Toon posts:

[Exchange 2003]outlook web access vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We gebruiken hier nu al een tijdje onze Exchange Server 2003 en werkt prima, maar er is een vraag van de directeur waar ik niet uit kom. Hij zegt dat bij zijn vorige werk het in outlook web access mogelijk is, wanneer je een nieuw e-mailbericht wilt sturen, een gedeelte van een naam hoeft in te vullen bij Adres en dat dan automatisch deze naam wordt aangevuld omdat dit in de Algemene Adreslijst is aangegeven.

Nu werkt dit wel als je op de knop "Namen controleren" klikt maar hij zegt dat dit automatisch moet kunnen. Ik heb een tijdje zitten kijken, maar ik krijg het niet voor elkaar. Weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is en zo ja, hoe ik dit moet instellen?

Alvast bedankt,

Dave

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-03 09:48
Met OWA (2003) is dat niet mogelijk. Wel kun je een deel van de naam invullen en dan op het Namen controleren knopje drukken. De functionaliteit die jij beschrijft werkt alleen met Outlook. Misschien gebruikte hij lokaal Outlook in RPC over HTTP(S)?

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 14:23

r0b

Dit lijkt in OWA 2007 mogelijk te zijn voor "recent contacts" (géén GAL contacts lookup), getuige: http://msexchangeteam.com/archive/2006/05/12/427674.aspx

"Mail Toolbar

Click New to open and compose a new e-mail. Here, you can add names and addresses easily with the new auto-complete menu that remembers recently-used items so you don't have to:

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0RgDpAucUq9soorGd*2l1nuq4aIywoNddRgDjUBXJ!BLVX3NzuxlU1!s4cYl0bHC5iSODIHkKXrlIO!SoawVjalmHpPnFpClVgjwwEgOSLaQ/b1owa17.PNG?dc=4675572659495598375"

De directeur wil het dus! Mag je upgraden naar Exchange 2007 d:)b :+

[ Voor 6% gewijzigd door r0b op 01-10-2008 12:22 ]

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 09:39
Ja klopt dit kan en werkt prima in owa 2007... Wij hebben het op de zaak, en ik heb het al bij meerdere klanten draaien.

Werkt super.

(Mijn iRacing Profiel)

Verwijderd

Topicstarter
Dank u voor de reacties, toch inderdaad maar overgaan op 2007 dus 8)