Ik weet dat jullie dit commentaar vaker krijgen, maar sommige fp posts hebben tegenwoordig zo weinig nieuwswaarde dat ik dacht: laat ik ook eens mijn gal erover spuien
Bijvoorbeeld:
nieuws: Dell presenteert nieuwe 17''- en 19"-lcd's
Samengevat: "Dell heeft een 17" en een 19" monitor uitgebracht, we weten niet hoe duur ze zijn." Minder nieuwswaarde kan een bericht bijna niet hebben, dit is niet meer dan een overgeklopt persbericht en ik vind het echt jammer dat T.net dit soort dingen plaatst. Wat mij betreft zou de tijd die je steekt in 10x overkloppen van een persbericht beter kunnen steken in het 1x schrijven van een inhoudelijk diepgaander artikel of een goede review.
Met andere woorden: meer kwaliteit, minder kwantiteit.
Just my 2 cents
Bijvoorbeeld:
nieuws: Dell presenteert nieuwe 17''- en 19"-lcd's
Samengevat: "Dell heeft een 17" en een 19" monitor uitgebracht, we weten niet hoe duur ze zijn." Minder nieuwswaarde kan een bericht bijna niet hebben, dit is niet meer dan een overgeklopt persbericht en ik vind het echt jammer dat T.net dit soort dingen plaatst. Wat mij betreft zou de tijd die je steekt in 10x overkloppen van een persbericht beter kunnen steken in het 1x schrijven van een inhoudelijk diepgaander artikel of een goede review.
Met andere woorden: meer kwaliteit, minder kwantiteit.
Just my 2 cents
[ Voor 3% gewijzigd door lammert op 01-10-2008 10:45 ]