deze kortingscode. Ik heb de versie van 779 aangepast zodat ik ook nog de 40 euro korting kon kiezen. Toen kwam ik op 760 euro uit. Alleen ik zag later dat ik net zo goed die van 899 euro kon aanpassen, voor ongeveer 50 euro meer had ik een i7 en betere videokaart. Maar de laptop die ik nu besteld heb is snel genoeg voor mij. Weet trouwens iemand wat je moet doen als je nog een backlit toetsenbord wilt?Xuj schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:56:
Once more, with feeling: 1?2MMZMWPC25WF [10%]
... begint haast spam te worden.
lees het xps15 forum door (volgens mij in de start post en anders ongeveer pagina 35-40) daar word verteld hoe je die optie in het online menu kan krijgen. anders word het bellen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:45:
[...]
Bedankt! Ik heb een XPS 17 gekocht met deze kortingscode. Ik heb de versie van 779 aangepast zodat ik ook nog de 40 euro korting kon kiezen. Toen kwam ik op 760 euro uit. Alleen ik zag later dat ik net zo goed die van 899 euro kon aanpassen, voor ongeveer 50 euro meer had ik een i7 en betere videokaart. Maar de laptop die ik nu besteld heb is snel genoeg voor mij. Weet trouwens iemand wat je moet doen als je nog een backlit toetsenbord wilt?
M?8MNDPQNNC?92
Verwijderd
Het staat dus in de startpost, daar is-ie voorTheMrOcean schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:46:
[...]
lees het xps15 forum door (volgens mij in de start post en anders ongeveer pagina 35-40) daar word verteld hoe je die optie in het online menu kan krijgen. anders word het bellen.
Overigens, ik heb een excel sheet gemaakt met een overzicht van de goedkoopste configs, word elke dag rond 12 uur ge-update dvm een powershell script. Erg handig bij het uitproberen van alle configs (01-99 incl -epp configs)
https://spreadsheets.goog...S0xV2djV1E&hl=en_US#gid=0
Ook in xlsx formaat te downloaden: http://dl.dropbox.com/u/18772348/Dell/prijzen.xlsx
Ja ik weet dat de sheet op dit moment veel te breed is, daar moet ik nog wat op verzinnen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 18:05 ]
Geniet ervan!
MND8T565DWN83M
(tweede in twee weken btw, 17 mei en 23 mei! de ander bewaar ik voor mn eigen xps 15
Blijf voorlopig nog wel aangemeld voor de code's om te delen
code: MLDHX19KSNH$W1
Wanneer ik een code binnenkrijg zal ik ´m posten.
COUPON CODE: H1N91ZMJMQK3M9
10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899.
max 5 systemen per klant, t/m 31.07.11
Met andere woorden... blijf ze posten! Na 1 week aangemald op nieuwsbrief en een config in mn mandje en wishlist.. noppes...
code 1: QN7D?DJDQ$93BZ
code 2: J13?CS4XBFD3DV
10% xps 899€, succes ermee!
Code 1: HMJ5SQSVX6V?45
Code 2: RSFK7T5TPQMCVW (deze heb ik zelf 1 keer gebruikt, dus zou nog 4 keer geldig moeten zijn)
Beide codes zijn geldig tot 31 juli.
Veel plezier/succes ermee
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Verwijderd
Thanx alvast
De andere coupon van 90 euro korting geldt namelijk nog maar tot vandaag.. dus als iemand nog een code heeft graag! Als ik zelf nieuwe codes krijg na de aankoop, zal ik ze hier delen
[ Voor 24% gewijzigd door FREAKJAM op 25-05-2011 20:54 ]
is everything cool?
Tevens zal ik mijn eventuele bonnen die ik later krijg natuurlijk delen
edit reactie op Darkstone:
Die 90 euro kortingbon geldt maar tot vandaag toch? Herhalen deze acties zich elke week dan?
[ Voor 38% gewijzigd door FREAKJAM op 25-05-2011 22:50 ]
is everything cool?
Verwijderd
Niet overtuigd? bestel op vooruitbetaling, dan heb je 10 dagen om te betalen. Precies voldoende om 2 weken (elke donderdag) de 'nieuwe' aanbiedingen af te wachten.
Zoals Darkstone al zei... ze zijn alweer geldig t/m 1 juni....FREAKJAM schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:47:
Helaas gaat het vandaag niet meer lukken vrees ik. Zit al vanaf 14:00 te refreshen op dit topic haha.
edit reactie op Darkstone:
Die 90 euro kortingbon geldt maar tot vandaag toch? Herhalen deze acties zich elke week dan?
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
is everything cool?
Verwijderd
Edit de 90 euro code is vandaag KWWZC?$57D6942
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 09:43 ]
Je moet je inschrijven voor de Dell nieuwsbrief, dan komen ze vanzelfVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:43:
Hoe kom je eigenlijk aan die 10% bonnen? Zou daar graag de moeite voor nemen en wat over is hier posten namelijk.
Edit de 90 euro code is vandaag KWWZC?$57D6942
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Heb overigens nog geen nieuwsbrief voorbij zien komen. Hoe vaak komen die dingen eigenlijk?
offtopic: ja, ik weet het, meestal komen die spambrieven veel te vaak, maar nu ik het goed kan gebruiken niet vaak genoeg. Is niet opportunistisch of zo...
Elke dinsdagAppelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:42:
Heb overigens nog geen nieuwsbrief voorbij zien komen. Hoe vaak komen die dingen eigenlijk?
offtopic: ja, ik weet het, meestal komen die spambrieven veel te vaak, maar nu ik het goed kan gebruiken niet vaak genoeg. Is niet opportunistisch of zo...![]()
En donderdag/vrijdag ( geloof ik )
Heb mijn mailaccount op geruimt dus kan nu niet meer zien
Maar ik ken het gevoel .... hehe dat je altijd krijgt wanneer je hem niet nodig hebt
Je bedoelt als je ingelogd bent met een acount bij Dell??Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:42:
Misschien handig om nog eens erop te wijzen dat het invoeren van een code bij een account al als gebruik telt, en dus niet de vraag of daarna wordt afgerekend. Mensen die een code gebruiken om alleen maar even te zien of het werkt, of bijvoorbeeld te zien hoe duur de laptop dan wordt maar uiteindelijk niks kopen gooien feitelijk de kortingscode weg. Zonde.
offtopic: ja, ik weet het, meestal komen die spambrieven veel te vaak, maar nu ik het goed kan gebruiken niet vaak genoeg. Is niet opportunistisch of zo...![]()
Ik zit nml al dagen elke dag op de site van Dell configuraties te bekijken en welke kortingen er elke keer wel of niet lukt en mijn code blijft het doen!!
Ja, maar de code voor 10% korting kan niet door iemand anders worden hergebruikt als jij uiteindelijk besluit niets te kopen: het invoeren bij jouw account betekent dat die door jou nu is gebruikt, althans zo lees ik eerder in dit forum. Dus het uitproberen van een kortingscode is zonde als dat uitproberen niet met het doel om iets te kopen was. Dat is mijn punt.rsvmark schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:18:
[...]
Ik zit nml al dagen elke dag op de site van Dell configuraties te bekijken en welke kortingen er elke keer wel of niet lukt en mijn code blijft het doen!!
Dat zou inderdaad een beetje jammer zijn als mensen de codes "proberen" om te kijken hoeveel korting men krijgt. Waardebon inwisselen betekent dat hij verbruikt is. Hopelijk houden mensen hier daar inderdaad rekening meeAppelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:34:
[...]
Ja, maar de code voor 10% korting kan niet door iemand anders worden hergebruikt als jij uiteindelijk besluit niets te kopen: het invoeren bij jouw account betekent dat die door jou nu is gebruikt, althans zo lees ik eerder in dit forum. Dus het uitproberen van een kortingscode is zonde als dat uitproberen niet met het doel om iets te kopen was. Dat is mijn punt.
start -> run -> calc doet ook wonderen
is everything cool?
Dat is mijn vraag ook juist. Ik ben NIET ingelogd met een acount oid. Ik surf gewoon naar Dell.nl en probeer verschillende configuraties en kortingscodes.Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:34:
[...]
Ja, maar de code voor 10% korting kan niet door iemand anders worden hergebruikt als jij uiteindelijk besluit niets te kopen: het invoeren bij jouw account betekent dat die door jou nu is gebruikt, althans zo lees ik eerder in dit forum. Dus het uitproberen van een kortingscode is zonde als dat uitproberen niet met het doel om iets te kopen was. Dat is mijn punt.
En of ik dit thuis of op mijn werk doe maakt niets uit (maw je hoeft niet in te loggen om de codes te gebruiken)
Hm, de vraag is dan dus of je zonder inloggen ze ook kunt verbruiken, ik vermoed van wel. Let wel, het gaat mij hier om de 10% codes die beperkt inzetbaar zijn, niet die €40/€60/€90 codes (die zijn beperkt in duur maar niet in aantal gebruikers).rsvmark schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:55:
[...]
maw je hoeft niet in te loggen om de codes te gebruiken
Hear, hear.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:40:
Gebruik dan gewoon die handige excel sheet van mij
Ik heb wel eens een kortingsbon van hier gebruikt in een mandje. De volgende dag, na overleg met de obersturmbahnfuhrer probeerde ik hem weer te gebruiken op hetzelfde mandje. Bon niet meer geldig, is al gebruikt melding.Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:42:
Misschien handig om nog eens erop te wijzen dat het invoeren van een code bij een account al als gebruik telt, en dus niet de vraag of daarna wordt afgerekend. Mensen die een code gebruiken om alleen maar even te zien of het werkt, of bijvoorbeeld te zien hoe duur de laptop dan wordt maar uiteindelijk niks kopen gooien feitelijk de kortingscode weg. Zonde.
Iemand van hier had hem al gebruikt, hij stond ook niet meer in het mandje aangegeven. Maar de 90E korting nog wel.
Het bovenstaande is dus in mijn ogen niet waar.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Hm, het zou anders kunnen zijn, maar ik betwijfel het. Ik zie hier codes verschijnen voor 5x gebruik die binnen hele korte tijd opgebruikt zijn, zo snel dat ik me afvraag of ze in de tussentijd ook verzilverd zijn. Zoals ik ook al opmerkte is mijn opmerking gebaseerd op een eerdere van gelijke strekking in dit forum, paar pagina's terug. Bovendien zou de stelling dat het invoeren meteen verbruik van de code oplevert nog steeds waar kunnen zijn, je hebt de code immers zelf ingevoerd = 1xgebruik. Dat ie de volgende dag niet meer in je mandje stond is vaag - was je wel ingelogd op een eigen account?Bad Brains schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:12:
[...]
Ik heb wel eens een kortingsbon van hier gebruikt in een mandje. De volgende dag, na overleg met de obersturmbahnfuhrer probeerde ik hem weer te gebruiken op hetzelfde mandje. Bon niet meer geldig, is al gebruikt melding.
Iemand van hier had hem al gebruikt, hij stond ook niet meer in het mandje aangegeven. Maar de 90E korting nog wel.
Het bovenstaande is dus in mijn ogen niet waar.
Ik baalde al dat nu mijn Inspiron 6400 het na 5 jaar niet meer trekt, de XPS toch zo goed is dat ik weer bij een Dell uitkom. Zucht. Maar dankzij de lijst (en dat er altijd acties en coupons zijn), hoef ik alleen nog even te wachten op de volgende 10%. Ik zou hem wel wat beter promoten (ik ben hem in het forum niet tegengekomen), het zal iedereen een hoop tijd en moeite schelen.
Enige probleem dat ik nu heb is dat ik de 9-cel batterij wil downgraden naar de 6-cel, maar dat die in de configuratie niet te kiezen is. Iemand een idee?
Hm, ik zie dat de standaard aanbieding op de site, waar je overigens flink voor moet doorklikken, inderdaad in prijs is gestegen. Het loont dus zeker die E-value codes uit de excell lijst te halen en daarna verder uit te werken naar smaak.Alexanderrr schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:16:
Hulde voor de excellijst van Darkstone! (...) die uit de excellijst was 100 euro goedkoper, met een betere configuratie.
Ik kom bij geen enkele standaard config tegen dat die met een 9-cel wordt geleverd, dus ben benieuwd wat je gekozen hebt. En heb je de disconnect truc al toegepast? (= XPS config uitzoeken, tijdens uitzoeken je eigen netwerk verbinding even uitzetten, dan iets in de config wijzigen, wachten op de pop-up dat er iets mis is, netwerk weer aan en refresh doen, dan krijg je meer keuze opties voor de config te zien)Enige probleem dat ik nu heb is dat ik de 9-cel batterij wil downgraden naar de 6-cel, maar dat die in de configuratie niet te kiezen is. Iemand een idee?
Klein puntje is dat de 90 euro kortingsbon geldig is bij een systeem van minimaal 1099 euro ipv 1199 euro.
Hoe wist Darkstone overigens gisteren al te melden hoe de nieuwe Dell actie er uitziet?
Inside information of kan ik dit ook zelf ergens herleiden?
[ Voor 25% gewijzigd door Teun28 op 26-05-2011 23:02 ]
Wekelijkse Dell waardebonnen voor consumenten t/m 1 juni 2011
EUR 40,- korting op alle orders boven EUR 799,-
Kortingscode: CHZ04939LVTG9R
• EUR 60,- korting op alle orders boven EUR 999,-
Kortingscode:N$101H57DJVSVW
• EUR 90,- korting op alle orders boven EUR 1099,-
Kortingscode: 9LK9HJN7CXH?F7
10% korting op een printer boven EUR 299,-
Dell waardebon: 5MFD639$C62X0T t/m 1 juni 2011
• 20% korting op een projector boven EUR 399,-
Dell waardebon: ?GFJP8P$BM0 t/m 1 juni 2011
[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 26-05-2011 22:52 ]
is everything cool?
Verwijderd
Done.Teun28 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:49:
Klein puntje is dat de 90 euro kortingsbon geldig is bij een systeem van minimaal 1099 euro ipv 1199 euro.
Als je de sheet download(!) kun je in cel J2 het bedrag van €200 invullen, zo weet je meteen welke config met 1080p de goedkoopste is.Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:45:
[...]
Hm, ik zie dat de standaard aanbieding op de site, waar je overigens flink voor moet doorklikken, inderdaad in prijs is gestegen. Het loont dus zeker die E-value codes uit de excell lijst te halen en daarna verder uit te werken naar smaak.
[...]
Ik kom bij geen enkele standaard config tegen dat die met een 9-cel wordt geleverd, dus ben benieuwd wat je gekozen hebt. En heb je de disconnect truc al toegepast? (= XPS config uitzoeken, tijdens uitzoeken je eigen netwerk verbinding even uitzetten, dan iets in de config wijzigen, wachten op de pop-up dat er iets mis is, netwerk weer aan en refresh doen, dan krijg je meer keuze opties voor de config te zien)
Met google docs kan dat helaas niet tenzij ik iedereen schrijfrechten geef, maar dat vind ik niet zo'n ideale situatie.
Ik zie ook geen config met 9-cel, of is dat een bug in mijn script? Of je hebt het over de xps 17 natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 23:01 ]
Zit ik (toch niks beters te doen) al die codes van de 15 na te lopen...

@Alexanderrr: nee, downgraden van een 'gratis' upgrade in een speciale aanbieding kan idd niet.
Bij deze nogmaals, ik had drie codes, 2 heb ik online gezet en 1 wilde ik naar iemand mailen die hem vaak mis loopt. Helaas heeft niemand die hint begrepen, dus bij deze zet ik hem dan online..junior schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:44:
Voila drie nieuwe 10% codes. Twee ervan post ik hier en de derde kan toegezonden worden per mail, voor de laat komers onder ons
code 1: QN7D?DJDQ$93BZ
code 2: J13?CS4XBFD3DV
code3: Z88GDV008R16M8
Veel plezier ermee.
Dat heb je helemaal fout!Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:42:
Misschien handig om nog eens erop te wijzen dat het invoeren van een code bij een account al als gebruik telt, en dus niet de vraag of daarna wordt afgerekend. Mensen die een code gebruiken om alleen maar even te zien of het werkt, of bijvoorbeeld te zien hoe duur de laptop dan wordt maar uiteindelijk niks kopen gooien feitelijk de kortingscode weg. Zonde.[/small]
Als je een kortingscode toevoegd in je account telt hij niet als gebruik. Het word een "shortcut" maar als iemand hem dan voor jou gebruikt voor een betaling dan word hij uit jouw account verwijderd.
Myth Busted!
[ Voor 23% gewijzigd door Hakulaku op 27-05-2011 08:41 ]
Ik had je een PM gestuurd, maar tervergeefs zie ik nu. Helaas werkt deze code nu al niet meer. Als iemand nog codes heeft stel ik mij natuurlijk beschikbaar.junior schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:34:
[...]
Bij deze nogmaals, ik had drie codes, 2 heb ik online gezet en 1 wilde ik naar iemand mailen die hem vaak mis loopt. Helaas heeft niemand die hint begrepen, dus bij deze zet ik hem dan online.
Veel plezier ermee.
twiks.nl
Hai !kke,!kke schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:16:
[...]
Ik had je een PM gestuurd, maar tervergeefs zie ik nu. Helaas werkt deze code nu al niet meer. Als iemand nog codes heeft stel ik mij natuurlijk beschikbaar
Helemaal over het hoofd gezien

Sorry, ik heb het inderdaad over de xps 17. En dan is er maar een config met het 3d-scherm en dat is die met de 9-cel batterij. 3d heb ik niet nodig, maar na de discussies gevolgd te hebben over het AG-scherm, denk ik toch maar 200 euro extra te betalen als het 3d-scherm zo veel beter is.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:58:
Ik zie ook geen config met 9-cel, of is dat een bug in mijn script? Of je hebt het over de xps 17 natuurlijk
Interessant! Ga ik vanavond thuis eens proberen. Dank, handige trucjes leer ik hier!Appelsap schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:45:
Ik kom bij geen enkele standaard config tegen dat die met een 9-cel wordt geleverd, dus ben benieuwd wat je gekozen hebt. En heb je de disconnect truc al toegepast? (= XPS config uitzoeken, tijdens uitzoeken je eigen netwerk verbinding even uitzetten, dan iets in de config wijzigen, wachten op de pop-up dat er iets mis is, netwerk weer aan en refresh doen, dan krijg je meer keuze opties voor de config te zien)
Thanx..junior schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:34:
[...]
Bij deze nogmaals, ik had drie codes, 2 heb ik online gezet en 1 wilde ik naar iemand mailen die hem vaak mis loopt. Helaas heeft niemand die hint begrepen, dus bij deze zet ik hem dan online.
Veel plezier ermee.
Volgende hindernis: bestelling finaliseren, dell site blijft maar een foutmelding geven.

(had ook al storing in KPN centrale, ADSL lag er vanmorgen uit, gaat lekker zo). Via chat nog geen directe oplossing, nu de mail maar afwachten.
Hm, heb de bestelling nog niet kunnen plaatsen, maar de code wel kunnen toevoegen, met als bijgevolg dat !kke die nu niet meer kan gebruiken (zie zijn bericht). Ik vrees dus dat mijn veronderstelling vooralsnog klopt, de kortingscode staat namelijk nog steeds in mijn account.Hakulaku schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:38:
[...]
Dat heb je helemaal fout!
Als je een kortingscode toevoegd in je account telt hij niet als gebruik. Het word een "shortcut" maar als iemand hem dan voor jou gebruikt voor een betaling dan word hij uit jouw account verwijderd.
Myth Busted!
Enneh, myths busten doe je met bewijzen, niet met enkel het tegendeel beweren. Ik laat me graag onderbouwd overtuigen van mijn ongelijk.
edit: @ !kke: als ik nog codes krijg van dell stuur ik je er een (en post de rest hier natuurlijk).
[ Voor 6% gewijzigd door Appelsap op 27-05-2011 10:16 ]
Inmiddels heb ik me ook aangemeld voor de nieuwsbrief, we zien wel hoe dat gaat.
twiks.nl
Wilde me er niet mee bemoeien, maar aangezien je zo hautain doet doe ik het toch even.Appelsap schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:13:
[...]
Enneh, myths busten doe je met bewijzen, niet met enkel het tegendeel beweren. Ik laat me graag onderbouwd overtuigen van mijn ongelijk.
Welk empirisch bewijs heb je zelf aangedragen behalve een hunch? Snap dat hij ietwat aanvallend een post op je loslaat en dat irritaties kan opwekken maar dat terzijde.
Ik heb je hiervoor verteld dat ik een code gebruikt het in een mandje en deze de volgende dag door iemand anders is verzilverd. Wat je zegt is in mijn ogen niet waar en of je dat geloofd is aan de lezer, maar als je zelf geen bewijzen kan leveren post dan geen onzin reply.
Zeg dan gewoon "je bent een lul dat je zo reageert", maar ga niet beweren dat je zelf wel gelijk hebt en bewijs verlangt om je bevinding te weerleggen.
Beetje ridicuul niet?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Verwijderd
Hetzelfde als de vorige. Althans, dat is 9 van de 10 keer het geval. Ik werk niet bij dell...Teun28 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:25:
Ik blijf nog zitten met mijn vraag hoe Darkstone een dag voorafgaand al wist te vertellen hoe de nieuwe actie er bij Dell uitziet?
Aangezien er soms 3 maanden elke week de zelfde eenmalige actie is....Teun28 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:25:
Ik blijf nog zitten met mijn vraag hoe Darkstone een dag voorafgaand al wist te vertellen hoe de nieuwe actie er bij Dell uitziet?
edit:
mijn 500ste post jeuj!
[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 31-05-2011 09:56 ]
is everything cool?
En als iemand nog toevallig een code heeft, ik heb er nog 1 nodig.
En als ik er zelf nog krijg via de mail zal ik ze hier natuurlijk ook posten.
10% op studio xps
COUPON CODE: 1DG1C0PQG6KDWW
Wil hierbij Darkstone bedanken voor de excel lijst en voor de tips in de xps 17 topic
Ik heb 3 codes voor de XPS:
10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899.
XMW4?5461T1WD0
0?5SF0QZ42QVW8
T$WZCCFBWD$0W5
* stealth edit * typo's
[ Voor 6% gewijzigd door Mackabroad op 31-05-2011 13:53 ]
Veel plezier
COUPON CODE: B?PZGW3M52RMT0
S20?S2TM4LVSLN
Geldt voor zowel Studio als XPS laptops. Geldig tot 31/07
net een i72360QM XPS15 besteld
is everything cool?
Wel dom dat Dell het winkelmandje opslaat (als je ingelogd bent), maar niet de ingevoerde kortingscoupons.
Anyway, ook een XPS15 besteld (rode dots zijn config edits):

krijg ik eindelijk na al die 40,- kortingsbonnen een 10% bon!
Dus omdat ik mijn korting ook dankzij jullie heb gekregen,
hierbij mijn bon:
5992XW8N1PQLL4
En nog een tip: Ik heb het al eerder gelezen in het topic en bij mij is het ook gebeurd:
Ik bestelde een 640 gb harde schijf maar kreeg een 750 gb!!
(geen garantie natuurlijk ;-))
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899: 0V4RRPRVQ0DFBW
Mijn dank is groot! Zojuist mijn XPS 17 (toch maar met een 9-cels batterij) besteld.146970 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:33:
Heb twee weken geleden een XPS15 besteld met eenzelfde kortingscode van edje21. Nu voordeel voor een van jullie!
10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899: 0V4RRPRVQ0DFBW
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 23:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
edit: Wait, de aanbiedingen lopen toch altijd woensdagavond af?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 23:44 ]
Verwijderd
Ja zag ik eerst ook staan, maar dinsdag komen ze ook al met nieuwe kortingen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:41:
lees: over een kwartier staat er een nieuwe €90 bon klaar.
edit: Wait, de aanbiedingen lopen toch altijd woensdagavond af?
Bij mij in het winkelmandje staat:
Profiteer van €354 inclusief BTW korting op geselecteerde laptops.
Vervalt zaterdag 30 juli 2011
Gratis bezorging t/m 29/07/2011
Vervalt zaterdag 30 juli 2011
€90 korting op alle bestellingen van Dell Studio & Dell Inspiron & Dell XPS-modellen vanaf €1099,- !
Vervalt woensdag 1 juni 2011
Maar die laatste over paar minuten geupdate als het goed is, toch?
Dus kan ik beste gewoon morgen bestellen als er een kortingcode van 10% beschikbaar is.
Verwijderd
Bij deze, kreeg ik gister in de e-mail: 10% korting op uw Studio XPS Laptop -> 1B97FJNSVV98FZ
Wie het eerst komt...
Ik heb deze afgelopen vrijdag (1x
PTT?LRVD0QMJBS
(laat even weten of het gelukt is?)
Verwijderd
Als ik codes in de mail krijg zal ik die zeer zeker gaan posten.
Verwijderd
Zit hier geen ondergrens aan de prijs van de laptop op?Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:48:
[...]
Bij deze, kreeg ik gister in de e-mail: 10% korting op uw Studio XPS Laptop -> 1B97FJNSVV98FZ
Wie het eerst komt...
Alle 10% bonnen hebben een ondergrens van 899 euro.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:13:
[...]
Zit hier geen ondergrens aan de prijs van de laptop op?
Verwijderd
Nouja, voor die super 10% bon die je in april nog kon gebruiken, gold dit niet. Die deed het bij elke prijs. Dus vandaar dat ik het even expliciet vraag.Jodi schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:49:
[...]
Alle 10% bonnen hebben een ondergrens van 899 euro.
Verwijderd
Jawel, € 899,- zoals bij elke.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:13:
[...]
Zit hier geen ondergrens aan de prijs van de laptop op?
Wat ik trouwens wel slecht vind is dat ze (volgens mij) een oude XPS serie als afbeelding in de e-mail stoppen.
Helaas val ik deze keer buiten de boot, een weekje geleden mij ingeschreven voor de nieuwsbrief (en dus hopend op een 10% kortingsbon...) maar helaas niks mogen ontvangen. Misschien heb ik later geluk, of dell....Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:32:
[...]
Jawel, € 899,- zoals bij elke.
Wat ik trouwens wel slecht vind is dat ze (volgens mij) een oude XPS serie als afbeelding in de e-mail stoppen.

Kiek em goan!
Dit topic is gesloten.
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.
Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.