Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PSP] WLAN met WPA-2personal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

Ik heb een aantal dagen geleden dagen een psp aangeschaft maar nu kan ik dus niet met mijn draadloze netwer verbinden. Nu had ik zelf al even zitten zoeken en kwam ik er achter dat hij waarschijnlijk wel WPA-2 ondersteund maar helaas kan ik nergens vinden of hij WPA-2Personal ondersteund. Is er iemand die mij hier meer over kan vertellen..?

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

[google=sony psp wpa2 personal] levert onder andere deze site op:
I found that the PSP will not connect to a network with a higher level of encryption than WPA-Personal when this router is being used.
Er zijn een aantal sites die aangeven dat het met WPA2 ook zou moeten werken, maar dat zou afhaneklijk kunnen zijn van de versie die je hebt. Als je alles instelt volgens de informatie in de handleiding en wat her en der op het internet te vinden is en het werkt niet, kun je ervan uitgaan dat het in jouw geval niet gaat werken. Er is overigens niets mis met WPA, wat sowieso zou moeten werken.

And I'm the only one and I walk alone.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PromoX schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:05:
[google=sony psp wpa2 personal] levert onder andere deze site op:

[...]

Er is overigens niets mis met WPA, wat sowieso zou moeten werken.
Mwa, het is een beetje jammer dat de PSP geen WPA2 ondersteunt, als je router dat wel doet (en overige app. in huis). Ik heb hiervoor een extra AP geplaatst voor mn PSP, omdat ik mijn router niet op WPA wil hebben. Uiteraard is het veilig genoeg, maar vind het zonde.

Over de DS maar te zwijgen, voor dat ding heb ik een WEP-soft-AP ingericht, dát is pas onveilig kwa beveiliging ;)