Toon posts:

Sweex KVM switch werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een 2 PORT COMPACT KVM SWITCH PS/2 WITH AUDIO en heb beide pc's juist aangesloten. Helaas start enkel PC1 op, en kan ik nadat ik PC2 heb opgestart, niet schakelen naar PC2.

Opvallend is (ondanks dat PC2 wel is opgestart) dat het lampje van PC1 op de switch wel brand, en het lampje van PC2 niet... Ook start PC1 gewoon op zoals het hoort, maar de overschakkeling maken naar PC2 lukt simpelweg niet.

Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Ik heb hem in de winkel na aankoop laten testen, en daar deed hij het gewoon. Tevens maak ik geen gebruik van usb, en gaat alles via PS2.

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-02 00:11
zijn beide pc's up to date, dwz laatste drivers en laatste bios?
dit kan wel eens belangrijk zijn, al verschillende keren meegemaakt met een belkin kvm bv

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-02 09:28

BasilFX

BasilFX

Zelf heb ik ook zo'n ding en hier heeft ie in het begin ook wel eens wat problemen gehad. Probeer eens het volgende:

- Zorg er voor dat beide PC's op hetzelfde stekkerblok zitten
- Probeer PC1 eens met PC2 om te wisselen
- Probeer eens te starten in een andere volgorde, dwz eerst PC2 en dan PC1
- Sluit alleen PC2 aan en start alleen deze op. Koppel dan eens PC1 aan.

Het is beetje trickie ding, zelf zou ik nu voor een andere kiezen.

http://www.basilfx.net

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst, welkom op GoT :)

Dit topic hoort eigenlijk niet in OM maar zou beter in Overige Hardware staan.

Omdat uit dit topic niet veel inzet blijkt gaat het op slot. Je bent natuurlijk vrij om een nieuw topic te openen in het juiste subforum :).
We verwachten dan wel dat je specs post van je systemen, vermeldt wat je exact zelf hebt geprobeerd en daarbij natuurlijk ook wat er allemaal in de manual vermeldt staat dat van toepassing is op dit probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door TERW_DAN op 02-10-2008 21:56 ]

Dit topic is gesloten.