Ik had precies hetzelfde probleem (KT7 + Wingman FF): al mijn andere USB rommel werkte wel, behalve het racestuurtje. Al de tips & tricks op www.usbman.com doorgeworstelt en kwam toen tot de ontdekking dat op www.wingmanteam.com nieuwe drivers (versie 4) te vinden waren. Na een reboot deed het ding het ineens wel...
kosten: 2 volle dagen met bios op de kop en tientallen downloads, hierdoor weet ik niet precies waarom ie het nu wel doet, laten we het op de Logitech drivers houden...
kosten: 2 volle dagen met bios op de kop en tientallen downloads, hierdoor weet ik niet precies waarom ie het nu wel doet, laten we het op de Logitech drivers houden...
Uhm bij mij werkte ie gelijk hoor 
Heb een KT7-RAID en met elk BIOS die ik geprobeert heb werkte ie perfect, alleen die ZT geeft probs met mijn muis, heb 4 USB devices aan me comp hangen (heb die 2 poorts bracket ook aangesloten) en alles werkt prima
Had een paar drivers voor me stuur (oude LW FF) getest en allemaal werkte ze, gebruik nu 3.65 ofzo geloof ik.
Heb een KT7-RAID en met elk BIOS die ik geprobeert heb werkte ie perfect, alleen die ZT geeft probs met mijn muis, heb 4 USB devices aan me comp hangen (heb die 2 poorts bracket ook aangesloten) en alles werkt prima
Had een paar drivers voor me stuur (oude LW FF) getest en allemaal werkte ze, gebruik nu 3.65 ofzo geloof ik.
is inmiddels al gefikst hoor 
was al een oude topic
na instaleren via 4in1 versie .28 geen enkel probleem
hij doet het nu uitstekend
was al een oude topic
na instaleren via 4in1 versie .28 geen enkel probleem
hij doet het nu uitstekend
Mooi, dan zijn alle problemen opgelost: zie je maar weer dat zo'n tech-forum toch ergens goed voor is
Overigens blijft de USB van m'n Abit een stuk kieskeuriger dan op mijn oude Intel BX bordje... het loopt op de een of andere manier allemaal niet zo mooi (plotseling uitval, foute detectie).
Overigens blijft de USB van m'n Abit een stuk kieskeuriger dan op mijn oude Intel BX bordje... het loopt op de een of andere manier allemaal niet zo mooi (plotseling uitval, foute detectie).