Toon posts:

nVidia profiel probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden van tweakers,

Ik heb een behoorlijk irritant probleem.
Ik heb een Laptop met een HDMI aansluiting, die heb ik aangesloten op mijn TV(die ook ene HDMI uitgang heeft).

Ik heb 2 profielen gemaakt bij de Nvidia settings.
1 waar me laptop zelf de primary is.
2 waar me TV primary is.

Je kunt het beeld ook klonen, maar dan krijg je haperingen als je HD films kijkt, vandaar dat ik liever met 1 beeld als primary film kijk.

Ik zat film te kijken (met mijn TV a;s primary beeld) dus dat er alleen beeld is op mijn TV, mijn laptop zelf dus niet.
Midden in de film liep mijn laptop vast, met mijn TV dus als primary beeldscherm, laptop had op dat moment dus geen beeld.

Ik start mijn lappie opnieuw op, maar nu is het profiel nog geladen van nvidia dta mijn TV primary is, maar op mijn TV zie ik geen beeld, en op me laptop zelf ook niet, want die was dus uit gezet om mijn TV als primary te zetten.

Hoe kan ik mijn laptop weer als primary zetten zonder beeld?

de FN + LCD knop werkt ook niet.
Heb de VGA kabel van monitor in me lappie gedaan, maar daar krijg ik ook geen beeld op.

Weet iemand hoe ik dan kan oplossen?

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Safe-mode en dan het profiel deleten / aanpassen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie helemaal niets als ik mijn laptop opstart

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07-2025
Krijg je ook je bios niet te zien? Daar hebben de drivers van nVidia namelijk nog weinig te vertellen. Ik heb het idee dat hier wat anders aan de hand is dan een profiel probleem. Je zou eens kunnen proberen met een linux live cd op te starten. Als dat niet werkt is een hardware probleem toch waarschijnlijker.

specs

Verwijderd

Topicstarter
Depep schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:34:
Krijg je ook je bios niet te zien? Daar hebben de drivers van nVidia namelijk nog weinig te vertellen. Ik heb het idee dat hier wat anders aan de hand is dan een profiel probleem. Je zou eens kunnen proberen met een linux live cd op te starten. Als dat niet werkt is een hardware probleem toch waarschijnlijker.
Hoe kan ik dan in mijn boot menu zien dat ik voor de live CD kies?